14. december 2023 - Milorad Popović (Črna Gora): Karnera - S Črnogorskim kulturnim društvom Montenegro smo predstavili črnogorskega pesnika, pisatelja, založnika Milorada Popovića. Začeli smo sami, ker je zaradi prometa prišlo do zakasnitve, potem pa nas je pozdravila predsednica društva Montenegro Dijana Pajković in nam predstavila gosta. Sledil je pogovor Marjana Pungartnika z Miloradom Popovićem o romanu Karnera, prebral pa je tudi nekaj odlomkov iz romana in odgovoril na nekaj vprašanj publike, predvsem članov društva Montenegro.
23. december 2022 - Pesniško jutro z gostom iz Prijedora Slavenom Trebovićem - Za konec leta smo pripravili v Literarni hiši Maribor božično srečanje s pesnikom, esejistom, kritikom, gledališkim, filmskim in televizijskim igralce Slavenom Trebovićem. Tokrat ga je skozi pogovor vodila Lidija Štampar, ki je tudi inicirala njegovo gostovanje v Mariboru. Trio z Mileno Šum Veldin, Zofijo Soko in Franetom Srženjakom je prireditev odprl z božično pesmijo, poslušali pa smo lahko še kitarista Zvoneta Zgrabljiča in predvsem imenitno interpretacijo poezije gostujočega avtorja.
16. december 2022 – Predstavitev knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze - V okviru prireditev Koroška v Mariboru je bila v Literarni hiši Maribor ob 18. uri prireditev, na kateri so gostili Klub koroških Slovencev, Zveza kulturnih društev Maribor, Slovenska prosvetna zveza in mariborska območna izpostava Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti predstavnike Koroške s tradicionalno predstavitvijo knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze. Najprej je prireditev pozdravil predsednik Kluba koroških Slovencev v Mariboru Danijel Grafenauer, zatem še Marjan Pungartnik, ki je vodil večer (iz publike), nato pa je avtorica knjige Glej, ta svet je tudi zateHelena Verdel predstavila ta zgodovinopisni projekt predstavitve protifašistične ženske organizacije na Koroškem, urednik literarne revije RastjeMiha Verbinc je predstavil letošnjo številko, Klasja Kovačič, ki je kot urednica nasledila skoraj legendarno Ireno Destovnik, pa je predstavila Koroški koledar 2023, knjigo za otroke Čarobni mesec pestri letoNika Kupperja in glasbeni CD skupina Praprotnice Napoti – Im Weg, sledil pa je krajši pogovor o publikacijah in koroški problematiki.
10. december 2022 - Mariborska pesniška jutra - srečanje z gostom iz Zagreba Zdravkom Odorčićem in predstavitev pesniške zbirke Mrtvo pijane pesmi - Ob 11. uri je bila v Literarni hiši Maribor priredite v okviru Mariborskih pesniških juter. Srečali smo se s hrvaškim pesnikom (in gledališčnikom) Zdravkom Odorčićem, ki je predstavil svojo najnovejšo zbirko Mrtvo pijane pesmi. Za uvod je v pogovoru z Marjanom Pungartnik opisal boemsko sceno v Zagrebu - pač povezano z naslovom zbirke. Zatem je prebral nekaj pesmi iz zbirke.
9. december 2022 - Literarna ura na ŠentLentu - Ob 10. uri smo imeli na ŠentLentu Tabor na Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru bralno uro. Marjan Pungartnik je nadaljeval temo prejšnjega srečanja o aforizmih in on tem orisal pot in ustvarjalnost Žarka Petana.
7. december 2023 – Koroška v Mariboru: Predstavitev knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze Celovec za leto 2024 - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri v soorganizaciji s Klubom koroških Slovenci v okviru prireditev Koroška v Mariboru predstavitev knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze Celovec za leto 2024. Po uvodnem pozdravu predsednika Kluba koroških Slovencev Maribor dr. Danijela Grafenauerja je s pesmijo Zemlja pleše koroške tamburaške skupine Tamika prireditev vpeljala Klasja Kovačič, urednica Koroškega Koledarja 2024, predstavila pa je koledar s temo Karla Destovnika Kajuha in dvojezično publikacijo Simone RovšekMiša odkriva črke / Miša entdeckt die Buchstaben z ilustracijami Maje Lubej. Aleš Pestotnik je po novem prevzel uredništvo revije Rastje (17. številka), gost pa je bil tudi Simon Ošlak, sicer sodelavec ÖRF, ki se je predstavil z zanimivimi in argumentiranimi pogledi na vojno v Ukrajini in pohvalno je, da je z njimi odstopal od propagande mainstream medijev. Prireditev se je končala s kratkim pogovorom.
7. december 2022 - Odprtje razstave Mariborčanka 2022 - Koračnica na platnu - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo Mariborčanka 2022 - Koračnica na platnu. Likovniki Melita Zupančič, Nada Namestnik, Anka Kante, Rozika Ogorevc, Sabina Žaja, Vid Kelbič, Vida Škof, Bojan
Bohak, Renata Broz, Dragica Petek, Vera Protner Šaler, Jože Šinkovec, Peter Plavčak, Ana Krajnc, Irena
Tušek, Vera Zakrajšek, Miran Jug, Nina Purg, Štefi Ramšak, Minka Šetinc, Jolanda Pušnik in Mira Senekovič razstavljajo dela, ki so nastala na likovni koloniji ob 14. srečanju veteranski godb Slovenije v Mariboru.
3. december 2022 - Ta veseli dan - Koroška v Mariboru - Razstava in literarni večer Verene in Vincenca Gotthardt Na robu jezika - Ob prireditvah Ta veseli dan je bila v Karanteni prireditev Na robu jezika, ki so jo organizirali Klub koroških Slovencev, Zveza kulturnih društev Maribor, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti - Območna izpostava Maribor in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Najprej smo na razstavišču Karlinia odprli razstavo Na robu jezika, na kateri se Verena Gotthardt (Dunaj) predstavlja s fotografijami, Vincenc Gotthardt pa s slikami. Najprej je prisotne pozdravil vodja mariborske izpostave JSKD Matija Varl in nato še predsednik Kluba koroških Slovencev v Mariboru Danijel Grafenauer, z nekaj besedami o razstavi pa jo je odprl Marjan Pungartnik. V literarni sobi Karantene je sledil literarni večer, kjer je zaradi bolezni odsotne Verene Gotthardt prebral nekaj pesmi in odlomek iz kratke zgodbe Kan indeMarjan Pungartnik in se pozneje pogovarjal o Koroški in literaturi z Vincencem Gotthardtom, avtorjem romana Na drugem koncu sveta, ki je lani izšel v ponatisu pri celovški Mohorjevi družbi.