26. februar 2015 - Literarni večer z Marijo Švajncer »Ali res veš?« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer z Marijo Švajncer, pesnico, filozofinjo in avtorico mladinse knjige Samotni bralec. O njeni literarni karieri se je z njo pogovarjal Marjan Pungartnik, Marija Švajncer pa je iz svojih novejših rokopisov prebrala nekaj pesmi in odlomek iz Samotnega bralca. Na koncu je Erika Zorko povedala zanimiv spomin na družino Švanjcerjevih. V publiki je bilo nekaj zvestih prijateljev Marije Švajncer s fakultete dr. Vida in dr. Marko Jesenšek, dr. Dragica Haramija in Mojca Redjko iz Lutkovnega gledališča.
25. februar 2015 - Odprtje fotografske razstave Daniele Žula »Ko Samui« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli fotografsko razstavo Daniele Žula »Ko Samui«. O avtorici in njeni bogati življenjski izkušnji je spregovorila Darinka Ujčič. Na violino je igrala Manja Slak. O svoji razstavi je povedala nekaj tudi avtorica sama, odprl pa jo je častni član Zveze kulturnih društev Maribor Ervin Kralj. Otvoritvi so prisostvovali dr. Karmen Teržan Kopecky, predsednica društva Slovensko-avstrijsko prijateljstvo iz Maribora, Jože Protner, častni konzul Republike Avstrije v Mariboru in celo gostje iz Omska (Rusija)
24. februar 2015 - Finissage razstave »Ecce lapis« Dušana Kluna - Sestali smo se na zaprtju razstave »Ecce lapis« Dušana Kluna. Nekatere nove vidike razstavljenih del (zlasti v navezavi na prejšnja slikarjeva dela) je razkril kustos Mario Berdič, o razstavi pa sta govorila tudi Marjan Pungartnik in avtor, Dušan Klun. Sledilo je literarno branje, na katerem so nastopili Lidija Štampar, Cvetka Pestiček, Majda Senica Vujanovič, Katja Zadravc in Zdravko kokanović Koki.
20. februar 2015 - Literarni večer Ljubice Ribić in odprtje fotografske razstave Ivana Vinovrškega »Ko sonček zahaja« -
V Knjižnici Lenart na Nikovi 6 v Lenartu je bila ob 18. uri prireditev, na kateri se je najprej predstavila pesnica iz Varaždina Ljubica Ristić, za njo pa so odprli fotografsko razstavo Ivana Vinovrškega »Ko sonček zahaja«. Prireditev je pozdravila direktorica knjižnice Marija Kramberger, z gostujočo avtorico se je pogovarjala Breda Slavinec, ob Ljubici Ribić pa je njene slovenske prevode bral Milan Novak (ki je bil tudi zvočni mojster). Fotografa Ivana Vinovrškega je predstavil Marjan Pungartnik.
19. februar 2015: Jan Šmarčan - »Tebi (draga prijateljica psihoza)« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Janom Šmarčanom »Tebi (draga prijateljica psihoza)« ob izidu njegove knjige - kratkega kratkega romana »Tebi«, ki je izšla pri založbi Droplja. Z njim se je pogovarjal urednik te knjige in založbe Robert Titan Felix.
18. februar 2015 - Literarna delavnica s skupino zbornika Pobiralci rose / Harmatfogók - Ob 17. uri se je na sedežu Zveze kulturnih društev Lendava /Kultúrgyesületek községi szövetsége Lendva Marjan Pungartnik sestal s skupino literatov okrog zbornika Pobiralci rose / Harmatfogók na delavnici, ki se se je udeležili Kornelija Baša, Franc Koren, Olga Paušič, Biserka Sijarič, Lidija Alt, Andrea Schneider, Avgust Ošlaj, Slavica Zver, Kristjan Horvat, Štefan Toplak, Jovan Mirkovič, Zlata Frajzman, Olga Bogdan in Elvira Vaupotič Göncz.
14. februar 2016 - Dijana Uherek Stevanović (Subotica) in Zdravko Odorčić (Zagreb) »Težko je biti sončnica« - Ob 17. uri je bil v Literarni hiši literarni večer »Težko je biti sončnica«, na katerem sta s poezijo nastopila Dijana Uherek Stevanović (Subotica, Vojvodina) in Zdravko Odorčić (Zagreb, Hrvaška). S seboj sta pripeljala tudi gostji s festivala Valentinovo v Zagrebu, ki ga organizira Odorčićevo društvo KULTura sNOVA Majo Petrovski (Skopje, Makedonija) in Jeleno Miladinski Medarević (Novi Sad, Vojvodina). Pesmi je bral tudi gost Ivan Korponai.
12. februar 2015 - Literarni večer z Davidom Bedračem »Sveča, noč in besede« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Davidom Bedračem »Sveča, noč in besede«, na katerem sta z Marjanom Pungartnikom govorila o njegovi temi za doktorat – slovenski poeziji po letu 1970 – in o razvoju njegovih pesniških tem. Prebral pa je tudi nekaj pesmi iz pesniške zbirke Tvoj nakupovalni voziček, ki je izšla leta 2014.
11. februar 2015 - Razstava Draga Moma v galeriji Društva likovnih umetnikov Maribor - Ob 18. uri so v galeriji Društva likovnih umetnikov Maribor na Židovskem trgu 10 v Mariboru odprli razstavo slikarja Draga Moma. V imenu DLUM je prisotne nagovorila njegova predsednica Irena Geiser. O avtorju in razstavi govoril kustos in likovni kritik Mario Berdič, odprl pa jo je Marjan Pungartnik, predsednik kulturnega društva Mariborska literarna družba.
10. februar 2015 - Otvoritev fotografsko razstave Ivana Vinovrškega »Maribor spodaj, v sončnem siju« na razstavišču Karlinia - Na razstavišču Karlinia v prostorih Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, na Pobreški cesti 20 v Mariboru so ob 18. uri odprli fotografsko razstavo Ivana Vinovrškega »Maribor spodaj, v sončnem siju«. O avtorju in razstavi je govoril Marjan Pungartnik, odprl pa jo je predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec.
8. februar 2015 - Prešernovanje 2015 - Ob 11. uri je bilo v Literarni hiši Maribor tradicionalno Prešernovanje, na katerem so nastopili posamezniki z recitacijami Prešernovih pesmi in branjem svojih besedil. Tekmovanja so se udeležili in nastopili: Zdravko Kokanović Koki, Štefka Lang, Magda Šulek, Pia Fajtinger, Marisa Višnjevič, dr. Tilka Obran Kren, Majda Senica Vujanovič, Tonja Jelen, Rozika Močnik, Majda Strnad, Katja Zadravc, Tatjana Srebrnič, Kristina Berlič, Valter Čučkovič (brala je Darinka Korinšak), Jana Hartman Krajnc, Gregor Lozar, Cvetka Romih (skupaj z Marjanom Pungartnikom), Jan Šmarčan in Breda Pugelj Otrin. Žirija v sestavi Ana Šmarčan, Marjan Holc in Martin Leljak je nagrade podelila Štefki Lang, Janu Šmarčanu in Cvetki Romih. Posebna nagrada in nagrada publike je pripadla Bredi Pugelj Otrin. Žirija je podelila nagrado za najboljšo izvedbo lastnega besedila Roziki Močnik. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.
7. februar 2015 - Razstava Ivana Vinovrškega »Beneške maske« v galeriji Grajski vrt - Ob 11. uri so v galeriji Grajski vrt v Volkmerjevem prehodu 2 v Mariboru odprli razstavo Ivana Vinovrškega »Beneške maske«. Navzoče občinstvo je v imenu galerije pozdravila Mila Gujt, o razstavi in avtorju pa so govorili Marjan Pungartnik, Gero Angleitner (v imenu Fotokluba Maribor, katerega član je Ivan Vinovrški) in likovni kritik in kustos Mario Bedič.
5. februar 2015 - Prešeren v Štajerski deželni knjižnici v Gradcu - Ob 17. uri je bilo v Štajerski deželni knjižnici v Gradcu literarno prireditev, na katerem je društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo v Gradcu v partnerstvu s kulturnim društvom Mariborska literarna družba pripravilo branje pesmi Franceta Prešerna v nemščini in slovenščini. V nemščini je bral prevajalec in profesor Klaus Olof in slovenščini mag. Lidija Vindiš-Roesler. Prireditev je vodila predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo v Gradcu mag. Ivanka Gruber.
4. februar 2015 - Otvoritev razstave Dušana Kluna »Ecce lapis« - V galeriji RRRudolf smo v sodelovanju Zveze kulturnih društev Maribor, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor in Literarne hiše Mariboru odprli razstavo ilustratorja, oblikovalca in slikarja Dušana Kluna »Ecce lapis«. Laudatio je prispeval umetostni kritik in kustos Mario Berdič, razstavo pa je odprl častni član Zveze kulturnih društev Maribor Ervin Kralj.
4. februar 2016 - Razstava Ivana Vinovrškega »Portreti nagrajencev z Borštnikovim prstanom« v Slovenskem domu v Zagrebu ob slovenskem kulturnem prazniku. - V Slovenskem domu na Masarykovi 17 v Zagrebu smo ob slovenskem kulturnem prazniku ob 19. uri odprli razstavo Ivana Vinovrškega »Portreti nagrajencev z Borštnikovim prstanom«, ki smo jo pripravili v sodelovanju Kulturnega društva Slovenski dom Zagreb in Mariborske literarne društve in s podporo Hrvaškega kulturnega društva Maribor. Prireditev je odprl predsednik Kulturnega drušva Slovenski dom Zagreb Darko Šonc in povabil k nagovoru odpravnika poslov veleposlanika slovenskega veleposlaništva v Zagrebu Marka Rakovca in častnega konzula Republike Hrvaške v Mariboru dr. Šime Ivanjka. Marjan Pungartnik je med prisotnimi pozdravil Marka Mandirja, predsednika Hrvaškega kulturnega društva v Mariboru predstavnico Hrvašte matice izseljencev mag. Diano Masala Perković, Milko Knežević, predsednico Mednarodnega kluba prijateljstva Višnjica, Martino Kositer in Nino Bulatovič, predstavnici Urada za kulturo občine Maribor, Božidarja Brezinščaka Bagola, predsednika Društva kajkavskih pisateljev iz Klanjca, in Katarino Furian, snaho nagrajenca z Borštnikovim prstanom Maksa Furiana. Zatem je predstavil razstavljajočega fotografa Ivana Vinovrškega, ki je razširil svojo razstavo nagrajencev z Borštnikovim prstanom iz galerije RRRudolf leta 2012 in tudi spregovoril nekaj o pripravi in postavitvi razstave. Marjan Pungartnik je povabil na oder Toneta Partljiča, še neuradno letošnjega Prešernovega nagrajenca, in nagrajenca z Borštnikovim prstanom Milado Kalezič in Petra Ternovška, ki so z obilico humorja in podatkih iz svoje poklicne poti razveselili številno publiko na tej proslavi.
3. februar 2015 - Finissage razstave Suzane Pointinger - Potrč »Moja duša s slikanjem prepeva« - V galeriji RRRudolf je bil ob 18. uri finissage razstave Suzane Pointinger - Potrč »Moja duša s slikanjem prepeva«. Marjan Pungartnik, ki je prireditev vodil, je spregovoril o obisku in odzivih na razstavo, o pomenu povratka Mariborčanov, ki so odšli drugam, v svoje nekdanje okolje in o percepciji slik iz drugih okolij, o razstavi sta govorila še Josip Tavčar in Franci Pivec, ki je spomnil na njeno članstvo v Mladinskem zboru Maribor. Potem so po običaju brali literaturo: Suzana Pointinger - Potrč, Metka Jauk, ki je brala prvič na literarnem večeru, prav tako Edvin Fliser, Barbara Kolarič in Simona Babič, prireditev pa je zaključil Zdravko Kokanović Koki v profesionalnem stilu.
Umrl je Miodrag Rakić – Rade, mariborski ulični glasbenik -
V 56. letu je umrl Miodrag Rakić – Rade, romski ulični glasbenik, doma iz Srbije (Kuršumljia).