Umrla je Majda Toplak, sodelavka kulturnega društva Mariborska literarna družba in avtorica dveh uspešnih avtobiografskih knjig Podobe njenega časa I in Podobe njenega časa II.
17. maj 2022 - Božidar Brezinščak Bagola: Zdravljica dobremu sosedstvu - Gost literarnega večera v Literarni hiši Maribor je bil tokrat hrvaški pesnik, knjižni prevajalec in esejist Božidar Brezinščak Bagola iz Huma na Sutli. Lani so mu v Društvu slovenskih pisateljev podelili častno članstvo, na tem literarnem večeru pa smo mu najprej podelili častno članstvo tudi v kulturnem društvu Mariborska literarna družba. Z njim društvo sodeluje od zgodnjih devetdesetih let in izvedli smo številne skupne dejavnosti. Tokrat smo se pogovarjali o dveh knjigah, o Zdravici dobrosusjedstvu Hrvata i Slovenaca / Zdravljica dobrem sosedstvu Hrvatov in Slovencev in pesniški zbirki Djedomir / Dedek, ki prinaša mir. Na koncu je avtor prebral še nekaj pesmi in prevode je bral Marjan Pungartnik, njih prevajalec.
11. maj 2021 - Marina Bahovec: Življenje je mačka, ki stoji na glavi - Ob 18. uri je bila gostja Literarne hiše Maribor slikarka, pesnica in pisateljica Marina Bahovec s predstavitvijo svoje zbirke kratkih zgodb Življenje je mačka, ki stoji na glavi. Marina Bahovec je stara sodelavka društva Mariborska literarna družba in je pri njej izdala že dve knjigi. O pisanju se je z njo pogovarjal Marjan Pungartnik, avtorica pa je prebrala nekaj odlomkov iz knjige.
10. maj 2022 - Razstava Krik pod oceanom Navida Fadaee Nazerja - V galeriji RRRudolf smo v sodelovanju z Javnim skladom Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, odprli razstavo perzijskega slikarja, pesnika in filmarja Navida Fadaee NazerjaKrik pod oceanom o ženskih temah v islamskem svetu. O razstavi je govorila umetnostna kritičarka Tatjana Kobe Pregl in se o teh žgočih temah pogovarjala z avtorjem, pri tem je jezikovno pomagala Mirjana Šainovič.