28. oktober 2022 - Literarna ura na ŠentLentu - Ob 10. uri je bila v dnevnem centru ŠenLent literarna ura, na kateri je Marjan Pungartnik predstavil udeležencem nekaj grozljivk.
27. oktober 2022 - Predstavitev zbirke dramskih besedil Justina Jauka Štirje komadi v Centru poezije Tomaža Šalamuna - V Ljubljani je bila ob 20. uri predstavitev zbirke dramskih besedil Justina JaukaŠtirje komadi v Centru poezije Tomaža Šalamuna. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik, avtor pa je iz besedil prebral nekaj odlomkov. Knjiga je izšla kot prvenec pri Mariborski literarni družbi in pri mariborski izpostavi JSKD.
25. oktober 2022 – Ivana Ogrizek - Iča: Iz včeraj v danes - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem je nastopila Ivana Ogrizek - Iča s svojo nastajajočo knjigo Včeraj – danes. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
21. oktober 2022 - Literarna ura na ŠentLent - Ob 10.uri je bilo na sedežu ŠentLent na Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru prvo srečanje za literarno uro na ŠentLent. Vodil ga je Marjan Pungartnik in se predstavil kot pravljičar s knjigo Petre s Tepke.
20. oktober 2022 - Miroslav Tičar - Lao tse: Tao Te Jing – predstavitev prevoda in komentarjev - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev novega prevoda in komentarjiev Lao tse: Tao Te JingMiroslava Tičarja, ki je izšla lansko leto pri založbi Sanje. Odprla jo je Gaja Klas z zvočnimi vibracijami, nadaljevala pa sta Miroslav Tičar in Petra Bauman, ki je večer vodila skozi pogovor o temah iz znamenite zbirke 81. zapisov Tao Te Jing. Pridružila se je z nekaj pesmimi tudi glasbenica Barbara Gabrielle. Fotografije je prispeval Zdravko Kokanović Koki.
18. oktober 2022 - Literarni večer s predstavitvijo pesniške zbirke Stanke Devjak Igra v kotu: - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo pesniške zbirke Stanke DevjakIgra v kotu, ki je izšla pri založbi Salve. Predstavil jo je Marjan Pungartnik, ki je tudi prispeval spremno besedo k izdaji, avtorica pa je prebrala nekaj pesmi in se pogovarjala o poeziji s poslušalci.
14. oktober 2022 - Izšla je pesniška zbirka Francisca Duarte Mangas Die Einfachen Dinge -
V zbirki Oglej je kot 31. zvezek izšla pesniška zbirka portugalskega pesnika Francisca Duarte MangasDie Einfachen Dinge (As coisas comuns) v nemškem prevodu dr. Ilse Pollack. Avtor je uspešen novinar in pisec tako poezije kot proze in otroške literature. To pa je 391. publikacije društva.
13. oktober 2022 - Razstava likovne skupine Društva medicinskih sester, babic in zdravstvenih tehnikov Eksperiment - V galeriji RRRudolf smo odprli razstavo likovne skupine Društva medicinskih sester, babic in zdravstvenih tehnikov Eksperiment. Vodi jo akademska slikarka Irena Gajser. Razstavljajo Nina Flašker, Lina Kovač, Boža Majcen, Ksenija Pirš, Nataša Ulamec in Petra Žižek Lazar.
13. oktober 2022 - Predstavitev glasila Svoj svet nosimo v sebi centra Ozara - V prisotnosti delovnega osebja in drugih uporabnikov centra Ozara smo pod nalovom »Mi smo mi« predstavili že 18. leto njihovo glasilo Svoj svet nosimo v sebi. Nastop je na klaviaturah popestril Simon Žavcar. Nastopili so: Branka Kranjc, Angela Žuran, Danijela Premzl, Slavko Luršak, Ivana Ogrizek, Matej Logar in Lidija Kokol. Prireditev je vodila kot že tradicionalno Maja David.
6. oktober 2022 - Izšla je pesniška zbirka Svet – veneča roža Božidarja Rozmana -
V samozaložbi je izšla pesniška zbira Svet – veneča rožaBožidarja Rozmana. Uredil in opremil jo je Marjan Pungartnik, To je deseta zbirka tega avtorja.
5. oktober 2022 - Otvoritev razstave Intimna Drava, Eko Art Maribor 2022 - V galeriji RRRudolf smo odprli razstavo Intimna Drava v okvru projekta Eko Art Maribor 2022, ki ga organizira Maja Šivec. Razstavljajo Janja Batič, Cvetka Hojnik, Kaja Lukač in Urška Stropnik Šonc (ki se ni mogla udeležiti odpiranja). Kustosinja razstave je prav tako odsotna Tatjana Pregl Kobe, ki je tudi prispevala besedilo v katalogu razstave. Po začetnem pozdravu Maje Šivec je o razstavljenih likovnih delih z navdihom govoril Mario Berdič, prisotne pa je pozdravil tudi Marjan Pungartnik in poudaril pomen projekta Eko Art Maribor.