30. januar 2014 - Majda Strnad - »Pestujem sanje« - Na svojem prvem samostojnem literarnem večeru je ob 18. uri nastopila v Literarni hiši Maribor Majda Strnad, članica literarne delavnice za starejše avtorje pri Mariborski literarni družbi. O njenem odnosu do poezije se je z njo pogovarjal Marjan Pungartnik, ona pa je prebrala izbor iz svoje poezije in tudi kratke proze. Prijatelji, kolegi iz literarne delavnice in redni obiskovalci Literarne hiše so jo prišli podpret.
Umrl je prof. dr. Jurij Rojs (* 28. januar 1939, Dobovec pri Rogatcu – † 25. januar 2014, Maribor) - V Mariboru je umrl prof. dr. Jurij Rojs, jezikoslovec, prevajalec, publicist. Pri Mariborski literarni družbi je izšla njegova Frazeologija v delih Mihaila Aleksandroviča Šolohova.
23. januar 2014 - Peter Zupanc - »Obešanje zmajeve glave« - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev knjige Petra ZupancaObešanje zmajeve glave. Avtor govoril o svojih potovanje na jug Kitajske, v Nanning, mesto v avtonomni regiji Guanxi, in razgrnil svoje raziskovalne izsledke v dinamičnem pogovoru s publiko.
22. januar 2014 - Koroški kulturni dnevi - »Osojna stran Koroške« - Ob 18. uri so se v Literarni hiši Maribor pričeli letošnji Koroški kulturni dnevi s predstavitvijo Koroškega koledarja in knjižnega daru Slovenske prosvetne zveze iz Celovca. Tajnik zveze Janko Malle je zbirko predstavil in spregovoril podrobneje o zbranih pesmih Andreja KokotaSnopi za pozne spomine, ki so izšle pri založbi Drava, in o trojezičnem učbeniku (nemščina, italijanščina in slovenščina za otroke En-dva-tri. Tisoč rož cveti (založba Haček), dr. Irena Destovnik pa je predstavila podrobneje Koroški koledar in dnevniške zapise koroškega Slovenca Franca IsopaDnevne črtice mojega pregnanstva. Revijo »Mladje« bodo predstavili s slovenskim društvom pisateljev in prevajalcev Avstrije na začetku februarja. Ob koncu je spregovorila Tihomila Dobravc in izročila Janku Maleju svoje članke o Koroški in darilo s pesmijo o Rudolfu Maistru.
21. januar 2013 - V gosteh pri Celjskem literarnem društvu - Celjsko literarno društvo je povabilo Mariborsko literarno družbo na povratno gostovanje v novih prostorih v Celju. Ob 18. uri je bila na Gledališkem trgu 4, kjer ima po novem sedež društvo, prireditev, na kateri je goste najprej pozdravil predsednik Ivan Janez Domitrovič, ob tej priložnosti pa mu je Marjan Pungartnik izročil sveženj knjig, izdaj Mariborske literarne družbe. Nato so brali Matilda Simonič, Maja David, Darja Vaupotič McCord, Majda Senica, Metka Lampret in Majda Strnad. Marjan Pungartnik je prebral nekaj pesmi pokojnih članov Mariborske literarne družbe - Sonje Golec, Vere Brolih, Štefana Pišta Farkaša in Mihaele Hojnik. Ob koncu je predsednik Celjskega literarnega društva podaril nastopajočim novo številko revije Vsesledje in potopisno knjigo .... Gostje so se pri gostoljubnih Celjanih zadržali še v daljšem neformalnem prijateljskem pogovoru. Povabilo v Maribor velja.
18. januar 2014 - Literarni večer z Alešem Tacerjem »Veter za ovinkom« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer »Veter za ovinkom« z Alešem Tacerjem, pesnikom, prozaistom, mentorjem in urednikom. Predstavil se je s svojim celotnim opusom v pogovoru z Marjanom Pungartnikom, vmes pa je prebral nekaj odlomkov iz svojih proznih besedil in nekaj pesmi.
15. januar 2014 - Otvoritev razstave Hansa-Joachima Uthke - Ob 18. uri smo odprli v galeriji RRRudolf razstavo Hansa-Joachima Uthke (Hilden, Nemčija) na teme aforizmov Žarka Petana. Avtorja, razstavo in njegovo afiniteto do Maribora in Slovenije je predstavil kustos in likovni kritik Mario Berdič, nekaj Petanovih aforizmov je prebral Marjan Pungartnik, ki je otvoritev vodil, odprl pa jo je Janez Karlin, častni član Zveze kulturnih društev Maribor.
13. januar 2014 - Literarni večer z Antonijo Senica »Ptica na oknu, zeleno nebo« - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Antonijo Senica ob 85-letnici. Nastopila je v pevskem duetu s Slavico Podhraški. Skozi večer in skozi vse njene publikacije jo je peljal Marjan Pungartnik.
8. januar 2014 - Literarni večer s Stipetom Cvitanom - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer s portoroškim bardom, hrvaškim pesnikom Stipom Cvitanom. Ker se je počutil šibkega (star je 85 let), ni prišel v Maribor, zastopal pa ga je Mirko Orlić, nekanji predsednik Hrvaškega društva Istra v Piranu. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik, potem pa je Mirko Orlič prebral nekaj pesmi iz njegovih zbirk. Literarnega večera se je udeležil tudi Marko Mandir, predsednik Hrvaškega kulturnega društva Maribor, ki je prireditev pozdravil, nato pa je vse udeležence povabil na koncert mariborske klape Dalmari v Vinagovi kleti, kjer je Mirko Orlič prav tako bral Cvitanove pesmi.