28. november 2023 - nagrada Goran Bujić za Marjana Pungartnika - V zadarski knjižnici je Hrvaško književno društvo, zadarska podružnica, podelila nagrado Goran Bujić novinarju in književniku Marjanu Pungartniku za prispevek h kulturnemu življenju v Republiki Hrvaški in zunaj nje.
24. november 2023 – Predstavitev zbornika Pesem si 2023 - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem so se predstavili avtorji portala Pesem.si ob izidu letnega zbornika Pesem si 2023. Brali so: Milan Žnidarič, Dušica Kores, Manja Bernik, Sašo Greiner, Dimitrij Škrk, Zdravko Kokanovič Koki, Jože Grabar Kos – Sine, Branka Stamenšek, Gregor Grešak (bral Srečka Križanca), Ana Porenta, Božidar Rozman, Milomir Kovačevič in Marjan Pungartnik. Branje je vodila Ana Porenta.
24. november 2023 – Literarna ura na Šentu – Predstavitev Janeza Menarta - V prostorih mariborskega dnevnega centra Šenta je imel Marjan Pungartnik literarno uro, na kateri je predstavil slovenskega pesnika, prevajalca in knjigotržca Janeza Menarta (drugič). Govoril je tudi o dobi povojnega pesništva in nanizal nekaj anekdot iz njega.
16. november 2023 - Izšla je pesniška zbirka Sama Kreutza Nekaj kot strah -
V zbirki Svetlin je kot 71. publikacija pesniška zbirka Sama KreutzaNekaj kot strah. Uredil jo je, opremil in spremno besedo prispeval Marjan Pungartnik.
15. november 2023 - Predstavitev knjige Mojce Andrej Kavč učiteljice Veronike - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Mojce AndrejKavč učiteljice Veronike. Pospremil jo je na kitari in s petjem Peter Andrej, o knjigi in okoliščinah njenega nastanka in malo tudi o tem, kaj šola danes je, se je z njo pogovarjal Marjan Pungartnik.
15. november 2023 – Razstava 2. mednarodne kolonije 2023 Pohorje - V galeriji RRRudolf smo postavili in za javnost odprli razstavo z deli 2. mednarodne kolonije 2023 Pohorje, ki jo je pripravila likovna kolonija Hoja. Razstavljajo: Ana Krajnc, Boža Korbar, Brigita Krajnčič, Branko Gajšt, Emica Štabuc, Gregor Samastur, Irena Tušek, Irena Krošer, Ivan Skledar, Igor Dacinger, Jože Foltin, Jani Konec, Leon Pišek, Marko Vodopivec, Miran Jug, Marija Jakolič, Piero Conestabo, Vera Zakrajšek, Suzana Marolt in Zdravko Dolinšek.
12. november 2023 - Državno srečanje starejših avtorjev V zavetju besede - V kulturnem domu pri Sveti trojici je bilo državno srečanje starejših avtorjev V zavetju besede. Državni selektor je tokrat bil Ivo Stropnik. Iz regionalnega srečanja severovzodne Slovenije so bili imenovani Nives Gogala, Bojan Ekselenski, Marjana Cmager, Dušana Jakac, Alojz Sraka in Andrej Ivanuša. Srečanja se je udeležil tudi Marjan Pungartnik.
10. november 2023 - Predstavitev knjige Božidarja Rozmana Pot na Parnas - Ob 18. uri smo v Literarni hiši Maribor predstavili knjigo Božidarja RozmanaPot na Parnas, ki je izšla na začetku tega tedna. Gre za besedilo kantate o spopadu pesnika z okoljem in vsemi tistimi, ki ovirajo njegovo priznavanje. Pri predstavitvi, ki jo je vodil Marjan Pungartnik, in branju avtorja sta sodelovala kitarista Zvone Zgrabljič in Matej Vrankovečki.
10. november 2023 - Literarna ura na Šentu - tokrat Srečko Kosovel - Ob 10. uri smo imeli v prostorih dnevnega centra Šent na Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru literarno uro, ki smo jo namenili Srečku Kosovelu. Seznanili smo se z njegovim življenjem in delom, ob tem pa smo se dotaknili še mnogih drugih tem in pogovor podaljšali kar za pol ure.
9. november 2023 - Literarni večer s predstavitvijo knjige Zale Klančnik Um srca - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo knjige Zale KlančnikUm srca. Pričel ga je Samo Sem z igranjem na indijanski piščali (in pozneje na panovi piščali). Z avtorico se je ob njenem branju pesmi in zgodb-esejev iz knjige pogovarjal Marjan Pungartnik.
7. november 2023 - Izšla je knjiga Božidarja Rozmana Potovanje na Parnas -
V samozaložbi je izšla knjiga Božidarja Rozmana Potovanje na Parnas z uredniško, oblikovalsko in tehnično podporo kulturnega društva Mariborska literarna družba. Spremno besedo je prispeval urednik knjige Marjan Pungartnik.