27. marec 2015 - Literarni večer skupine Arte iz Beograda - Ob 18. uri je gostovala v soorganizaciji Mariborske literarne družbe in srbskega kulturnega društva »Štajerska skupnost« v Literarni hiši Maribor skupina Arte. Nastopili so: Vladimir Blagojević, Nataša Švikart Žumer, Gordana Vlajić, Aleksandra Radaković in Miodrag Jakšić. Skupina Arte je na turneji po Hrvaški in Sloveniji (Varaždin, Maribor, Zagreb), ki sta jo organizirala Milan Novak in Ljubica Ribić.
25. marec 2015 - Maja Vauda in Nikola Pilipović: Živeti in delati v Beogradu - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor dogodek z Majo Vauda in Nikolom Pilipovićem (Beograd). V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je najprej Nikola Pilipović predstavil vrsto projektov v zvezi s predstavitvijo Pieta Mondriana v Beogradu in Srbiji, Maja Vauda pa je spregovorila o delu slovenskega društva Sava v Beogradu in o njunem skupnem projektu Manik. Prireditve sta se udeležila tudi novinarja RT Srbija Zorana Bokan in Srđan Manojlović.
23. marec 2015 - Podelitev Glazerjevih nagrad - V Lutkovnem gledališču Maribor je bila ob 18. uri prireditev, na kateri so podelili Glazerjeve nagrade. Za uvod so pogledali lutkovno predstavo O vili, ki je videla v temi. Predsednica odbora za podelitev Glazerjevih nagrad Zdenka Križanič seznanila občinstvo s potekom razpisa, nato pa župan mesta Maribor dr. Andrej Fištravec podelil Glazerjeve listine Mirjani Koren za postavitev zbirke pohištva v kinu Partizan, Marjanu Pungartniku za posredovanje kulturnih dobrin Mariborčanom, Mateji Katrašnik in Tomažu Kanclerju za ureditev muzeja ruskim vojnim ujetnikom. Glazerjevo nagrado je prejela pesnica Erika Vouk.
19. marec 2015 - Robert Titan Felix: Volosova čreda - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem je nastopil Robert Titan Feliks s predstavitvijo romana Volosova čreda, ki je pred kratkim izšel pri založbi Franc-Franc v Murski Soboti. Z avtorjem se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
18. marec 2015 - Razstava Jelisave Jelke Leskovar - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev razstave Jelisave Jelke Leskovar, slikarke in likovne pedagoginje v številnih likovnih skupinah v Mariboru in okolici. O razstavi je govoril likovni kritik in kustos Mario Berdič, odprl pa jo je častni član Zveze kulturnih društev Maribor Ervin Kralj.
18. marec 2015 - Razstava Vide Slivniker Gärten v Werkbund Galerie v Gradcu - Ob 19.30 so v Werkbund Galerie v Gradcu na Heinichstrasse 11 odprli razstavo koroške in ljubljanske slikarke Vide Slivniker. Zanjo je zaslužna neumorna Ivanka Gruber iz društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec, gostitelj pa je društvo Werkbund. Njegov predsednik direkcijski svetnik Curt Schnecker je pozdravil prisotne, med katerimi je bil tudi častni konzul republike Slovenije v Gradcu dr. Kurt Oktabetz. Laudatio je prispeval Marjan Pungartnik iz partnerskega društva Mariborska literarna družba in je razstavo tudi odprl.
17. marec 2015 - Finissage razstave Danijele Žula »Ko Samui« - Ob 18. uri smo v Literarni hiši Maribor s prireditvijo zaprli razstavo Danijele Žula »Ko Samui«. Udeležilo se je je kar precej njenih prijateljev in obiskovalcev Literarne hiše, med drugim tudi bivši državnozborski poslanec Rudi Moge. Avtorica je znova predstavila svojo razstavo in eksotični tajski otok, Rudi Moge pa je dopolnil to predstavitev s svojim videnjem vzhodnih kultur in dodal tudi nekaj podatkov o avtoričinem fotografskem delu. Sledilo je tradicionalno brane, na katerem so nastopili Majda Senica Vujanovič, Ivana Ogrizek, Ivan , Ivan Lajh, Zdravko Kokanović – Koki in najstarejša slovenska poetesa Tihomila Dobravc.
12. marec 2015 - Izšla je knjiga Božidarja BrezinščakaBagole »Tu in tam čez mejo« -
V zbirki Oglej je pod 23. številko izšla knjiga »pričevanj in premišljevanj« Tu in tam čez mejo. Spremno besedo zanjo je napisala Erna Ferjanič,.
12. marec 2015 - Predstavitev knjige Tvrtka Matija Šercarja Mariborski kanconier - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Tvrtka Matija ŠercarjaMariborski kanconier, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi. v zbirki Oglej 20 s slikami zagrebške slikarke Vanje Kuljerič Fažo.. Z avtorjem se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
11. marec 2015 - Izšla je knjiga Ivana Cimermana »Jaguar med sončnicami« -
V zbirki Oglej 41 je izšla zbirka novel Ivana CimermanaJaguar med sončnicami. Spremni besedi sta prispevala Viktor Konjar in Marjan Pungartnik.
10. marec 2015 - Izšla je zbirka kratkih zgodb Aleša Tacerja Zgodbe izpod plašča - V zbirki Antares je pri Mariborski literarni družbi izšla zbirka kratkih zgodb Aleša Tacerja Zgodbe izpod plašča. Opremila jo je Lea Pelc, spremno besedo pa je napisal Marjan Pungartnik.
9. marec 2015 - Razstava Nevenke Žlender v prostorih parlamenta - Ob 14. uri so v prostorih slovenskega parlamenta odprli razstavo krpank mariborske umetnice Nevenke Žlender. V programu sta sodelovali sopranistka Marija ... in pesnica Petra Bauman, razstavo pa sta odprla predsednik državnega sveta Mitja Brvar in etnolog dr. Janez Bogataj.