27. april 2015 - Slike govorijo v vseh jezikih: Razstava likovne skupine Kulturnega društva nemško govorečih žena Mostovi iz Maribora - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo »Slike govorijo v vseh jezikih« likovne skupine Kulturnega društva nemško govorečih žena Mostovi iz Maribora. Skupina deluje že osem let, vodi pa jo amaterska slikarka Cvetka Vidmar. Razstavljajo Veronika Haring, predsednica društva, Ljuba Dolinšek, Liana Hasenbichel, Tatjana Juhart, Slobotka Mandič, Ada Toplak, Zdenka Volšek in mentorica skupine Cvetka Vidmar. O razstavi je govoril likovni kritik in kustost Mario Berdič, odprl pa jo je mag. Franci Pivec.
23. april 2015 - Domoznanski večer z Ivanom Cimermanom v Knjižnici Ivana Potrča na Ptuju - Ptujska knjižnica Ivana Potrča je ob 19. uri v okviru domoznanskih večerov gostila Ivana Cimernana s predstavitvijo zbirke novel Jaguar med sončnicami, ki je pred kratkim izšla pri Mariborski literarni družbi. Z avtorjem se je pogovarjala pesnica Sonja Votolen, v narečju je odlomek iz knjige prebrala Milena Martiškovič Jauk, o knjigi je spregovoril njen urednik Marjan Pungartnik, v programu pa so sodelovali še z glasbo Rudi Toplak (klarinet), Tom Hajnšek (klavir) in Ljudske pevke s Hajdine.
21. april 2015 - Slovenski dnevi knjige: Miriam Drev in Ana Jasmina Oseban – »Trenutki tečejo v podolžnih snopih« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem sta nastopili Miriam Drev in Ana Jasmina Oseban – »Trenutki tečejo v podolžnih snopih«. Vzajemno sta se predstavili in prebrali izbor iz pesmi in proze.
18. april 2015 – Slovenski dnevi knjige – Breda Slavinec – »Zbujena na eno oko« - Ob 11. je bilo v Literarni hiši Maribor pesniško jutro z Bredo Slavinec »Zbujena na eno oko«. Ob zbirki Paučine se je z njo pogovarjal o osemdesetih letih, ko je začenjala svojo pesniško kariero, Marjan Pungartnik.
15. april 2015 - Izšla je pesniška zbirka Mojce Andrej Dež v gugalnici - V sodelovanju Kluba kulturnih ustvarjalcev Ku-ku, Kulturnega kluba Nomadi in Mariborske literarne družbe je v zbirki Svetlin 52 izšla pesniška zbirka Mojce AndrejDež v gugalnici z akvareli Kaje Lukač in spremno besedo Zorana Pevca.
15. april 2015 - Izšla je pesniška zbirka za otroke Petra Andreja Rege ali žabje frke - Kot skupna izdaja Kluba kulturnih ustvarjalcev, Kulturnega Kluba Nomadi in Mariborske literarne družbe je v zbirki Svetlin 53 izšla pesniška zbirka za otroke Petra AndrejaRêge ali žabje frke. Ilustrirala jo je Kaja Lukač, spremno besedo pa je napisal Boris A. Novak.
14. april 2015 - Slovenski dnevi knjige: Danijel Balažek – »Stol, ki se nenehno spreminja« - V torek je bila v gosteh pri Mariborski literarni družbi skupina iz literarne revije Pannon Tükör iz Zalaegerszega (Péter Szemes, pomočnik glavnega urednika revije in podpredsednik upravnega odbora Pisateljskega združenja, Ádám Kaj, urednik za mlade avtorje, in Daniel Balažek). Dogovarjali so se za sodelovanje med revijo in Zalsko županijo in Mariborom. Zvečer ob 18. uri je imel literarni večer Daniel Balažek, pesnik iz Lendave in Budimpešte. Naslov večera je bil »Stol, ki se nenehno spreminja« iz ene njegovih pesmi. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
13. april 2015 – Slovenski dnevi knjige v Mariboru – Skupinski literarni večer seniorske delavnice pri Mariborski literarni družbi - Prišli so: Srečko Klemenc, Ivana Hauser, Majda Strnad, Rozika Močnik in Metka Lampret.
11. april 2015 – Slovenski dnevi knjige v Mariboru – Živíjo: Ludvik Mrzel - Spomin na mojstra - Če trdimo, da pesniki živijo po smrti, se motimo. Vsi so veseli, da so se jim umaknili s poti, ne želijo se jih srečati ponovno, ne želijo, da bi bili živi. A Ludkvik Mrzel bo ostal svetlo ime v ozvezdju slovenske, mariborske literature.
10. april 2015 - Slovenski dnevi knjige: Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLent - Na Filozofski fakulteti Maribor je bila ob 16. uri tradicionalna predstavitev glasil dnevnich centrov Ozare in ŠentLent v okviru Slovenskih dnevov knjige 2015. Na njem je sodelovala tudi bobnarska skupina iz Ozare Takabun. Vodila ga je Maja David. Iz ŠentLent so nastopili Gabrijela Fideršek, Zlatka Dolenc, Mojca Klasinc, Danijela Premzl, iz Ozare pa Marija Šeligo, Maja Rozman, Mateja Žerdin, Slavko Luršak, Lidija Kokol, Ivana Ogrizek in Adi Bobič.
9. april 2015 - Slovenski dnevi knjige: Božidar Brezinščak Bagola – Tu in tam čez mejo - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literari večer, na katerem se je predstavil s knjigo, ki je pred kratkim izšla pri Mariborski literarni družbi v zbirki Oglej Tu in tam čez mejoBožidar Brezinščak Bagola. Udeležila se ga je tudi tajnica hrvaške esperantske zveze pisateljica Spomenka Štimec. Literarni večer je vodil Marjan Pungartnik.
8. april 2015 - Slovenski dnevi knjige v Mariboru - Razstava Senada Iljazija »Duhovni, neevklidski prostor« - Ob 18. uri so v galeriji RRRrudolf odprli razstavo Senada Iljazija »Duhovni, neevklidski prostor«. Senad Iljazi je diplomiral na Likovni akademiji v Tetovu in živi v Mariboru kot prehrambeni delavec. Njegov veliki zagovornik, ki je tudi botroval tej razstavi, je likovni kritik in kustos Mario Berdič, laudator na razstavi. Čast slabokrvne občine, ki se nikoli ničesar ne udeleži, ker sodi, da se je to najbrž ne tiče, je zastopal nekdanji mestni svetnik Melqart Mohamad Berro.
7. april 2015 - Finissage razstave »Drevesa življenja« Jelisave Jelke Leskovar - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave »Drevesa življenja« Jelisave Jelke Leskovar. Prisotni so se pogovorili o različnih vidikih razstave in sledilo je branje, na katerem so sodelovali Majda Strnad, Rozika Močnik, Ana-Marija Pušnik, Majda Senica Vujanovič in Zdravko Kokanović Koki. Razstavo je svečano zaprl Marjan Pungartnik.
3. april 2015 - Izšla je pesniška zbirka Majde Strnad V zamahih vetrov -
V zbirki prvencev Mariborska literarna družba je pod številko 64 izšla pesniška zbirka Majde StrnadV zamahih vetrov. Naslovnico je prispevala Mira Urši, spremno besedo pa je napisal Marjan Pungartnik
2. april 2015 - Razstava Ervina Kralja v Koroški galeriji likovnih umetnikov - Ob 18. uri so v Koroški galeriji likovnih umetnosti v Slovenj Gradcu odprli razstavo likovnega pedagoga, slikarja in grafika Ervina Kralja. Odprla jo je umetnostna zgodovinarka Milena Zlatar. Sledila je projekcija filma Franca Kopiča »Življenje in delo Ervina Kralja«.
1. april 2015 - Metka Lampret nominirana za nagrada za kratko zgodbo na natečaju Sodobnosti - Metka Lampret, članica Mariborske literarne družbe in literarne delavnice pri njej, se je uvrstila med šest nominirancev za nagrado za kratko zgodbo na natečaju Sodobnosti v okviru Slovenskih dnevov knjige 2015. Čestitamo!