27. oktober 2014 - Hommage à Mirko Križman - V Štajerski deželni knjižnici je bila ob 17. uri v okviru Slovenske čitalnice prireditev, posvečena nedavno umrlemu germanistu, pesniku in prevajalcu dr. Mirku Križmanu, ki so jo pripravili društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec, kulturno društvo Mariborska literarna družba, društvo Slovensko-avstrijsko prijateljstvo in Štajerska deželna knjižnica. Prisotne je pozdravila predsednica DASP Ivanka Gruber, med drugimi honorarnega konzula Republike Slovenije v Gradcu dr. Kurta Oktabetza, nekdanjega okrajnega glavarja Lipnice dr. Josefa Seilerja in predsednico društva VII. člen Susanne Weitlaner. Marjan Pungartnik je predstavil življenjsko, strokovno in literarno pot dr. Mirka Križmana, zatem pa je prebral izbor pesmi iz njegovih zbirk, direkcijski svetnik Curt Schnecker pa je prebral nekaj poezije iz svoje zbirke Couleurage / Pripadnost, ki jo je v slovenščino prevedel dr. Mirko Križman.
25. oktober 2014 - Otvoritev razstave Vlaste Zorko - Ob 11. uri so v galeriji Grajski vrt v Volkmerjevem prehodu odprli razstavo male plastike Vlaste Zorko, kiparke, ki je Maribor obogatila z vrsto javnih plastik. Po pozdravnem nagovoru Maje Gujt, gostiteljice, je prisotne in razstavljajočo umetnico pozdravil Valter Pristovnik v imenu odsotnega župana. O umetniškem delu Vlaste Zorko je govorila Breda Ilich, Franci Pivec pa je spregovoril o pomenu njenega dela za Maribor in navedel številne umetnostne kritike in visoka priznanja o njeni umetnosti.
24. oktober 2014 - Razstava dokumentarne fotografije ob 20-letnici Planinskega društva Planika - Ob 17. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo dokumentarne fotografije ob 20-letnici Planinskega društva Planika, ki ga vse od ustanovitve uspešno vodi Franci Rajh. Ta je izročil galeriji častno priznanje in značko planinskega društva in orisal pot društva od ustanovitve do danes. Razstavo, ki so se je udeležili številni člani društva, je odprl Franci Pivec. Prireditev je vodila tajnica društva Zdenka Slak.
22. oktober 2014 - 110-letnica rojstva Branka Rudolfa: Bila je huda mravljica - Ob 18.uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev, ki so jo pripravili Zveza kulturnih društev Maribor, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor in kulturno društvo Mariborska literarna družba ob 110-letnici rojstva pesnika, urednika in likovnega kritika Branka Rudolfa. Vodila jo je Majda Potrata, ki je prispevala tudi svoj pogled na njegovo pesnjenje za otroke, sin Franček Rudolf je govoril o doživljanju očeta, Franci Pivec o njegovih filozofskih pogledih in Marjan Pungartnik o njegovi literarni vlogi. K srečanju so prispevali tudi s spomini nanj tudi Rozika Močnik, Majda Senica, Darko ... in Erika Jovanovski.
18. oktober 2014 - Literarna delavnica v Literarni hiši Maribor - V soboto so se zbrali na pobudo Brede Slavinec nekateri nekdanji člani delavnice, ki jo je nekoč z mlajšimi avtorji vodil Marjan Pungartnik. Ta je tokrat izbral temo o revidiranju pesniškega teksta. V skoraj triurnem delu so sodelovali: Sabina Hvastija, ki je tudi za to temo žrtvovala besedilo, Breda Slavinec, Simona Babič, Milan Novak, Ljubica Ribić in Mojca Andrej.
16. oktober 2014 - Anja Radaljac: Polka s peščenih bankin - Ob 18. uri smo v Literarni hiši Maribor predstavili Anjo Radaljac z njenim romanom - prvencem Polka s peščenih bankin, ki je izšel pri LUD Literatura. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik, Aljaž Krivec pa je predstavil tudi projekt fiktivnega kantavtorja Feliksa in prebral nekaj pesmi iz zbirke, ki je izšla v okviru tega fiktivnega projekta.
15. oktober 2014 - Predstavitev prvega literarnega zbornika Studenški izviri Kulturnega društva Studenci - Tokrat je bila Literarna hiša Maribor resnično premala za vse, ki so prišli na predstavitev prvega literarnega zbornika Studenški izviri Kulturnega društva Studenci. Med publiko sta bila tudi Jelka Križman, žena pokojnega dr. Mirka Križmana, katerega pesmi so ob prav tako umrli Nadi Kranjc vključene v zbornik, in novi častni občan Maribora dr. Alojz Križman. Za imenitno vzdušje je poskrbel harmonikar Feliks Šarman, na kitari pa je pel dalmatinske pesmi Rade Erceg. Bivši predsednik KUD Studenci Vekoslav Jalušič se je zahvalil novi predsednici in tisti, ki je izpeljala projekt zbornika, Ani-Mariji Pušnik. O zborniku sta spregovorila urednik Marjan Pungartnik in predsednik Zveze kulturnih društev Maribor. Potem so nastopili avtorji zbornika Ana Šmarčan, Ivanka Rečnik, ki je prebrala pesem dr. Mirka Križmana, Iza Plaučak, ki je prebrala pesem Nade Krajnc, Rade Erceg, Ana Marija Pušnik, Danica Zlatar, Mira Uršič, Stanislav Pleteršek, Tilka Kren Obran, Jana Hartman Krajnc in Vladimir Peter Plavčak. Prireditev je vodila Nevenka Kaučič.
14. oktober 2014 - Iskra Peneva: Čas je za srečanje - Ob 18. uri je nastopila v Literarni hiši Mariboru beograjska, srbska in makedonska pesnica Iskra Peneva. Za presenečenje so ji dobrodošlico zaželele ženske iz vokalnega kvarteta Makedonskega kulturnega društva Biljana, nato pa sta se z gostjo pogovarjala Breda Slavinec, ki je z avtorico brala njene pesmi, in Marjan Pungartnik.
10. oktober 2014 - Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in Šentlent: Ves planet je naš - Ob 17. uri je bila v Literarni hiši Maribor tradicionalna (dvajseta) predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLent v okviru stoletja duševnega zdravja. Vodila ga je Maja David, nastopili pa so: Mateja Goltes, Tadej Markež, Mojca Klasinc, Zlatka Dolenc in Gabrijela Fideršek (vsi ŠentLent) in Lidija Kokol, Timi Lovrin, Adi Bobič, Slavko Luršak, Maja Rozman, Angela Žuran in Marija Šeligo (Ozara). Glasbo so prispevali Karlo Drolc (kitara, vokal) in Aljaž Budimir (vokal) in Rok Kraner (harmonika).
9. oktober 2014 - Gustav Januš - Ah, kresovi na Macni, Obirju in Peci - Ob 18. uri smo v soorganizaciji Kluba koroških Slovencev, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor in Literarne hiše Mariboru v galeriji RRRudolf odprli razstavo enega od najvidnejših slovenskih pesnikov in slikarjev koroškega Slovenca Gustava Januša. S pesmimi ga je najprej predstavila pesnica, novinarka in igralka Petra Bauman. O njem in njegovi dejavnosti je govoril direktor Slovenske prosvetne zveze dr. Janko Malle, sledil pa je likovni kritik in kustos Mario Berdič>. Razstavo je odprl dr. Danijel Grafenauer, predsednik Kluba koroških Slovencev. Glasbeno spremljavo je prispeval mladi kitarist iz Slovenj Gradca, sicer pa učenec glasbene šole v Celovcu ....
8. oktober 2014 - Finnisage razstave Marine Bahovec »Kamnite čipke iz sanj« - Ob 18. uri je bil v galeriji RRRudolf finnisage razstave Marine Bahovec »Kamnite čipke iz sanj«. Marjan Pungartnik je najprej predstavil besedilo, ki ga je likovni kritik in kustos Mario Berdič zapisal za avtoričino graško razstavo, Marina Bahovec pa je govorila o dogajanju po otvoritvi razstave. Svoje pesmi so brali Lidija Štampar, Zdravko Kokanović Koki in Katja Zadravc, kratko zgodbo pa je prebrala Ivana Hauser. Svojo pesem je tudi prebrala Marina Bahovec, nato pa je z razstave Rada Jeriča v DLUM prihitel Mario Berdič in zaključil finissage z analizo razstavljenih slik.
3. oktober 2014 - Simona Kropec&Dani Bedrač - »Brez obraza je puščava sveta« - V Literarni hiši Maribor je ob 18. uri nastopil glasbeni par Simona Kropec&Dani Bedrač - »Brez obraza je puščava sveta«. Člana nekdanjega Kladiva, konja & vode in Aletheie sta preigrala nekaj skladb iz preteklosti (in tudi nove) in prebrala nekaj pesniških besedil Danija Bedrača.