28. april 2022 – Predstavitev antologije Srca v igri v Centru za poezijo Tomaža Šalamuna - Ob 19. uri je bila v Centru za poezijo Tomaža Šalamuna v Ljubljani predstavitev antologije Srca v igri, ki je izšla pri Mladinskem kulturnem centru Mariboru (2021) in jo je izbral in uredil Tom Veber, spremni besedi pa sta napisala on in Tonja Jelen. Miha Maurič je prireditev vodil in se je najprej pogovarjal s Tomom Vebrom kot urednikom publikacije, besedila iz nje pa so brale Veronika Razpotnik, Špela Setničar, Nežka Struc, besedila tistih avtoric in avtorjev, ki pa se same predstavitve niso mogli udeležiti, pa je brala Hannah Koselj. Fotografije je prispevala Veronika Napotnik.
13. april 2022 - Predstavitev knjige Majde Toplak Podobe njenega časa II - V Glazerjevi dvorani Univerzitetne knjižnice Maribor je bila ob 17. uri predstavitev knjige Majde ToplakPodobe njenega časa II. Predstavitev je vodila dr. Jerneja Ferlež, ki je tudi spregovorila o avtorici in knjigi. Najprej je zaradi odsotnosti Marjana Pungartnika, urednika in oblikovalca knjige, prireditev pozdravil Milan Novak. Nekaj odlomkov iz knjige je prebrala Milena Furek, prireditev pa so popestrili ljudski pevci KUD Franc Ilec, Loka-Rošnja.
6. april 2022 - Razstava Patricije R. Simonič Sledi brezčasne lepote, opus Ona - V galeriji RRRudolf smo odprli razstavo Patricije R. SimoničSledi brezčasne lepote, opus Ona. Za uvod v odprtje je nastopil dramski igralec Bojan Maroševič z brezčasno Minattijevo pesmijo Nekoga moraš imeti rad, sledil je nagovor umetnostne zgodovinarka in kritičarka Anamarija Stibil Šajn, zaključil pa je Bojan Maroševič ş Prešernom. Razstvo je odprl Marjan Pungartnik.
5. april 2022 - Finissage razstave Ančke Gošnik Godec Izbrane ilustracije in predstavitev knjige Irene Tršinar Naših sto naključij - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri finissage razstave Ančke Gošnik GodecIzbrane ilustracije in predstavitev knjige Irene TršinarNaših sto naključij. O razstavi in avtorici je govorila bibliotekarka Maja Logar, s katero je Ančka Gošnik Godec povezana že dolgo. Njena nečakinja, Irena Tršinar je predstavila knjigo Naših sto naključij, ki je izšla pri založbi Didakta iz Radovljice in v kateri je zbranih skrbno sistemiziranih sto zgodb naključjih. Nekaj smo jih tudi slišali, prisotni pa so imeli priložnost spregovoriti tudi o svojih naključjih. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.