23.april 2014 - Odprtje razstave Franza Straussa (Gradec) »Aktionspainting / Akcijsko slikanje« - Ob 18. smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo graškega slikarja Franza Straussa »Aktionspainting / Akcijsko slikanje« v soorganizaciji društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca. Njegova predsednica Ivanka Gruber je nagovorila prisotne in tudi prevajala. Za presenečenje je poskrbel cestni muzikant harmonikar Rade z nekaj pesmimi iz svojega repertoarja. Pesmi Curta Schneckerja sta brala avtor v nemščini in v slovenskem prevodu Marjana PungartnikaLidija Vindiš, Mariborčanka in Gradčanka. O slikah in avtorju razstave je govoril kustos Mario Berdič, besedo pa je dobil tudi avtor Franc Strauss. Ob prisotnosti številne mariborske in graške publike je razstavo odprl častni član Zveze kulturnih društev Maribor Ervin Kralj.
S prireditvijo smo proslavili svetovni dan knjige in dvajsetletnico delovanja graške galerije Werkbund v lasti Štajerskega umetniškega društva Werkbund iz Gradca.
22. april 2014 - Finisage razstave Branka Lipnika »Vračam se z nostalgijo« - Ob 18. uri je bil v galeriji RRRudolf finissage razstave Branka Lipnika »Vračam se z nostalgijo«. Marjan Pungartnik je poročal o obisku razstave in o odzivu publike, o razstavi in avtorju so govorili tudi dr. Vladimir Kenda, mag. Franci Pivec, Marko Leljak, Majda Senica je povedala nekaj svojih pesmi, Ivana Hauser pa pripoved o Mihaeli Mravljak.
18. april 2014 - Branko Čegec (Zagreb) »V strogi formi SMS« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši literarni večer z gostom iz Zagreba Brankom Čegcem, pesnikom in urednikom, ki je zlasti v dlje časa intenzivno sodeloval tudi s Slovenijo. O nekaterih literarno-zgodovinskih temah se je z njim pogovarjal Marjan Pungartnik, gost pa je bral iz svojega pesniškega izbora Unatrag (Vnazaj).
17. april 2014 - Boris Pangerc »Pogled od svetišča na Vejni« - Ob 18. je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z gostom iz Doline pri Trstu Borisom Pangercem, s katerim se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Spregovorila sta o položaju Slovencev v Trstu in o mnogih dejavnosti tega avtorja, ki je ob pisateljskem delu še publicist, pevec in strokovnjak za oljke, bil pa je tudi devet let župan občine Dolina pri Trstu. Ob koncu je prebral izbor pesmi od zgodnejših zbirk do novih, posvečenih oljkam.
16. april 2014 – 17. Slovenski dnevi knjige: Jadranka Klabučar Gros in Fadila Alić – »Preko Dunaja v Maribor« - V literarni hiši Maribor sta v okviru Slovenskih dnevov knjige gostovali dve dunajski pesnici, Jadranka Klabučar Gros, sicer po poreklu iz Zagreba, in Fadila Alić, po poreklu iz Zenice. Prireditev smo izvedli v sodelovanju s Mednarodnim klubom prijateljstva iz Višnjice, ki ga vodi Milka Knežević. Obe sta prišli na Dunaj na začetku devetdesetih in za obema sta po dve pesniški zbirki. Večer je vodil Marjan Pungartnik.
15. april 2014 - Društvo slovenskih pisateljev v Avstriji v gosteh - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor dogodek, na katerem se je predstavilo Društvo slovenskih pisateljev v Avstriji (Celovec). Ekipo je vodil njegov predsednik Niko Kupper, ki je orisal pot od ustanovitve društva na pobudo Valentina Polanška leta 1964. Z literaturo so se predstavili Amina Majetič, Ivanka Kampuš, Rezka Kanzian in Niko Kupper.
12. april 2014 - Slovenski dnevi knjige - Pesniško jutro z Marino Bahovec - Ob 11. je bilo v Literarni hiši Maribor pesniško jutro z Marino Bahovec, ki je v pogovoru z Marjanom Pungartnik predstavila svojo novo pesniško zbirko Deejay Time.
11. april 2014 - Predstavitev pesniške zbirke Dad so rovela - V okviru odprtja fotografske razstave o življenju Romov v Mariboru, ki jo je pripravil zavod Epeka v prazni trgovini nekdanjega Kristala na Koroški 6 v Mariboru, so Zenel Bejta, Fatima Sokoli in Marjan Pungartnik predstavili pesmi iz zbirke Zenela BejteDad so rovela /Oče, zakaj jočeš.
11. april 2014 – Slovenski dnevi knjige: Predstavitev literarnih glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLent - Ob 17. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev literarnih glasil Ozare in ŠentLent. Po pozdravu Marjana Pungartnika je predstavitev vodila Maja David. Glasbo za prireditev je prispeval kantavtor Jernej Mažgon – Jerry, iz ŠentLent so brali Tadej Markeš, Mateja Goltes in Nejc Kocbek, iz Ozare pa Slavko Luršak, Marija Šeligo, Maja Rozman, Angela Žuran, Jolanda Koren – Zebec, Adi Bobič in Višnja Kidrič.
10. april 2014 - Skupinsko branje literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - V okviru predstavitve na 17. Slovenskih dnevih knjige se je tradicionalno predstavila literarna delavnica pri Mariborski literarni družbi, ki jo od leta 1992 vodi Marjan Pungartnik. Nastopili so: Erika Zorko, Cvetka Pestiček, Štefka Lang, Majda Senica Vujanovič, Franci Turnšek, Majda Strnad, Katja Zadravc, Tilka Simonič in Zdravko Kokanović Koki.
8. april 2014 - Franc Tobias »Prepovedi so mikavnejše kot zapovedi« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši predstavitev knjige aforizmov Dometi 2Franca Tobiasa. Z Marjanom Pungartnikom sta sta se pogovarjala o njegovih kiparskih in pisateljskih početjih.
5. april 2014 - Jutro poezije v Zagrebu - Ob 11., no, ob 12.20 se je začelo »Jutro poezije« v gostilnici Pod starim krovovima na Basaričekovi 9 v Zagrebu. Branje je vodil Robert Roklicer, predsednik društva Jutro poezije. Gosta sta bila Marjan Pungartnik in Admiral Mahić. Brali so še: Zdravko Odorčić, Verica Kuharić, Željko Kukijaš, Jurij Lisenko (Ukrajina), Zrinka Perčin, Darko Domić, Tomislav Zekanović, Stela Hrvojčec, Mile Matić, Petra Varga, Gojko Polegović, Branka Fenček, Josip Hausler, Fikret Cacan, Jovo Mravić, Hasan Džinić, Ana Bračanović, Alija Avdula Bečirović, Tatjana Lončarec in Robert Poklicer.
3. april 2014 - Tatjana Jamnik v knjižnici Pobrežje - Ob 18. uri je organizirala Knjižnica Pobrežje pogovor s Tatjano Jamnik, bibliotekarko, fotografko, prevajalko in avtorico. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
2. april 2014 - Razstava Branka Lipnika »Vračam se z nostalgijo« - V galeriji RRRudolf smo ob 18. uri v sodelovanju z Javnim skladom RS za kulturne dejavnosti, območna izpostava Maribor, odprli razstavo Branka Lipnika »Vračam se z nostalgijo«. Na začetku je Sabina Hvastija prebrala pesmi Mateje Bizjak Petit, Bogdane Namestnik, sebe in Miodraga Jakšića, številne navzoče sošolce in slikarske kolege je pozdravil Branko Lipnik, nato pa je street musician Neil Conway odpel tri karibske pesmi, razstavo pa je odprl predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec.
1. april 2014 - Finissage razstave Ivana Vinovrškega »Let nad mariborskim gnezdom« - V literarni hiši Maribor je bil v okviru galerije RRRudolf finissage razstave Ivana Vinovrškega »Let nad mariborskim gnezdom«. Najprej je svobodni kustos Mario Berdič še enkrat poudaril tehnične in estetske vrednosti fotografije Ivana Vinovrškega (in odbrzel naprej na naslednjo razstavo), nato pa so se zvrstili pesniški gostje Lidija Štampar, Breda Slavinec, Majda Senica Vujanovič, Sabina Hvastija, Majda Strnad, Vera ..., Marjan Pungartnik je prebral besedilo Mire Uršič o razstavi (objavljeno je v reviji Locutio – Let nad mariborskim gnezdom) in so je za njem zvrstil še moški del pesnikov - Bojan Schwentner, Jan Šmarčan, Janez Kušar, Željko Perović, gost iz Sarajeva Admiral Mahić in Zdravko Kokanović Koki.