30. september 2015 - Novaki in Čepiči - V okviru programa Spominjanj, ki jih organizira Zveza kulturnih društev Maribor, je bilo ob 17. uri v galeriji Grajski vrt srečanje, na katerem sta se mag. Franci Pivec in mag. Majda Potrata z družino Čepič - Novak: dr. Borisom A. Novakom, mag. Metko Čepič, dr. Zdenkom Čepič in dr. Matejo Ratej.
29. september 2015 - Ivana Dješnić je predstavila svoje roman Za zmeraj mladi - Ob 18. uri je bila v celjskem antikvariatu Antika na Kocbekovi 4 predstavitev avtobiografskega romana Ivane DješnićZa zmeraj mladi, ki je izšel pri Mariborski literarni družbi. Predstavitev je vodil Marjan Pungartnik.
24. september 2015 - Stipe Cvitan: Poleti kalebe - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev pesniške zbirke Poleti kalebeStipe Cvitana, ki živi v Portorožu. Za uvod je mariborska dalmatinska klapa Dalmari pod vodstvom Marka Mandirja zapela nekaj dalmatinskih pesmi, potem pa so avtorja predstavili Marko Mandir, Mirko Orlić, Zora Mužinić in Milica Maslo in brali njegove pesmi, predvsem pa smo uživali v imenitnih recitacijah avtorja.
22. september 2015 - Literarni večer in predstavitev knjige Nine Novak Oiseau V šepetu trepet - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem je Nina Novak Oiseau predstavila svojo pesniško zbirko V šepetu trepet, ki je izšla letos spomladi v samozaložbi. Nina je kot kantavtorka zapela tri skladbe, ob animaciji prebrala nekaj pesmi in se o svojem delu na literarnem in glasbenem področju pogovarjala z Marjanom Pungartnikom.
19. septembra 2015 - Otvoritev razstave likovnih del, ustvarjenih na 2. urbani likovni koloniji »Milena Lah« - Na dvorišču Heričkove hiše na Ulici kneza Koclja 6 je bila ob 18. uri otvoritev razstave likovnih del, ustvarjenih na 2. urbani likovni koloniji »Milena Lah«, ki jo je organiziralo Hrvaško kulturno društvo Maribor. Udeležili so se je Antonija Baksa Srnel, Irena Gayatri Horvat, Art Ilich, Lojze Kalinšek, Milan Ketiš, Mirt, Slađana Matić Trstenjak in Vasja Trstenjak, Razstavljalce in njihova dela je na otvoritvi predstavil likovni kritik in kustos Mario Berdič, odprl pa jo je predsednik Hrvaškega kulturnega društva Maribor Marko Mandir.
17. do 20. september 2015 - Literarna šola Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti v Izoli - V Izoli je bila od 17. do 20. septembra 2015 Literarna šola Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti. Iz kulturnega društva Mariborska literarna družba sta se ga udeležili Ivana Hauser in Matilda Simonič.
16. september 2015 - Razstava del 7. mednarodne likovne kolonije »Ustvarjajmo skupaj – Branik 2015« - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo del 7. mednarodne likovne kolonije »Ustvarjajmo skupaj – Branik 2015« skupine Lise Kulturnega društva Studenci. Otvoritev je vodila predsednica društva Ana-Marija Pušnik, s petjem pa so ga spremljale pevke vokalne skupine Kresnice pod umetniškim vodstvom Metke Potisk. Umetniška voditeljica likovne kolonije, ki je tokrat bila v Braniku na Primorskem, Jelisava Jelka Leskovar je predstavila delo na likovni koloniji, nato pa je razstavo odprl mag. Franci Pivec. Razstavljajo: Jelka Jelisava Leskovar, Avgust Büdefeld (Avstrija), Vera Glažar, Sonja Hrastnik, Nada Ivančič, Antonija Komperšek, Helena Kos, Jana Kraševec, Maria Lipp-haring (Avstrija), Otto Madlenčnik (Avstrija), Denise Mörth (Avstrija, Sonja Mrhar, Lojzka Prelog, Ana-Marija Pušnik, Marjeta Slabe, Ivan Šalamon, Marjana Šket, Bernarda Štafunko, Marjana Tkalčec in Slavica Zalokar.
15. september 2015 - Finissage razstave »Opuščene brazde« Bogdana Čobala - Ob 18. uri je bil v galeriji RRRudolf finissage razstave »Opuščene brazde« Bogdana Čobala. O razstavi sta govorila Zdravko Kokanović Koki in Marjan Pungartnik. Kot je običaj, so na prireditvi brali in govorili pesmi, tokrat Mojca Zupančič, Lidija Štampar, Majda Senica Vujanovič, Katja Zadravc, Andrea Birmanec, Tinka Planinšek, Nejc Kovač in Zdravko Kokanović Koki.
4. september 2015 - 19. regionalno srečanje starejših literatov Štajerske in Pomurja - V Karanteni je na Pobreški cesti 20 bilo 19. regionalno srečanje starejših literatov Štajerske in Pomurja, ki ga organizira Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, območna izpostava Maribor. Prijavili so se naslednji avtorji (tisti, ki so se ga udeležili, so natisnjeni krepko): Kristina Berlič, Romana Bošak, Bojana Bučar, Marjana Cmager, Zdenka Detiček Opič, Maja Dolinar, Mojmir Miro Ferenc, Angelca Fujs, Jana Hartman, Srečko Klemenc, Ivanka Klopčič, dr. Tilka Kren Obran, Sonja Lenarčič, Dušana Makošek, Rozika Močnik, Franci Mulec, Danilo Muršec, Olga Paušič, Cvetka Pestiček, Pavlina Pogorevc, Ana-Marija Pušnik, Dani Rajh, Majda Senica Vujanovič, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Marija Šedivy, Amalija Tropenauer, Bernarda Uršič, Cvetka Vidmar in Katja Zadravc. Mentorja sta bila Marica Škorjanec Kosterca in Marjan Pungartnik, udeležila pa se ga je tudi Barbara Rigler, strokovna svetovalka za literaturo in urednica revije Mentor pri Javnem skladu RS za kulturne dejavnosti v Ljubljani, ki je na koncu tudi nagovorila udeležence na nastopu izbranih avtorjev. Prav tako sta o delu poročala oba mentorja. Z igranjem na harmoniko je sklepni nastop popestril Dani Rajh, nastopili pa so: Marija Šedivy, Majda Strnad, Silva Lipovec, Cvetka Vidmar, Amalija Tropenauer, dr. Tilka Obran Kren, Rozika Močnik, Angela Fujs in Franci Mulec.