28. november 2014 - Hum na Sutli: Sotla nas povezuje in združuje - V prenovljeni dvorani občine Hum na Sutli je bila ob 18. uri tradicionalna, deveta slovensko-hrvaška prireditev »Sotla nas povezuje in združuje« (Sutla nas veže i spaja), ki jo pripravlja Ljudska knjižnica Hum na Sutli. Vodja knjižnice Narcisa Brezinščak je tudi vodila prireditev. Prisotne je pozdravil načelnik občine Zvonko Jutriša. Za uvod je nastopila ženska pevska skupina Sotelia KUDa Rikard Jorgovanić. Zatem so brali Breda Slavinec, Lidija Štampar, Marjan Pungartnik, gostje iz Mariborske literarne družbe, in Snježana Šostarko, Jasna Balaško, Zvonko Kudlić Žuna, Sara Pondeljak, Grozdana Drašković in Božidar Brezinščak Bagola, učenci osnovne šole Viktorja Kovačića pa so nastopili z ljubko recitacijo o knjigah. Za konec je znova zapela vokalna skupina Sotelia.
27. november 2014 - Vlado Novak: Lahkota in teža Borštnikovega prstana - V Literarni hiši Maribor je bilo ob 18. uri srečanje z Vladom Novakom, dramskim igralcem in dobitnikom letošnjega Borštnikovega prstana. Pred prepolno Literarno hišo se je z njim pogovarjal Janez Karlin in v duhovitem dialogu sta šla skozi manj poznane dogodke življenja Vlada Novaka.
26. november 2014 - Impuls - poezija u kafiću - V Rock Art Caffe, Petra Preradovića 24 v Varaždinu je bila ob 20. uri prireditev »Impuls – poezija u kafiću«, ki sta ga v okviru Varaždinskega književnega društva tretjič organizirala Ljubica Ribić in Milan Novak. Gostje so bili Ružica Marušić–Vasilić (Varaždin), Marjan Pungartnik (Maribor), Breda Slavinec (Maribor), Lidija Deduš (Varaždin) in Radovan Vlahović (Novo Miloševo). Na začetku je prireditev pozdravil Nenad Slukić, predsednik Varaždinskega književnega društva, ki je tudi odprl drugi del prireditve, »odprti mikrofon«, in so mu sledili Mirjana Kerekeš, Lidija Štampar, Slavica Ganzibara, Snježana Novotny in Milan Novak.
25. november 2014 - Izšla je pesniška zbirka Tvrtka–Matije Šercarja Mariborski kanconier - Pesniška zbirka Tvrtka–Matije ŠercarjaMariborski kanconier je izšla pri Mariborski literarni družbi v zbirki Oglej kot njena 20. publikacija. Zbirka je namenjena literaturam manjšinskih skupnosti v Sloveniji. Spremno besedo je prispeval Marjan Pungartnik, slike pa je v njej objavila Vanja Kuljerić–Fažo. Izid je omogočil Javni sklad RS za kulturne dejavnosti iz fonda za manjšinske literature.
18. november 2014 - Z umetniško besedo proti vojni - Ob 19. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev »Z umetniško besedo proti vojni«, posvečena 100-letnici začetka prve svetovne vojne. Marjetka Žebovec je predstavila svoj izbor literarnih besedil iz prve svetovne vojne in neposredno po njej. Besedila sta brala Marjetka Žebovec in Marjan Pungartnik. V izbor so bili vključeni: Ivan Sadar, Fran Saleški Finžgar, Joža Lovrenčič, Jožef Marija Kržišnik, Ivan Matičič, Ivan Albreht, France Bevk, Silvin Sardenko, Cvetko Golar, Fran Ksaver Meško, Rudolf Maister, Anton Leskovec, Alojz Gradnik, Janez Jalen, Anton Tanc, Oton Župančič, Joža Likovič, Andrej Čebokli, Andrej Budal, Ivan Sadar, France Zbašnik, Miran Jarc, Ciril Drekonja, Peter Butkovič in Fran Bonač.
13. november 2014 - Ljubica Ribić: Zunaj diši granatovec - Ob 19. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev, na kateri se je publiki predstavila varaždinska pesnica Ljubica Ribič. Predstavil jo je Milan Novak, njene pesmi je brala Zdenka Detiček Opič, z gongi pa je nastopila Mia Frangeš s Ptuja.
7. november 2014 - Literarni večer s Tatjano Jamnik Pocajt: »Butalci, Butalci in Butalci« - V Literarni hiši Maribor je ob 18. uri nastopila Tatjana Jamnik Pocajt, ki je v pogovoru z Marjanom Pungartnikom šla skozi svoje preteklo delovanje v plesu in plesnem gledališču, fotografiji, potovanjih, prevodih in literaturi. Vmes je prebrala nekaj odlomkov iz svojih zgodb in pravljic. Na koncu ji je šopek rož izročila najmlajša obiskovalka, praktikantka v Literarni hiši Nuška Gujt.
3. november 2014 - Izšla je pesniška zbirka (haiku) Jadrana Zalokarja Haiku lungomarem - V zbirki »Mariborska literarna družba« je kot 63. publikacija izšla pesniška zbirka Jadrana ZalokarjaHaiku lungomarem. Spremno besedo je prispeval Marjan Pungartnik.