28. september 2022 -Izšla je pesniška zbirka Ane Šmarčan Življenje, tebe kličem -
V zbirki Oglej je kot 70. zvezek in kot 382. publikacija pri društvu izšla pesniška zbirka Ane ŠmarčanŽivljenje, tebe kličem. Uredil in opremil jo je Marjan Pungartnik, ki je prispeval tudi spremno besedo.
22. september 2022 - Predstavitev publikacije Umetnost zdravilnih rastlin Žane Vračun in učencev OŠ Angel Besednjak - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev Umetnosti zdravilnih rastlinŽane Vračun in učencev OŠ Angel Besednjak. Publikacija je izšla s podporo donatorja pri Osnovni šoli Angel Besednjak, kjer so nastale v okviru likovnega pouka akvarelne podobe različnih zelišč, likovna pedagoginja in hkrati tudi zdraviteljica z zelišči (in drugimi sredstvi) pa je prispevala opis. Na literarnem večeru, ki so se ga udeležili tudi nekateri avtorji ilustracij, sta knjigo in tudi delo v skupini učencev v pogovoru predstavila avtorica in Marjan Pungartnik.
10. september 2022 - 26. srečanje starejših avtorjev (V zavetju besede) v Mariboru - V Mariboru se je ob 10. pričelo 26. srečanje starejših avtorjev (V zavetju besede) v Mariboru, literarna izobraževalna oblika, ki jo je leta 1997 prvič organizirala Zveza kulturnih organizacij Maribor in jo je potem Javni sklad za ljubiteljsko kulturo leta 2000 prevzel v svoj program. Na srečanje so se prijavili naslednji avtorji: Štefka Bohar, Simona Centner Lilek, Renata Cigler-Gandolfo, Marjana Cmager, Katja Cvahte, Vlasta Črčinovič Krofič, Mojmir Ferenc, Nives Gogala, Dušana Jakac, Rok Kamnik, Majda Krajnc, Štefka Lang, Arnold Lešnik, Srečko Likar, Ana Nikolič, Valentina Parovel, Cvetka Pestiček, Jožefina Prah, Ana-Marija Pušnik, Draga Reichenberg, Breda Slavinec, Borut Slokar, Alojz Sraka, Justina Strašek, Majda Strnad, Tadeja Šef, Dimitrij Škrk, Milena Šum Veldin, Cvetka Vidmar, Mira Uršič, Melita Vidovič, Katja Zadravc, Danica Zlatar. Srečanja, ki ga je JSKD zaradi mentorjeve odsotnosti prestavil z 2. septembra, so se udeležili tisti, ki so poudarjeni. Mentor je bil tudi tokrat Marjan Pungartnik. Na srečanju so uvedli novost, da so ob koncu udeleženci predstavili svoje publikacije, ki so izše od lanskega srečanja. Tako so o svojih knjigah govorili Dušana Jakac (Ljubezen moja, kje si?), Ana-Marija Pušnik (Bil je maj), Renata Cigler Gandolfo (Ta dobre in ta nore), Srečko Likar in Marjana Cmager (Butalci v verzih.
Fotografije je prispevala Ana-Marija Pušnik.
7. september 2022 - Skupinska razstava mlade slovenske analogne fotografije – Poganjki - V galeriji RRRudolf je bila v okviru Festivala fotografije Maribor od 7. septembra do 1. oktobra odprta skupinska razstava mlade slovenske analogne fotografije – Poganjki. Na njej so sodelovali Tim Topič, Eva Ručigaj, Pia Golob, Patricija Zupanič, Sara Gradišnik, Ema Širec, Lea Vidmar in Mark Česnik.
7. september 2022 – Zaprtje razstave Kulturnega društva Studenci Stare mariborske ulice - Ob zapiranju Zaprtje razstave Kulturnega društva Studenci Stare mariborske ulice je najprej prebrala svoj sestavek Vlasta Črčinovič Krofič, članica Vedrine, o društvu je spregovorila o društvu predsednica Rozika Ogorevc, potem pa sta brali članici Vedrine Ivana Rečnik in Ksenija Šešerko, Neva Kovačič, predstavnica JSKD, Območna enota Maribor, pa je razstavo zaprla. Prireditev je vodila Draga Reicheberg.