29. julij 2014 - Finissage razstave Marjana Laznika in Grega Bajca »Popoln začetek dneva in zgodbe za lahko noč« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave Marjana Laznika in Grega Bajca »Popoln začetek dneva in zgodbe za lahko noč«, na katerega so bili povabljeni avtorji na tematsko branje. Prvi je bral pesmi svoje kolegice Gero Angleitner, sledila so Majda Strnad, Majda Senica Vujanovič in Tihomila Dobravc. Gost prireditve je bil kustos in likovni kritik Mario Berdič, ki je razstavo tematsko opredelil kot valovanje, nato pa sta imela besedo šte avtorja, Grega Bajc in Marjan Laznik. Ob kozarcu cabernet sauvignona iz seksšopa in z obilco dobre volje je Literarna hiša tako sklenila svojo sedmo sezono.
14. julij 2014 - Spominski literarni večer za Mirka Križmana »Poslušajmo zvonove, davne, večne« - Ob 19. uri je bil v Literarni hiši Maribor spominski literarni večere za Mirka Križmana (1932–2014) »Poslušajmo zvonove, davne, večne«. Ob prisotnosti soproge, Jelke Križman, in drugih sorodnikov ter številnih obiskovalcev je o njegovi znanstveni in kulturniški karieri govoril mag. Franci Pivec, o njegovih desetih knjigah, ki so izšle pri Mariborski literarni družbi, pa je govoril njene predsednik Marjan Pungartnik. Dr. Mirko Križman je bil častni član Zveze kulturnih društev Maribor in kulturnega društva Mariborska literarna družba.
9. julij 2014 - Marjan Laznik in Grega Bajc: Popoln začetek dneva in zgodbe za lahko noč - V galeriji RRRudolf smo ob 19. uri odprli razstavo »Popoln začetek dneva in zgodbe za lahko noč« Marjana Laznika (fotografije) in Grega Bajca (slike). Otvoritev je vodil Marjan Pungartnik, glasbo je prispevala šestletna Gaja Bajc, o razstavi in Društvu ljubiteljev fotografije Maribor je govoril Marjan Laznik, prisotne je pozdravil Grega Bajc, razstavo pa je odprl mag. Franci Pivec.
8. julij 2014 – Umrl je dr. Mirko Križman - V starosti 82. let je umrl zaslužni profesor, germanist, slavist, prevajalec, pesnik, kulturni delavec in ambasador dobrih slovensko-avstrijskih in nemških odnosov dr. Mirko Križman.
8. julij 2014 – Finissage razstave Gregorja Pratnekerja »Človek v krajini 2« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor finissage razstave Gregorja Pratnekerja »Človek v krajini 2«. Likovni kritik in kustos Mario Berdič je predstavil razstavo in se pogovarjal z avtorjem o razvojnih fazah njegovega slikanja in odprla se je razprava o trgu likovnih del in o kritiki. Nato so nastopili s pesmimi in Majda Senica Vujanovič, Majda Strnad, Rozika Močnik, Mira Uršič, Mojca Zupančič, Katja Zadravc, Štefka Lang in Zdravko Kokanović Koki. Finnisage je vodil Marjan Pungartnik.
2. julij 2014 - Ervin Hartman mlajši: Dva znana obraza mariborskega godbeništva - Ervin Hartman starejši in Drago Lorbek - Ob 110-letnici rojstva dveh pomembnih mariborskoh godbenikov, Ervina Hartmana starejšega in Draga Lorbeka je Ervin Hartman mlajši predstavil publikacijo, ki bo v kratkem izšla. Ob njunem življenjskem delu je predstavil tudi nekaj anekdot in dokumentov (razstava izvirnih notnih rokopisov in fotografije) in nekaj skladb. K predstavitvi je prispevala tudi Majda Jecelj.