24. marec 2022 - Justin Jauk: Štirje komadi – predstavitev knjige -
Ob 18. uri je bila v Literarni hiši predstavitev knjige Justina JaukaŠtirje komadi dramskih besedil (Bar pri Čarliju, Lepa Vida, Ples Prasca in Strah), ki je kot prvenec izšel pred kratkim pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba, sicer 386. publikacija društva, tokrat v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor. Z avtorjem se je pogovarjal Marjan Pungartnik, urednik in avtor spremne besede.
18. marec 2022 - Skupinsko branje ob smrti Iztoka Lečnika - Ob smrti Iztoka Lečnika smo pripravili v Literarni hiši Maribor ob 15. uri skupinsko branje, ki so se ga udeležili z glasbo Zvone Grablje, z literaturo ali zapisi o Iztoku Lečniku pa Marjan Pungartnik, Jože Kos - Sine, Cvetka Pestiček, Zdravko Kokanović Koki, Bojan Schwentner, Nataša Sokolov, Simona Šantl in Božidar Rozman.
18. marec 2022 - Umrla je Tatjana Jamnik Pocajt -
Poslovila se je Tatjana Jamnik Pocajt (1962–2922), sodelavka literarnih delavnic pred nastankom kulturnega društva Mariborska literarna družba, tudi udeleženka literarnih prireditev po njenem nastanku. Bila je plesalka, gledališčnica, pisala je pesmi in kratko prozo, literaturo za otroke, bila je fotografinja in se je preživljala kot knjižničarka.
10. marec 2023 - Literarna ura na Sentu -
Ob 10.uri je bila na sedežu Šenta Cesti proletarskih brigad 61 v Mariboru literarna ura, na kateri je Marjan Pungartnik predstavil mariborskega pisatelja Vladimirja Gajška, predvsem njegov roman Ikarovo perje.
8. marec 2021 - Literarni večer s predstavitvijo prvenca Bežnost Andree Birmanac - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo prvenca Bežnost Andree Birmanac, ki je sicer izšel na začetku leta 2021, a ga zaradi epidemije korona virusa ni bilo mogoče predstaviti prej kot zdaj. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom, ki je knjigo uredil, opremil in napisal tudi spremno besedo, šla skozi poglavitne teme zbirke, odprla nekatera vprašanja konceptualnega sveta avtorice. Veseli dejstvo, da je publika zmerno napolnila Literarno hišo.
2. marec 2022 - Odprli smo razstavo ilustratorke Ančke Gošnik Godec - 2. marca 2022 smo v galeriji RRRudolf s sodelovanjem JSKD, OI Maribor, ZKD Maribor odprli razstavo ilustracij Ančke Gošnik GodecIzbrane ilustracije. Avtorica je ilustrirala preko 120 knjig, ki so izšle v številnih jezikih po vsem svetu.