29. januar 2015 - Zdravko Kokanović – Koki: Navzdol vzdolž levega brega - V Literarni hiši Maribor je predstavil pesniški zbirki, ki ju je lansko leto izdal v samozaložbi Odroni (Utrganine) in Zastao sam (Zastal sem). Z njim se je o poeziji in življenju v njegovem rodnem kraju pogovarjal Marjan Pungartnik.
23. januar 2015 - Popremierna predstava pesniškega projekta »Pesniki in igralci« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor popremierna predstava pesniškega projekta »Pesniki in igralci« Petre Bauman in Jane Jereb. Izbrali sta osemnajst slovenskih pesnikov in pesnic dvajsetega stoletja in z njihovo poezijo predstavila lok v odnosu moški-pesnik-poezija-pesnica- ženska in jo zaokrožila v samostojni zgodbi..
21. januar 2015 - Predstavitev celovečernega filma Franca Kopiča »Življenje in delo Ervina Kralja« - V dvorani Uniona v Mariboru je bila ob 18. uri predstavitev filma »Življenje in delo Ervina Kralja«. Posnel ga je Franc Kopič po ideji Danijela Špraha. Polno dvorano sta pozdravila Matija Varl, vodja mariborske izpostave Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, in Ervin Kralj. Po ogledu enainpolurnega filma je sledil sprejem za vse gledalce v preddverju Uniona, kjer je nekoč bilo razstavišče, na katerem je razstavljal tudi Ervin Kralj.
15. januar 2015 - Literarni večer z Antom Kovačevićem in predstavitev knjige »Jedra žedna vetra« (Jadra, žejna vetra) - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer z Antom Kovačević (Bosna in Hercegovina, Celje). Predstavil je svojo knjigo, ki jo je izdaja Školska knjiga iz Zagreba »Jedra žedna vetra« (Jadra, žejna vetra) in je sestavljena iz nagrajenih del njegovih učencev, njegovih sestavkov (pesmi, kratke in dokumentarne proze) in fotografskega gradiva, v precejšnji meri z njegovega planinarjenja. Z njim se je pogovarjal Marjan
Pungartnik, brala pa sta njegova soproga Nada Kovačević in Marko Mandir, predsednik Hrvaškega kulturnega društva Maribor, ki je tudi pozdravil prireditev.
14. januar 2015 - Otvoritev razstave Suzana Pointinger - Potrč: Moja duša s slikanjem prepeva. - V galeriji RRRudolf smo v okviru programa Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, območna izpostava Maribor, odprli razstavo Suzane Pointinger - Potrč iz Gradca »Moja duša s slikanjem prepeva«. Za začetek je zaigral klarinetist Damijan Kolarič tri skladbe Igorja Stravinskega, nato pa sta zapeli Denise Pointinger in Klara Kolarič. Sabina Hvastija je prebrala nekaj pesmi iz zbirke Tvoja bližina upihne plamenSuzane Pointinger, ki bo v kratkem izšla kot prvenec pri Mariborski literarni družbi. Razstavo je predstavil umetnostni kritik in kustos Mario Berdič, potem pa je na violino zaigrala Klara Kolarič. Razstavo je odprl Janez Karlin, častni član Zveze kulturnih društev Maribor. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik.