28. februar 2022 - Umrla je pesnica in pedagoginja Mila Vlašić Gvozdić -
Umrla je pesnica in pedagoginja, srbokroatistka Mila Vlašić Gvozdić. Bila je prva hercegovska pesnica, profesorica na Pedagoški akademiji v Ljubljani, zvesta udeleženka srečanja drugojezičnih avtorjev v Sloveniji, ki je dobilo ime po njenem verzu, aktivistka v ženskem gibanju in je organizirala nekaj ženskih literarnih maratonov. Pri Mariborski literarni družbi smo ji izdali pet pesniških zbirk.
11, februar 2022 - Izšla je pesniška zbirka Ivana Burnika LegišaTa jezik naš -
V zbirki Oglej je kot 29. zvezek izšla pesniška zbirka avstralskega rojaka Ivana Burnika LegišaTa jezik naš. Spremno besedo je prispeval Marjan Pungartnik.
8. februar 2023 – Prešernovanje 2023 - V literarni hiši Maribor smo priredili po dveh praznih letih znova Prešernovanje, tudi tokrat ob 11. uri, ki se ga je tokrat udeležilo deset avtorjev in trije glasbeniki: Lidija Štampar, Milena Šum Veldin, Danijela Premzl, Maja David, kitarist Zvone Zgrabljič, Štefka Lang, Katja Zadravc, Majda Strnad, kantavtor Andrej Tomšič, Zdravko Kokanović Koki, Željko Perović, Nataša Sokolov, kantavtor Peter Zlodej pa je nastopil tudi kot avtor. Žirija v sestavi Nataša Sokolov, Željko Perović in Peter Zlodej (ki se je kot žirant umaknil) je izbrala med interpretatorji Prešernovih pesmi Mileno Šum Veldin in med interpretatorji avtorskih pesmi Majdo Strnad, med glasbeniki pa Andreja Tomšiča – Antonia, diskvalificirala pa je neimenovanega avtorja, ki si je izposodil očala. Glasbeniki so izmenitno zaokrožili prireditev. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.
6. februar 2023 - Objava finalistov srečanja V zavetju besede - Revija Mentor je objavila finaliste srečanja V zavetju besede in med šestimi sta tudi Dimitrij Škrk in Nives Vidrih z regionalnega srečanja starejših avtorjev v Mariboru.
2. februar 2022 - Razstava Majde Črešnik Barve narave - V galeriji RRRudolf smo 2. februarja 2022 v sodelovanju JSKD, OI Maribor, ZKD Maribor in društvom likovnih pedagofov Pedagoški liki odprli fotografsko razstavo Majde ČrešnikBarve narave.