30. maj 2014 - Razstava »80 let. In kakšnih!« o Jožetu Leskovarju - Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zveza kulturnih društev Maribor sta pripravila na razstavišču Karlinia razstavo »80 let. In kakšnih!« o Jožetu Leskovarju in hkrati predstavila knjigo Silva HusaJože Leskovar : glasba – njegova ljubezen (Cerdonis, 2014). Govornik je bil mag. Franci Pivec in je izzval prisotnega Jožeta Leskovarja k pogovoru. Odlomka iz knjige je prebral Marjan Pungartnik, moški pevski zbor Slava Klavora pa je zapel nekaj pesmi v priredbi slavljenca - Jožeta Leskovarja.
24. maj 2014 - Philip Burt Alkimija mita in žganja / The Alchemy of Myth and Liquor« - V okviru literarnih juter je bilo ob 11. uri v Literarni hiši Maribor srečanje z angleškim pesnikom in glasbenikom Philipom Burtom, ki živi že trideset let v Sloveniji (Ljubljani). Z njim se je pogovarjal in ga prevajal Marjan Pungartnik
23. maj 2014 - Marina Bahovec - »Vijoličasto črtasti oblaki /Die Violett gestreifte Wolke« v galeriji Werbund v Gradcu - V galeriji Werkbund na Heinrichstrasse 10 v Gradcu smo včeraj odprli v odsotnosti avtorice razstavo članice Mariborske literarne družbe Marine Bahovec z naslovom »Vijoličasto črtasti oblak / Die Violett gestreifte Wolke« v organizaciji Steiermärkische Kunstverein Werkbund, društva Slovensko-avstrijsko prijateljstvo Gradec in sodelovanju Mariborske literarne družbe. Prisotne sta pozdravila dir. svetnik Curt Schnecker, predsednik Werkbunda in vodja galerije, mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, laudatio je prispeval umetnostni kritik Mario Berdič, razstavo pa je odprl ob prisotnosti predstavnikov javnega življenja Gradca Marjan Pungartnik.
20. maj 2014 - Literarna delavnica o kratki zgodbi pri Celjskem literarnem društvu - Na povabilo Celjskega literarnega društva je imel ob 18. uri z njihovimi člani Marjan Pungartnik delavnico (predavanje, pogovor) o kratki zgodbi (short story). Udeležili so se je Mira Gorenšek, Blaž Šafarič, Milena Šimunič, Viginija Mehle Majerič, Amalija Jelka Škrobar, Alojz Selič, Mirjana Steblovnik, Metka Hojnik Verdev, Barbara Jelen, Magdalena Vrečko, Justina Strašek, Cvetka Pestiček, Kristian Koželj in Ljudmila Conradi.
17. maj 2014 - 7. Klanječki susreti 2014 - V Klanjcu so potekala tradicionalna Klanjška srečanja, ki jih organizirata Hrvaškozagorsko književno društvo in Kulturni center Klanjec. Kot partnerji društva Hrvaškozagorskega književnega društva smo se srečanj udeležili (Zdravko Kokanović Koki, Milan Novak, Ivan Vinovrški kot fotograf in Marjan Pungartnik. Srečanja so se pričela ob 9.30 v Risvici pred spomenikom Lepi naši z recitalom domoljubne lirike. V Klanjcu so se nadaljevala z okroglo mizo na temo 100-letnice smrti Antuna Gustava Matoša, o katerem sta govorila mag. Božidar Petrač, predsednik Društva hrvaških književnikov, in dr. Jože Lipnik (Robaška Slatina), in 90-letnici smrti arhitekta Viktorja Kovačića, rojenega v Rogaški Slatini, o katerem je govoril Božidar Brezinščak Bagola. Sledil je ogled Term Tuhelj. Popoldne so v spominskem parku udeleženci srečanja položili venca na grobova Antuna Mihanovića in Otona Ivekovića, slikarja. Zatem so v galeriji Antuna Augustinčiča poslušali predavanje o likovnih temah Balad Petrice Kerempuha, sledila pa je predstavitev četrtega zbornika Hrvaškozagorskega književnega društva v Kulturnem centru Klanjec. Predstavila sta ga Božidar Brezinščak Bagola in Hrvoje Kovačević, sledilo pa je branje izbranih avtorjev in gostov. Srečanje se je zaključilo v »Klanječki pelnici« s sprejemom.
15. maj 2014 - Karolina Kolmanič: Šolski zvonec ne izzveni - V Literarni hiši Maribor je bila ob 18. uri gostja Karlina Kolmanič, ki je predstavila svoj novi roman Šolski zvonec ne izzveni (Založba Ved, 2014). Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
7. maj 2014 - Piero Conestabo: Z roko v roki - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf otvoritev razstave tržaškega slikarja, galerista in organizatorja likovnih prireditev Piera Conestaba. Posvečena je bila vsem svetnikom tega dne Rosi Venerini, Domicijanu iz Huja, Flaviusu, Ivanu iz Beverlyja, Juvenalu iz Beneventa, Liudhardu, Mihaelu Ulumbijskemu, Petru iz Pavie, Placidu, Quadratusu, Serenidusu & Serenusu in Villanusu. O slikarju in razstavi je govori likovni kritik in kustos Mario Berdič.