28. maj 2015 - Predstavitev prvenca - pesniške zbirke Majde Strnad V zamahih vetrov - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev prvenca - pesniške zbirke Majde Strnad V zamahih vetrov, ki je izšla kot 64. knjiga v zbirki Mariborska literarna družba - namenjena prvencem. Predstavil jo je urednik Marjan Pungartnik, Majda Strnad pa je brala iz novejših pesmi in iz zbirke. Za veselje so prepevali skupaj s publiko Ana Nikolič (citre) in njeni prijatelji, na kocu pa je njeno pesem iz revije Storžek prebrala njeno pesem Majda Senica Vujanovič. Publika je dodobra napolnila Literarno hišo.
Izšel je roman Ivane Dješnić Za zmeraj mladi - Pri Mariborski literarni družbi je izšel v zbirki Antares (34) roman Ivane DješnićZa zmeraj mladi. Spremno besedo je prispeval Marjan Pungartnik.
26. maj 2015 - Literarni večer »Dve pesnici – dve taktirki« s Stanislavo Chrobakovo Repar in Meto Kušar - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer »Dve pesnici – dve taktirki« s Stanislavo Chrobakovo Repar in Meto Kušar. Predstavili sta se vzajemno, pri čemer je Meta Kušar poudarila pri sogovornici izjemno poezijo in velik diapazon delovanja, Stanislava Chrobaková Repar pa pri Meti Kušar komplesknost in kakovost njene poezije. Prav tako sta druga za drugo brali iz zbirk Obešanje na zvon in Vrt, prisostvovali pa smo tudi skici interpretacije Metine pesmi s strani Stanislave. Precej nepričakovano se je literarnega večera udeležil kot dobrodošli gost sarajevski pesnik Admiral Mahić, Dogodek se je zaključil z dolgim pogovorom v spodnjem delu Literarne hiše.
23. maj 2015 - Živíjo: Lojze Krakar (1926–1995) - V ciklu Živíjo je Marjan Pungartnik predstavil pesnika Lojzeta Krakarja. Poudaril je njegovo bližino s Paulom Celanom, prebral njegove pesmi iz taborišč, nekaj samoironičnih in nekaj iz pariškega cikla, predvsem pa poudaril njegovo neodvisno pot gospoda med slovenskimi pesniki.
23. maj 2015 - Umrla je Katica Dajčar -
V 91. letu je umrla članica Kulturnega društva Mariborska literarna družba, članica literarne delavnice pri njej, pesnica Katica Dajčar (* 26. september 1924, Koprivnica, Hrvaška — † 23. maj 2015, Maribor).
21. maj 2015 - Koroška v Mariboru: Predstavitev 8. številke revije Mladje - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev 8. številke revije Mladje 8, ki jo v Celovcu izdaja Društvo slovenskih pisateljev v Avstriji. Najprej je revijo predstavil Tomaž Ogris, ki je poudaril zlasti njen nadgeneracijski značaj in dejstvo, da se je tako društvo kakor revija znova dvignila po nenadni smrti Anite Hudej. Nato je Teodor Domej predstavil članek – študijo o dvo- in večjezičnosti na Koroškem, pri čemer se je med drugimi tudi naslovnil na kontrastno analizo odnosov do dvojezičnosti med stališči Maje Haderlap in Florjana Lipuša, čemur je sledila še razprava.
20. maj 2015 - Marjan Pungartnik v gosteh pri Kulturnem društvu Studenci - Ob 16. uri je v krajevnem domu na Korytkovi ulici ob Tednu ljubiteljske kulture gostoval pri Kulturnem društvu Studenci Marjan Pungartnik. Predsednica društva Ana-Marija Pušnik ga je povabila na pogovor o nekaterih literarnih temah – delo v delavnicah, Locutio, literarna srečanja, prirejanje literarnih večerov, Literarna hiša Maribor, knjižni program Mariboruske literarne družbe in podobno.
19. maj 2015 - Predstavitev revije Locutio v Univerzitetni knjižnici Maribor - Ob 17. uri je bila v Glazerjevi dvorani Univerzitetne knjižnice Maribor predstavitev revije Locutio. V odsotnosti direktorice Zdenke Petermanec je prisotne pozdravila dr. Jerneja Ferlež, nato pa je urednik revije Marjan Pungartnik predstavil nastajanje revije (iz dolgoletnih delavnic), njene module in aktualne stike ob objavah za 85. številko.
18. maj 2015 - Predstavitev knjige Božidarja Brezinščaka Bagola Tu in tam čez mejo v Knjižnici Rogaška Slatina - Ob 18. uri je bila v dvorani Knjižnice Rogaška Slatina predstavitev knjige Božidarja Brezinščaka BagolaTu in tam čez mejo, ki je pred kratkim izšla pri Mariborski literarni družbi v zbirki Oglej. Direktorica knjižnice mag Nataša Koražija je pozdravila prisotne, učenki glasbene šole Rogaška Slatina Anja in Tina Šket sta zaigrali na citre in flavto, potem pa se je z avtorjem knjige pogovarjala Erna Ferjanič, avtorica spremne besede. Vmes je Vida Hustić prebrala nekaj odlomkov iz knjige.
13. maj 2015 - Otvoritev razstave »Permutacije / Permutationes« Friedricha Moserja - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf v sodelovanju društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec, Javnega sklada Republike Slovenije, Območna izpostava Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in Literarne hiše Maribor odprli razstavo graškega arhitekta in slikarja Friedricha Moserja »Permutacije / Permutationes«, sicer člana Steiermärkische Kunstverein Werkbund. Odprtje je pozdravila Ivanka Gruber, predsednikca društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec. Laudatio je prispeval predsednik Steiermärkische Kunstverein Werkbund direkcijski svetnik Curt Schnecker, o projektu Permutationes pa je spregovoril tudi avtor, Friedrich Moser, ki je bil graški mestni arhitekt in pozneje profesor Tehniške univerze na Dunaju in njen rektor.
12. maj 2015 - Finissage razstave »Slike govorijo v vseh jezikih« Kulturnega društva nemško govorečih žena Mostovi - Na zaprtju razstave »Slike govorijo v vseh jezikih« likovne skupine Kulturnega društva nemško govorečih žena Mostovi so nas obiskali Mateja Bizjak Petit s Pierrom Solettijem, ki je imel od 16. do 17.30 literarno delavnico na Prvi gimnaziji Maribor, in kolegi. Najprej je predsednica Nemško govorečih žena Veronika Haring spregovorila o razstavi, potem pa še Marjan Pungartnik. Zatem je Veronika Haring predstavila zbornik Vezi med ljudmi / Zwischenmenschliche Bindungen, ki je izšel v okviru lanskoletnega programa in prebrala odlomek iz prispevka Bernarde Jerič, nato pa sta brala svoje prispevke v nemščini še Ana-Marija Pušnik in Ivan Korponai. Prireditev je pozdravil gost, predsednik srbskega kulturnega društva »Štajerska skupnost« Rade Bakraćević. Nato so brali literarna besedila še Lidija Štampar, Majda Strnad, Srečko Klemenc, Silva Zemljič, Valter Čučkovič (brala je Darinka Korinšak) in Zdravko Kokanović Koki. Ob koncu sta se pridružila prireditvi še Friedrich Moser, razstavljalec 13. maja, in njegova spremljevalka. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.