25. november 2022 - Literarno branje ob dnevu boja proti nasilju nad ženskami in nasilju nasploh - Ob 18. uri se je pričelo v Literarni hiši Maribor ob svetovnem dnevu boja zoper nasilje branje zoper nasilje nad ženskami, ki ga v Mariboru že dolgo organizira Nataša Sokolov in katerega iniciator je bila hrvaška pesnica Lidija Puđak leta 2012. Nastopili so kantavtor Matej Krajnc, Lidija Štampar, Zlatko Kraljić, Vid Sagadin Žigon, Vesna Rečnik Šiško, kitarist Zvone Zgrablič, Tomislav Kiš, Valter Čučkovč (in Darinka Lozinšek), Gregor Kraljić, Željko Perović, Dimitrij Škrk, kantavtor Peter Zlodej, Bojan Tomažič, Božidar Rozman, Marjan Pungartnik in Nataša Sokolov.
25. november 2022 - Literarna ura v ŠentLentu - Od 10. do 11. ure smo imeli v ŠentLentu na Taboru na Cesti proletarskih brigad 61literarno uro, na kateri je Marjan Pungartnik predstavil literarno zvrst aforizma, slikovito pa jo je predstavila tudi aforistka Maja David s svojimi izkušnjami in pogledi, obenem pa je prebrala tudi svoje aforizme.
24. november 2022 - Ana Šmarčan: Življenje, tebe kličem - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer s predstavitvijo pesniške zbirke Ane ŠmarčanŽivljenje, tebe kličem. Z avtorico se je pogovarjal Marjan Pungartnik in predvsem poudaril humor in dojemanje življenja kot polnega življenja drugih.
19. november 2022 - Predstavitev knjige Dijane Pajković Crnogorski entitetni identifikatori u Beloj krajini - V gasilskem domu v Bojancih (Bela krajina) je bila ob 10. uri predstavitev knjige Dijane Pajković Crnogorski entitetni identifikatori u Beloj krajini, ki jo je izdalo Črnogorsko društvo Montenegro Maribor (2020) in je bilo tudi pobudnik in izvajalec te prireditve. Predstavitev je organizirala Krajevna skupnost Bojanci in jo je vodil Peter Vrlinič, o knjigi pa je obširneje govorila avtorica, ki je zbrala podatke o črnogorskem izvoru prebivalstva Bojancev in nekaterih drugih vasi v Beli krajini. Marjan Pungartnik je poudaril velik pomen te študije za izpolnitev etničnega mozaika teh krajev.
17. november 2022 - Literarni večer s predstavitvijo knjige Rozike Močnik Kamen v produ - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer s predstavitvijo knjige Rozike MočnikKamen v produ, ki je izšla kot prvenec leta 2019 pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba in jo pri izdaji podprla mariborska izpostava Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti. Zaradi omejitev ob razglašeni epidemiji je nismo mogli predstaviti doslej. Avtorico je predstavil in se z njo pogovarjal Marjan Pungartnik, ki je njena besedila tudi bral zaradi težav avtorice z vidom. Rozika Močnik je tudi članica mariborskega društva slepih in slabovidnih, katerega člani so se tudi udeležili prireditve. Za veselo spremljavo večera sta poskrbela mlada pevka Julija in harmonikar Benmaj Gašparič. Avtorica se je predstavila tudi s proznimi besedili novejšega datuma.
15. november 2022 – Literarni večer Majde Strnad: Glasovi poletijo v jutro - V Literarni hiši Maribor smo ob 18. uri pripravili literarni večer s predstavitvijo pesniške zbirke Majde StrnadGlasovi poletijo v jutro, ki je izšla spomladi letos pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba. Večer je z igranjem na citre (Ana Nikolič) in s pesmimi popestril pevski trio (Milena Šum Veldin, Zofija Soko, Frane Srženjak). Z avtorico se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
11. november 2022 - Udeležba na 15. mednarodnem festivalu književnosti Dnevi prijateljev knjige na Reki - 11. novembra 2022 se je Marjan Pungartnik udeležil 15. mednarodnega festivala književnosti Dnevi prijateljev knjige na Reki (Hrvaška), ki ga organizira Hrvaško književno društvo na Reki in ga vodi nadvse prizadevni Valerio Orlić, in prejel mednarodno nagrado Književno peroAnton Gregov Jurin in mariborski. Sicer so na festivalu bili tudi številni drugi kulturniki in avtorji iz Maribora, ki so tam predstavili knjige in sodelovali v programu (Lidija Štampar, Nataša Sokolov, Peter Zlodej, Bojan Tomažič za Kulturni klub KU-KU, Bojan Schwentner, in bend Nea).
10. november 2022 - Literarni večer Marjana Pungartnika v Knjižnici Ksaverja Meška v Slovenj Gradcu - Ob 18. uri je bil v Knjižnici Ksaverja Meška v Slovenj Gradcu literarni večer Marjana Pungartnika. Pripravil in vodil ga je Niko R. Kolar, ki je med drugim z vprašanji obudil nekaj spominov na literarno dogajanje v Slovenj Gradcu in na Koroškem v šestdesetih in sedemdesetih letih. Prireditev je s prisotnostjo počastil slovenjegraški podžupan Peter Pungartnik.
9. november 2022 - Odprtje fotografske razstave Draga Metljaka Drevesa - V galeriji RRRudolf smo danes v sodelovanju JSKD, Območna izpostava Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in kulturnega društva Mariborska literarna družba odprli fotografsko razstavo Draga MetljakaDrevesa. O avtorju in razstavi je govorila Tatjana Pregl Kobe, razstavo pa je odprla z lepo gesto Maja Šivec, ki je nadomestila Marjana Pungartnika.
9. november 2022 - Predstavitev pesniške zbirke Djedomir Božidarja Brezinščaka Bagola in obeležitev njegove 75-letnice in 50-letnice umetniškega dela - Narodna knjižnica in načelnik občine Hum na Sutli Zvonko Jutriša, ki je prisotne in Božidarja Brezinščaka Bagola tudi nagovoril, sta v dvorani občinske zgradbe pripravila prireditev, na kateri je pesniško zbirko DjedomirBožidarja Brezinščaka Bagola predstavil dr. Anton Šuljić, pesmi iz nje je recitiral Nikola Kristić, nekaj pesmi pa je zapel tudi zbor kulturnega umetniškega društva Rikard Jorgovanić. Številnim čestitkam se je pridružil tudi Marjan Pungartnik, ki je slavljencu izročil Karlinovo priznanje in plaketo Zveze kulturnih društev Maribor »za prijateljstvo in literaturo«, govoril je tudi župan krapinsko-zagorske županije Željko Kolar, predsednik Društva hrvaških književnikov Zlatko Krilić in konzul Hrvaške v Mariboru dr. Šime Ivanjko.
8. november 2022 - Predstavitev pesniške zbirke Božidarja Rozmana Svet – veneča roža - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Božidarja Rozmana Svet – veneča roža. Avtorja in zbirko je predstavil Marjan Pungartnik, ki je poudaril, da je to že deseta publikacija Božidarja Rozmana, potem pa je avtor v pogovoru in z branjem predstavil knjigo. Glasbeni gost večera je bil kitarist Zvone Grablje, ki je prireditev zaokrožil.
6. november 2020 – Državno srečanje za odrasle literate V zavetju besede - 6. novembra 2022 je bilo v v Domu Andreja Manfrede, Gregorčičeva ulica 20 v Kobaridu državno srečanje za odrasle literate (smešna kategorija!) V zavetju besede. K udeležbi so bili povabljeni avtorji, ki so bili za to imenovani na regijskih srečanjih: Iztok Alidič, Petra Bauman, Luka Bregar, Katja Cvahte, Bojan Ekselenski, Nives Gogala, Nina Jereb, Bogdan Kastelic, Majda Kočar, Andrej Kokot, Petra Kurinčič, Arnold Lešnik, Dragan Mitić, Lidija Polak, Jožefina Prah, Katja Rade, Cvetana Rijavec, Breda Slavinec, Senada Smajić, Alojz Sraka, Metka Sušec, Dimitrij Škrk, Miroslav Tičar, Mateja Toplak in Andreina Trusgnach. Državna selektorica je bila tokrat Ana Porenta, ki je za finalni večer izbrala Nives Gogala, Bogdana Kastelica, Senado Smajić, Andreino Trusgnah in Dimitrija Škrka. V okviru srečanja so predstavili še sedem izbranih samozaložniških knjig v letu 2021.