30. junij 2015 – Literarni Lent: Mojca Andrej - Predstavitev knjige Dež v gugalnici - Ob 205. obletnici rojstva Stanka Vraza, ob koncu razstave skupine Lise kulturnega društva Studenci in ob izidu pesniške zbirke Mojce AndrejDež v gugalnici je bil v Literarni hiši Maribor ob 18. uri literarni večer, na katerem je sodeloval s petjem in kitaro Peter Andrej, o knjigi in pesniškem ustvarjanju pa sta se pogovarjala Mojca Andrej in Marjan Pungartnik. Knjigo je opremila mlada slikarka Kaja Lukač, ki se je prav tako predstavila publiki. Literarna hiša je bila zares polna.
27. junij 2015 - Literarni lent 2015: Pesniško jutro z Željkom Perovićem - Ob 11. je bilo v Literarni hiši pesniško jutro z Željkom Perovićem, letošnjim zmagovalcem pesniškega viteškega turnirja ob obvezni turški kavi. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
26. junij 2015 - Literarni Lent 2015: Predstava »Umetnik in ženska, umetnica in moški« - Ob 20. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstava »Umetnik in ženska, umetnica in moški«. Petra Bauman in Jana Jereb sta iz lirike iz 20. stoletja izbrali pesmi in pripravili prepričljivo gledališko predstavo, ki jo je dopolnil z improvizacijami saksofonist Jure Bukovnik.
23. junij 2015 - Literarni Lent 2015: Ivana Dješnić je predstavila svoj roman Za zmeraj mladi - Ob 18. uri je Ivana Dješnić predstavila svoj roman Za zmeraj mladi, ki je izšel pri Mariborski literarni družbi. O knjigi sta spregovorila avtorica in Marjan Pungartnik, ki se je z njo pogovarjal.
19. junij 2015 - Literarni Lent 2015: Branka Kamenšek in Marko Skok: Ne bojte se, ne bo bolelo! - Ob 18.uri sta bila v okviru Literarnega Lenta 2015 gosta Ljubice Ribić in Milana Novaka v Literarni hiši Maribor Branka Kamenšek in Marko Skok. Uprizorili so zabavno in duhovito predstavitev in navdušili nekoliko maloštevilno občinstvo.
17. junij 2015 - Literarni Lent 2015: Razstava skupine Lise pri kulturnem društvu Studenci: Deset let združeni v svetu barv - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo skupine Lise pri kulturnem društvu Studenci Deset let združeni v svetu barv. S petjem sta nas na začetku pozdravili članici skupine Kresnice Dana Kmetič in Elica Frangeš in Rade Erceg. O delu razstavi je spregovoril likovni kritik Mario Berdič, o delu v skupini pa njena mentorica in likovna pedagoginja Jelisava Jelka Leskovar, ki se ji je za delo zahvalil Ivan Šalamon. Razstavljajo: Zlatka Albreht, Avgust Büdefeld, Sonja Hrastnik, Ana Jecl, Nevenka Kaučič, Antonija Komperšak, Helena Kos, Majda Krajnc, Lojzka Prelog, Ana-Marija Pušnik, Ivan Šalamon, Marjana Šket, Slavica Zalokar, Olga Zorenč in mentorica skupine LISE Jelisava Jelka Leskovar. Za konec je pesem prebral še Peter Plavčak. Razstavo je odprl častni član Zveze kulturnih društev Maribor Ervin Kralj, prireditev pa je vodila Nevenka Kaučič.
16. junij 2015 - Literarni Lent 2015: Finissage razstave Cvetke Vidmar »MMMaribor« - Ob 18. uri je bil v galeriji RRRudolf v okviru Literarnega Lenta 2015 zaključek razstave Cvetke Vidmar MMMaribor. Z avtorico se je pogovarjal umetnostni kritik Mario Berdič in poudaril zlasti njeno iskanje ustreznega izraza, nato pa so brali literarna besedila Cvetka Vidmar, Aleš Tacer, Angela Fujs, Matilda Simonič, Majda Strnad, Rozika Močnik, Majda Senica Vujanovič, Ana Nikolič, Zdravko Kokanović Koki in gost iz Sarajeva Admiral Mahić,
12. junij 2015 - Hommage à Alois Hergouth v Štajerski deželni knjižnici v Gradcu - Ob 90-letnici rojstva pesnika Aloisa Hergoutha je bil v Štajerski deželni knjižnici v Gradcu literarni večer, ki so ga pripravili društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca, Mariborska literarna družba, Zveza kulturnih društev Maribor in Štajerska deželna knjižnica. Prisotne je pozdravila predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec mag. Ivanka Gruber. O pesniku je govoril mag. Georg Frena, dedič Hergouthove literarne zapuščine. Hergouthove pesmi sta v nemščini in slovenščini (prevod Kajetana Koviča) brala direkcijski svetnik Curt Schnecker in Marjan Pungartnik. Kot je že tradicionalno za dvojezične prireditve v Štajerski deželni knjižnici, ki jih organizirajo prej omenjeni prireditelji. je bila dvorana polna.
11. junij 2015 - Literarni Lent 2015: Literarni večer in predstavitev pesniške zbirke Božidarja Rozmana Tretje oko - Ob 18. uri je bil v okviru Literarnega Lenta 2015 v Literarni hiši Maribor literarni večer in predstavitev pesniške zbirke Božidarja RozmanaTretje oko. Skoraj deset let je od nastanka rokopisa, ki je izšel kot elektronska knjiga v zbirki eDition pri Mariborski literarni družbi. Pesnika je predstavil in se z njim pogovarjal Marjan Pungartnik, ki je bil urednik šestih od njegovih sedmih pesniških zbirk.
10. junij 2015 - Literarni Lent 2015: Literarni večer z Vladimirjem Vekićem - V Literarni hiši Maribor je bil v okviru Literarnega Lenta 2015 ob 18. uri literarni večer z Vladimirjem Vekićem, pesnikom, pisateljem in kulturnim delavcem iz Rogatca, ob njegovi 90-letnici.
9. junij 2015 - Literarni Lent 2015: David ¸Bedrač - Generacija kot na dlani - Ob 18. uri je v okviru Literarnega Lenta 2015 v Literarni hiši Maribor predstavil svojo doktorsko temo David Bedrač, ki je doktoriral iz teme o pesniški generaciji, rojeni po letu 1970, med katerimi je kar nekaj Mariborčanov (Jan Šmarčan, Tomislav Kiš, Tomaž Čelig, Petra Kolmančič, ki pa jih predstavitev ni zanimala in se je niso udeležili.
3. junij 2015 - Literarni Lent 2015: Razstava Cvetke Vidmar »MMMaribor« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo Cvetke Vidmar, likovnice in mentorice v likovni skupini kulturnega društva nemško govorečih žena Mostovi v Mariboru. O njeni slikarski dejavnosti in razstavi je govoril likovni kritik in kustos Mario Berdič, prepevala je ad hock skupina (Renata Gračnar, Mirjana Mandič, Mitja Krajnc in Luka Zupanc), razstavo pa je odprl predsednik Kluba upokojenih delavcev MNZ Maksa Perca Maribor Mirko Ploj. Prireditev je vodila Petra Bauman.
2. junij 2015 - Izšla je pesniška zbirka Božidarja Rozmana Tretje oko - V zbirki eDition (14) je izšla pesniška zbirka Božidarja RozmanaTretje oko. Uredil in spremo besedo je napisal Marjan Pungartnik.
2. junij 2015 - Literarni Lent 2015: Finissage razstave Friedricha Moserja Permutacije / Permutationen - V galeriji RRRudolf je bil ob 18. uri finissage razstave Friedricha Moserja Permutacije / Permutationen. O razstavi je spregovoril likovni kritik in kustos Mario Berdič, ki se je nato z Marjanom Pungartnikom pogovarjal z avtorjem razstave, ki je bila deloma posvečena tudi novejši arhitekturi. Sledil je literarni del, v katerem so brali Majda Senica Vujanovič, Lidija Štampar, Silva Zemljič in Zdravko Kokanović Koki.