30. november 2015 - Otvoritev razstave Abd Al Masouda »Kaligrafija absolutnega« - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri v sodelovanju Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in Literarne hiše Maribor odprli razstavo Abd Al Masouda (Dunaj, Avstrija) »Kaligrafija absolutnega«. Njegovo slikarstvo je predstavil Mario Berdič, ki je zaslužen za prihod tega avtorja v Maribor, biografsko pa Marjan Pungartnik. Slavnostni govornik ob otvoritvi, ki se ga ni udeležil noben predstavnik MO Maribor, konzul Hašemitskega kraljestva Jordanije, od koder izhaja Abd Al Masoud, Samin Amarin, odprl pa jo je akademski slikar Bogdan Čobal.
27. november 2015 - 70-letnica moškega pevskega zbora Slava Klavora - V dvorani Uniona je bil slavnostni koncert ob 70-letnici moškega pevskega zbora Slava Klavora. Program je povezoval nekdanji član dramske sekcije društva Rado Pavalec. Slišali smo pesmi iz klavorovske in zborovske klasike in nekaj novih pod vodstvom zborovodje Sama Podbrežnika in gosta Staneta Jurgca. Podelili so tudi priznanja: zboru pečat mesta Maribor, ki ga podeljuje župan (tokrat dr. Andrej Fištravec), posebno priznanje Iacobus Gallus, ki ga je podelil direktor Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti mag. Igor Teršar, zboru zlato plaketo Zveze kulturnih društev Slovenije, ki jo je podelil namesto obolelega predsednika zveze mag. Jožeta OstermanaJanez Karlin, potem pa je zbor podelil diplome o častnem članstvu mag. Marjanu Šiftarju in Stanetu Jurgcu. Sledila je izmenjava listine o prijateljskem sodelovanju med Moškim pevskim zborom Slava Klavora in lipniškim zborom med predsednikom mariborskega zbora Avgustom Hajdenkumerjem in lipniškega zbora Petrom Griesbacherjem. Gallusova častna priznanja članom pevskega zbora je podelil Matija Varl, vodja mariborske izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti. Prejeli so jih; Cveto Harb, Stanislav Ajdič, Branivoj Bačko, Andrej Tiršek, Srečko Rodež, Gojmir Vizovišek, Jože Bohinec, Jure Slanič, Slavko Šterman in Milan Novak.
26. november 2016 - Finnisage razstave Davida Holzingerja »Nič ni slučaj – slučaj ni nič« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave Davida Holzingerja »Nič ni slučaj – slučaj ni nič«, ki so jo organizirali v okviru predstavljanja kulture koroških Slovencev Klub koroških Slovencev v Mariboru, JSKD, OI Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor in Literarna hiša Maribor. Ob zapiranju je nastopil tudi mladi pesnik iz Gradca, sicer gorenjski Korošec Aljaž Pestotnik. Z literarnim prispevkom se je oglasila tudi Majda Senica Vujanovič. Ob koncu se je tudi razvila razprava o (ne)vrednotenju likovnih del s strani državnih inštitucij (galerij) in pa z vidika njihove prave vrednosti (strokovne javnosti).
19. november 2015 - Sotla nas povezuje in združuje - V Ljudski knjižnici Huma na Sotli je bila ob 18. uri 9. prireditev »Sotla nas povezuje in združuje«, ki sta jo pripravili knjižnica in Hrvaškozagorsko književno društvo v sodelovanju z Mariborsko literarno družbo. Prireditev je vodila Narcisa Brezinščak. Prisotne je pozdravil občinski načelnik Zvonko Jutriša. V recitalu poezije so sodelovali Marjan Pungartnik iz Maribora in zagorski književniki Ivo Šućur, Tomica Kolar in Božidar Brezinščak Bagola. Nastopili so še mešani pevski zbor KUD Rikard Jorgovanić pod vodstvom Elene Ciglenjak in Klapa Kmeti iz Pregrade. Kratki dramski prizor in recital so izvedli učenci OŠ Viktora Kovačića, dramske sekcije Agata Boronić, Nika Cipan, Elena Čuček in Lucija Pavić pod vodstvom mentorice Milice Ivanović.
19. november 2016 - Razstava Slađane Matić Trstenjak »Na rubu šume IV« v Zagrebu - V galeriji Kopjar na Gundulićevi 11 v Zagrebu so odprli razstavo Slađane Matić Trstenjak »Na rubu šume IV«. Slikarko je predstavil Marko Mandir, predsednik Hrvaškega kulturnega društva Maribor, laudatio pa je prispeval Mario Berdič. Razstavo je odprla Diana Mašala Perković iz Hrvaške izseljeniške matice.
18. november 2015 - Literarni večer Andree Birmanac in Nejca Kovača »Bežnost in Tišina« - Ob 18. uri je bil v lokalu Piaf na Poštni ulici v Mariboru pesniški večer »Bežnost in Tišina«, na katerem sta prvič nastopila Andrea Birmanac in Nejc Kovač. Avtorja sta se med seboj glasbeno spremljala - Nejc Kovač na klavirju in Andrea Birmanac na zvončku in svečah.
13. november 2015 - Dan kulturnih društev 2015 - V dvorani Unona je bila ob 18. uri deveta prireditev ob dnevu kulturnih društev, ki je bila letos posvečena Koroški kot »Koroški večer«. Vodila sta ga mag. Franci Pivec in Matija Varl. Odprla jo je Mojca Zupančič z nekaj pesmimi v koroščini, nato pa so organizatorji, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti – območna izpostava Maribor in Zveza kulturnih društev Maribor, tradicionalno svečano podelili priznanja za društvene dosežke v gledališki dejavnosti. Podeljevala jih je dramska umetnica Breda Pugelj. Prejeli so jih Mojca Hinteregger, Urška Aram, Borut Batagelj, Nevena Josipović, Borut KorošecTone Partljič. Za podelitvijo je nastopil pevski zbor Družina Breznik. Sledil je pogovor z županom Globasnice Bernardom Sadovnikom (avstrijska Koroška) o problematiki manjšine. Pel je A capella, ženski zbor iz Rač, ki ga vodi Tone Žuraj, in za njim je bral zgodbo iz knjige »Petre s tepke« Marjan Pungartnik. Mag. Franci Pivec mu je podelil diplomo o častnem članstvu Zveze kulturnih društev Maribor še iz lanskega leta, prav tako pa tudi priznanje z medaljo ZKD Maribor dolgoletnemu vodju malečniške otroške forma vive v lesu Stanku Anželu. Bojan Farasin je prejel Zlato priznanje mariborske izpostave JSKD za dolgoletno delo z društvom Angel Besednjak. Diplomo o častnem članstvu je prejel Franci Kovač, ki ga je zatem zdaj že opuščeni Mariborski oktet presenetil z nastopom. Predsednik Kluba koroških Slovencev Maribor dr. Daniel Grafenauer je iz rok mag. Francija Pivca prejel Zlato plaketo Zveze kulturnih društev Slovenije s priznanjem in se prireditev končal z zahvalnim govorom.
13, november 2015 – »V zavetju besede«: državno srečanje literatov seniorjev 2015 - Javni sklad RS za kulturne dejavnosti - Območna izpostava Radovljica organiziral državno srečanje literatov seniorjev 2015 »V zavetju besede«. Državna selektorica je bila Dragica Veskovič, ki je imela od 10.30 do 13.30 literarno delavnico, ob 15.00 so si ogledali udeleženci Bled in ob 18. uri je bil zaključni literarni večer. Za srečanje so bili izbrani Majda Kočar, Stane Peček, Rudi Stopar, Milena Sušnik Falle, Vesna Šare, Dragomila Šeško, Tanja Vamberger in Milan Žniderič. Iz srečanja za Celjsko in Koroško in severovzhodne Slovenije se ni uvrstil nihče.
2. november 2015 - Koroška v Mariboru - Otvoritev razstave Davida Holzingerja »Nič ni slučaj – slučaj ni nič« - V okviru prireditev Koroška v Mariboru (Koroški kulturni dnevi) smo ob 18. uri v galeriji RRRudolf odprli razstavo Davida Holzingerja (Celovec, Avstrija) »Nič ni slučaj – slučaj ni nič«, ki so jo skupaj pripravili Klub koroških Slovencev v Mariboru, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti - območna izpostava Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor in Literarna hiša Maribor. Prisotne so nagovorili mag. Franci Pivec, Jože Kopeinig, vodja doma v Tinjah/Tainach na Koroškem, Mario Berdič, umetnostni kritik in kustos, razstavo pa je odprl predsednik Kluba koroških Slovencev v Mariboru dr. Daniel Grafenauer.