23. oktober 2013 - Impuls št. 13: Emilija Mijatović (Zadar), Suzana Oštrić (Zagreb), Zvezdana Čagalj (Split) - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer, na katem so v okviru programa »Impuls«, ki ga izvajata Ljubica Ribić in Milan Novak in ki sta tudi vodila prireditev, v okviru Varaždinskega književnega društva, nastopile Emilija Mijatović (Zadar), Suzana Oštrić (Zagreb), Zvezdana Čagalj (Split). Bilo je veselo, domiselno in z obilico poezije.
22. oktober 2015 - Otvoritev 11. regionalne razstave odraslih likovnih ustvarjalcev na temo kvadrat in krog, kocka in krogla - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev 11. regionalne razstave odraslih likovnih ustvarjalcev na temo kvadrata in kroga, kocke in krogle. Svoja dela so razstavili: Bojan Fekonja, Slavko Jalušič, Ivan Komel, Benjamin Kuster, Franc Leskovar, Jelka Jelisava Leskovar, Kristina Lešnik, Janez Lisjak, Ivan Lužnik, Gerhard Mernik, Tina Naranđa, Helena Pavčič, Vladimir Peter Plavčak, Stanislav Pleteršek, Silva Potočnik, Štefka Ramšak, Draga Reichenberg, Tatjana Sedmak, Mira Senekovič, Kaja Švab, Janja Tomažič, Andrej Viher, Slavica Zalokar, Olga Zehaf, Hilda Zidar in Rudolf Zobec. Njihova dela je izmed 42. prispelih na razpis izbrala žirija v sestavi dr. Matjaž Duh, Katja Kozjek Varl in Neva Kovačič. Za glasbene vložke je poskrbel s harmoniko učenec Osnovne šole Malečnik Deni Vogrin. Razstavo je odprl vodja območne izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti Matija Varl.
21. oktober 2015 - Finissage razstave Josefa Niederla »Ženska.Figura.Ženska« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave Josefa Niederla »Ženska.Figura.Ženska«. Najprej je bral svoje pesmi iz publikacije Gezügelte Geheimnisse (Obrzdane skrivnosti) pesnik Winfried Franz Ganster, nato pa se je o nekaterih vidikih razstave z Josefom Niederlom pogovarjal likovni kritik Mario Berdič. Za zaključek je tri jesenske pesmi prebrala Majda Senica Vujanovič.
16. oktober 2015 - Snežana Aleksić Stanojlović: »Oda za Orfeja« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18.uri literarni večer s Snežano Aleksić Stanojlović »Oda za Orfeja«. Gostja prihaja iz Novega Sada, sicer pa je makedonskega porekla in piše v makedonščini in srbščini, kakor je dvojezično izšla tudi njena pesniška zbirka »Oda za Orfeja«, za katero je prejela na 54. Struških večerih 2015 nagrado za najboljšo knjigo, objavljeno v makedonščini v lanskem letu. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik, ki je prebral nekaj njenih pesmi v prevodu Zdravka Kokanovića Kokija, gostja pa v makedonščini in srbščini.
15. oktober 2015 - Literarni večer Maje David »O metuljih in mavricah« - Ob 18 uri je bil v Literarni hiši Maribaor literarni večer Maje David »O metuljih in mavricah«. V pogovoru z Marjanom Pungartnikomje predstavila svojo aforistično in uredniško kariero. K branju je povabila tudi svoje prijateljice iz Ozare Ivano Ogrizek, Marijo Šeligo in Danijelo Premzl in na koncu odgovarjala na vprašanja publike.
Izšla je knjiga »Coprnice so v flaši« Antona Gričnika - Pri kulturnem društvo Mariborska literarna družba je izšla knjiga etnoloških zapisov med Pohorjem in Halozami »Coprnice so v flaši« Antona Gričnika.
10. oktober 2015 - Tihomila Dobravc - petindevetdesetletnica - Na dan koroškega plebiscita rojena Tihomila Dobravc je praznovala petindevetdeset let. Vsi ji želimo zdravja in iskrivosti, po kateri jo poznamo.
8. oktober 2015 - literarni nastop skupin dnevnih centrov ŠentLenta in Ozare »Mi iz oblaka« - Ob 17. uri je bil v Literarni hiši Maribor tradicionalni, 25. nastop skupin dnevnih centrov ŠentLent in Ozara, ki sta predstavili glasili »ŠentLent« št. 35 in »Svoj svet nosimo v sebi«, poimenovali pa smo ga Mi iz oblaka. Pripravila in vodila ga je Maja David. Po pozdravnem nagovoru Marjana Pungartnika je branje začel harmonikar Dušan Črešnar z ljudskimi pesmimi, ki so se jim kmalu pridružili še glasovi iz publike in je vsa Literarna hiša gromko prepevala. Iz dnevnega centra ŠentLent so nastopili Andreja Tomelj, Zlatka Dolenc in Tadej Markeš, iz dnevnega centra Ozara pa Ivana Ogrizek, Danijela Premzl, Marija Šeligo, Slavko Luršak, Angelca Žuran, Maja Rozman, Vaso Marić in Adi Bobič, ki je praznoval petdesetletnico.
7. oktober 2015 - Otvoritev razstave Josefa Niederla »Ženska.Figura.Ženska« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo graškega slikarja Josefa Niederla »Ženska.Figura.Ženska«. Laudatio je prispeval umetnostni kritik in kustos Mario Berdič.
6. oktober 2015 - Finissage razstave »Ustvarjajmo skupaj – Branik 2015« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši finissage razstave »Ustvarjajmo skupaj – Branik 2015« kulturnega društva Studenci Maribor. Najprej so se premierno predstavili z recitalom pesmi Janka Glazerja člani recitacijske sekcije »Vedrina«. Recital je pripravila Jana Hartman Kranjc, izvedli pa so ga Vincenc Holc – vezni tekst, in recitatorji Jerica Basle Vivat, Vesna Dolenc in Ivanka Rečnik. O skupini je spregovorila predsednica Kulturnega društva Studenci Ana-Marija Pušnik. Nato je o izkušnji razstave govoril umetnostni kritik in kustos Mario Berdič
5. oktober 2015 - Kult Štajerska – Steiermark: Seminar Sledovi Mure in življenja ob njenih obrežjih - Ob 10. je bil v Glazerjevi dvorani Univerzitetne knjižnice v okviru prvega festivala KULT-Štajerska / KULT-Steiermark seminar »Sledovi Mure in življenja ob njenih obrežjih v slovenski in avstrijski književnosti in jezikih / Die Spuren der Mur und des Lebens an ihren Ufern in der slowenischen und österreichischen Literatur un den Sprachen« kot hommage zaslužemu rednemu iniverzitetnemu profesorju dr. Mirku Križmanu. Z nagovorom sta ga odprli predsednica Društva slovensko-avstrijsko prijateljstvo Maribor dr. Karmen Teržan Kopecki in vodja Avstrijske čitalnice v okviru Univerzitetne knjižnice Maribor Mateja Škofljanec. Zaigrali sta nam Julija Fajhtinger (klarinet) in Katja Klinc (kitara), študentki Oddelka za glasbo Pedagoške fakultete Maribor. O znanstveni in literarni dejavnosti dr. Mirka Križmana sta govorila dr. Vida Jesenšek in Marjan Pungartnik. Problematiko Mure sta predstavila Zmago Pavličič (zgodovinski pogled na Muro kot mejno reko) in Sonja Bezjak (Mura na meji, sociološke in lokalne teme), dr. Karmen Teržan Kopecky je govorila o razvoju socialne lingvistike in nekaterih zanimivih vidikih Križmanovih filoloških metod. Seminar je zaključil Marjan Pungartnik s predstavitvijo svojih izkušenj z dvojezičnimi literarnimi prireditvami Gradec–Maribor.
3. oktober 2015 - Spomin na Josipa Tavčarja (1953-2015) - Ob 11. uri so se v Literarni hiši Maribor zbrali prijatelji Josipa Jože Tavčarja na spominskem srečanju ob njegovi smrti. V prireditev sta nas vpeljala kantavtor Peter Andrej in igralka in pesnica Petra Bauman z recitacijo pesmi Franceta Prešerna, Antona Gustava Matoša in Irfana Horozovića. Verica Tavčar, sestra, je orisala zanimivo ozadje družine in razkrila značaj Josipa Tavčarja, pri tem pa pokazala fotografije iz njegovega življenja, zadnjo tik pred odhodom na pot v Nemčijo, kjer se je ponesrečil. Ob tej priložnosti je imela improvizirano razstavo likovnih del njegova nečakinja Romy Tavčar, med njimi pa sta bili tudi dve risbi pokojnega Josipa, ki kažejo na njegov nedvomen likovni talent. O njem je govoril njegov prijatelj in sodelavec dr. Stojan Kravanja, profesor na Univerzi v Mariboru. Nastopila je tudi njegova »življenjska ljubezen«, h kateri se je napotil v Nemčijo, Margarete Steinbrücker. Prisotni literati so prebrali nekaj pesmi (Marjan Pungartnik, Petra Bauman, Bojan Schwentner, Jože Kos, Zdravko Kokanović Koki in Peter Andrej), doživeto pa je zrecitiral Jeseninovo pesem Bojan Hanzel.
2. oktober 2015 - Pričetek festivala »Kult Štajerska – Steiermark« - V unionski dvorani v Mariboru se je ob 17. uri pričel s slavnostnim koncertom godbe iz Strassa (Avstrija) in KUD Pošta Maribor pričel festival »Kult Štajerska - Steiermark«, ki ga je pripravilo društvo Slovensko-avstrijsko prijateljstvo Maribor. Prireditev sta vodila predsednica društva dr. Karmen Teržan Kopecky, ki je tudi nagovorila publiko, in Zmago Pavličič. Poklonili so se nedavno preminuli predsednici društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec mag. Ivanki Gruber, za katerega je festival pozdravil direkcijski svetnik Curt Schnecker, za ambasado Republike Avstrije v Sloveniji njen veleposlanik dr. Clemens Koja in za mesto Maribor njegov župan dr. Andrej Fištravec. Sledil je koncert Marktmusikkapelle Strass pod vodstvom Dominika Albrecherja in pihalnega orkestra KUD Pošta Maribor pod vodstvom Ervina Hartmana.
2. oktober 2015 - Slovo od pesnika Admirala Mahića - V KGB je bilo ob 20. uri slovo od nedavno umrlega sarajevskega pesnika Admirala Mahića, ki ga je organizirala skupina njegovih mariborskih prijateljev. Vodil ga je Nino Flisar, pesmi pa so brali Željko Perović, Petra Kolmančič, Bojan Schwentner, Petra Bauman. Marjan Pungartnik in drugi, nastopili pa so tudi kantavtorji Tadej Vesenjak, Peter Andrej in Andrej Tomšič.
1. oktober 2015 - Ivan Cimerman je predstavil svojo zbirko novel Jaguar med sončnicami - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer, na katerem smo predstavili Ivana Cimermana in njegovo zbirko novel Jaguar med sončnicami, ki je letos izšla pri Mariborski literarni družbi. Po uvodu Marjana Pungartnika je Ivan Cimerman predstavil svoja knjižna dela in se posebej ustavil pri predstavljeni knjigi. Janja Cimerman je brala odlomke iz novel, Milena Matiškovič Jauk pa je odlomek iz novele »Brez bruseljskih čipk« prebrala v prleščini. Prireditev so spremljale slovenske ljudske pesmi.