27. januar 2022 - Izšel je prvenec Marjane Cmager Izvirne butalske zgodbe Frana Milčinskega v preprostih verzih -
V zbirki Mariborska literarna družba - prvenci je kot 77. zvezek v sodelovanju Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor in kulturnega društva Mariborska literarna družba izšla pripovedna pesniška zbirka Marjane CmagerIzvirne butalske zgodbe Frana Milčinskega v preprostih verzih. Izbrali smo jo na razpisu za prvence iz leta 2020. Spremno besedo je napisal Marjan Pungartnik, ki je knjigo tudi uredil in opremil. .
26. januar 2022 - Izšla je zbirka dramskih besedil Justina Jauka Štirje komadi -
V zbirki Mariborska literarna družba - prvenci je kot 76. zvezek izšla zbirka dramskih besedil Justina JaukaŠtirje komadi v sodelovanju med Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in kulturnim društvom Mariborska literarna družba po razpisu za prvence iz leta 2020. Objavlja besedila Bar pri Čarliju, Lepa Vida, Ples prasca in Strah. Spremno besedo je napisal Marjan Pungartnik, ki je publikacijo tudi uredil in opremil. .
12. januar 2021 - Izšel je literarni zbornik Veš za svoj prvi vdih -
Izšel je prvi zbornik kulturnega društva Mariborska literarna družba z naslovom po pesmi Alenke GlazerVeš za svoj prvi vdih. Uredil in oblikoval ga je Marjan Pungartnik. V njem sodelujejo Majda Arhnahuer Subašić, Milan Baškovič, Vlasta Črčinovič Krofič, Valter Čučkovič, Maja David, Bruno Fras, Nives Gogala, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Aleš Jelenko, Boris Kuntner, Štefka Lang, Dušana Makošek, Dragan Mitić, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Milan Novak, Cvetka Pestiček, Ana-Marija Pušnik, Ivana Rečnik, Ljubica Ribić, Božidar Rozman, Matilda Simonič, Majda Strnad, Ksenija Šešerko, Dimitrij Škrk, Ana Šmarčan, Lidija Štampar, Milena Šum Veldin, Aleš Tacer, Katja Zadravec, Klavdija Kia Zbičajnik, Danica Zlatar in Erika Zorko, torej 34 avtorjev. Obsega 180 strani, izšel pa je kot 389. publikacija pri društvu v novi zbirki Zborniki 1. Zbornik je sofinanciral Javni sklad RS za kulturne dejavnosti.
12. januar 2022 - Odprli smo razstavo ilustracij Marte Bartolj - V galeriji RRRudolf smo 12. januarja 2022 odprli razstavo Marte Bartolj Pravljične dogodivščine. Avtorica je
diplomirala iz slikarstva na Šoli za risanje in slikanje v Ljubljani. Nato je leta 2016 po bolonjskem sistemu magistrirala s področja ilustracije na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Z ilustracijami sodeluje pri Cicibanu, Cicido in Mavrici, razstavljala pa je v številnih galerijah v Ajdovščini, Kranju, Novem Mestu,Domžalah, Ljubljani, Škofji Loki in drugod.
10. januar 2022 - Izšla je slikanica Milojke B. Komprej Kako se je svet dolgočasil -
V zbirki Palačinka je kot 20. zvezek in kot 385. publikacija kulturnega društva Mariborska literarna družba izšla slikanica Milojke B. KomprejKako se je svet dolgočasil. Ilustracije je prispevala Sara Irma Kolar, stavek pa je pripravil Marjan Pungartnik. Knjiga je izšla s podporo Občine Šoštanj.