24. september 2014 - Marina Bahovec »Okamenele čipke iz sanj« - razstava - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri odprli razstavo Marine Bahovec »Okamenele čipke iz sanj«. Avtorica je ob tej priložnosti brala svojo literaturo in se pogovarjala z Marjanom Pungartnikom tako o literaturi kakor o svojem slikarstvu, Prebrala je nekaj pesmi iz zbirke Deejay time.
23. september 2014 - Finissage razstave »Motivi, ki se prostrejo« Nevenke Žlender - 23. septembra 2014 smo s prireditvijo zaprli razstavo Nevenke Žlender »Motivi, ki se prostrejo«. Gost je bil likovni kritik in kustos Mario Berdič in pogovor je stekel o številnih vidikih izdelovanja krpank/quiltov. Svoj prispevek so z branjem pesmi dale tudi Majda Senica Vujanovič, Katja Zadravec in Majda Strnad.
15. septembra 2014 - Maciej Melecki - »Rešetka časa, njegov stalni tok« - 15. septembra 2014 je ob 18. uri nastopil na literarnem večeru »Rešetka časa, njegov stalni tok« v Literarni hiši Maribor poljski pesnik Maciej Melecki. Prireditev smo pripravili skupaj s kulturnim umetniškim društvom Police dubove in njegove predsednice prevajalke in pisateljice Tatjane Jamnik, ki je literarni večer tudi vodila. V slovenščini je pesmi brala dramska igralka Nataša Sirk, večeru pa je botrovala Hana Sirk (Kovač). Mariborsko literarno družbo je tokrat zastopala Petra Bauman.
11. september 2014 - Davorin Lenko - »Žanjem luno z obličja postmodernizma« - 11. septembra je bil ob 18. uri gost Literarne hiše letošnji dobitnik Kresnika Davorin Lenko. Z njim se je pogovarjala Petra Bauman.
5. september 2014 - Regionalno srečanje starejših avtorjev - Ob 10. uri se je v Karanteni, na Pobreški cesti 20 v Mariboru, začelo regionalno srečanje starejših avtorjev. Z besedili so se nanj prijavili Zvone Batista, Kristina Berlič, Šefka Bohar, Marjana Cmager, Berta Čobal Javornik, Valter Čučkovič, Zdenka Detiček Opič, Maja Dolinar, Mojmir Miro Ferenc, Angelca Fujs, Stojan Kaiser,Jana Hartman Kranjc, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Srečko Klemenc, Ivanka Klopčič Casar, Majda Krajnc, Metka Lampret, Silva Lipovec, Štefka Lang, Rozika Močnik, Danilo Muršec, dr. Tilka Obran Kren, Milan Novak, Olga Paušič, Cvetka Pestiček, Pavlina Pogorevc, Ana-Marija Pušnik, Dominique Reščič, Mira Ribič Turičnik, Jožefa Rožman, Majda Senica Vujanovič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Dominika Tibaut, Štefan Titan, Amalija Tropenauer, Franci Turnšek, Bernarda Uršič, Cvetka Vidmar, Katja Zadravc, Danica Zlatar, Erika Zorko in Štefan Žibrik. (Poudarjeni so se srečanja tudi udeležili.). Mentorja srečanja sta bila Marica Škorjanec Kosterca in Marjan Pungartnik. Srečanje je v obliki delavnic potekalo do 15.45 s kosilom v restavraciji Spar v Evroparku, končalo pa se je s poročilom mentorjev o delavnicah in z branjem izbranih avtorev v veliki dvorani Karantene.
4. september 2014 - Jana Hartman Kranjc - »Pripoved stare meščanke« - V četrtek, 4. septembra ob 18. uri je v Literarrni hiši Maribor predstavila svojo knjigo Pripoved stare meščankeJana Hartman Krajnc. Z avtorico se je pogovarjala o knjigi Metka Lampret, obe pa sta prebrali nekaj odlomkov iz besedila. Na koncu je sledila kratka fotografska predstavitev hiše na Trgu revolucije 9, ki je pripovedovalka zgodbe.
1. september 2014 - Prvo srečanje literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi v letniku 2014-2015 - Ob 14. uri se je znova pričela literarna delavnica pri Mariborski literarni družbi, ki pa jo izvaja v sodelovanju z Javnim skladom Republike Slovenije in Zvezo kulturnih društev Maribor. Prišli so Cvetka Pestiček, Darja Vaupotič McCord, Ana Šmarčan, Majda Strnad, Ana Nikolič, Tatjana Srebrnič, Jožica Hladin, Kristina Berlič, Katja Zadravc, Metka Lampret, Franc Turnšek, Štefka Lang, Majda Senica Vujanovič in Bojan Kaiser. Mentor delavnice je še naprej Marjan Pungartnik.