31. januar 2023 – Literarni večer – Lidija Štampara: Dijagnoza - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri prireditev s predstavitvijo pesniške zbirke Lidije ŠtamparDiagnoza. Avtorico je predstavljala in se z njo pogovarjala Nataša Sokolov. Zbirka je izšla pri Studiu Moderna v Zagrebu avgusta 2022 s spremno besedo Ivana Rajovića in jo zdaj predstavljamo z njo tudi mariborski publiki. V programu bosta sodelovala Peter Zlodej in Zvone Zgrabljič.
27. januar 2023 - Literarna ura s Šentom - Božidar Rozman - Ob 10. uri smo imeli na ŠentLentu Tabor na Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru bralno uro. Tokrat je Marjan Pungartnik povabil gosta pesnika Božidarja Rozmana, ki se je navkljub številnim srečanjem s psihiatrijo razvil v uspešnega avtorja – pesnika. Božidar se je predstavil kot avtor in po pesmih iz prejšnjih zbirk prebral nekaj pesmi iz najnovejše zbirke Svet – veneča roža.
26. januar 2023 – Miran Ljubej: Bolečina, upanje in strast - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem je Miran Lubej predstavil svojo avtobiografsko zgodbo, ki jo je izdal v samozaložbi z naslovom Bolečina, upanje in strast. Avtor je govoril o svojem težavnem otroštvu in kasnejši bolezni bipolarne motnje, prebral pa je tudi obsežnejše poglavje iz knjige o očetu v zaporu. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
19. januar 2023 – Ivana Dješnič: Čas teče - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Ivano Dješnič, ki je leta 2021 pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba objavila knjigo Čas teče. Zaradi omejitev ob epidemiji smo jo lahko predstavili šele zdaj. Ivana Dješnič je v decembru dopolnila devetdeset let in je to bila njena jubilejna knjiga, v kateri je zbrala svoje neliterarne prispevke in odmeve na svoje delo. Avtorica pogovor z Marjanom Pungartnikom posvetila svoji družini.
18. januar 2023 – Galerija RRRudolf - Žana Vračun: Umetnost zdravilnih rastlin - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf (Literarna hiša Maribor) odprli razstavo Žane Vračun: Umetnost zdravilnih rastlin. Nastala je kot projekt z učenci od 6. do 9. razreda OŠ Angela Besednjaka pri likovni umetnosti, pri katerem so sodelovali ob Žani Vračun še učenci Gabriella Vesnna Anđelković, Domen Arnuš, Nejc Alenc Arnuš, Alisha Bejta, Val Bislimaj, Luka Bombek, Zoja Cebe, Nuša Drevenšek, Ela Haračić, Hana Horvat, Zoja Likavec, Lana Mukenauer, Zerina Mumanović, Alana Novak, Lucija Rečnik, Nik Šalamun, Ana Marija Šitum, Dženita Taletović, Ian Varga, in Maruša Zalezina. O razstavi je govoril likovni kritik Mario Berdič in zelo pohvalil celoten projekt, ki se je zaključil s publikacijo. Za glasbeni prispevek je poskrbl Ian Varga in smelo odigral temo iz Pink panterja. Razstavo je odprl Marjan Pungartnik.
13. januar 2023 - Literarna ura na Šentlentu - Ob 10. uri smo imeli na ŠentLentu Tabor na Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru bralno uro. Sicer je bilo načrtovano srečanje s Tonetom Partljičem, a ker je bil zadržan, smo se tokrat lotili znanstvene fantastike. Marjan Pungartnik jim je predstavil zgodovino tega žanra in so se lahko udeleženci spominjali svojih mladostnih branj, potem pa so slišali odlomek iz knjige Nelsona BondaLancelot Biggs – vesoljski pilot (Tehniška založba Slovenije, 1962).
12. januar 2023 - Serija »Sem« – Sabina Hvastija: Tvoje ime me spominja na ribnik - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prva prireditev in tudi prvi literarni večer iz serije »Sem« – Sabina Hvastija se je spominjala časa ob izidu njene pesniške zbirke Tvoje ime me spominja na ribnik pred tridesetimi leti, ko je zelo uspešno in odmevno nastopila kot prva avtorica iz mlajše generacije. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom sta prešla vse faze njenega delovanja, ki so sledile - petja v skupini Romano Rai in kot solistke, modno šivanje in šivanje kostumov, new-agevskega literarnega delovanja do kmetijske dejavnosti in povratka k študiju likovne umetnosti.