20. februar 2014 - Mira Uršič: »Nekje med nama vznikajo pomladi« - Ob 18. uri je bila gostja Literarne hiše Maribor slikarka, pesnica in esejistka Mira Uršič. Z Marjanom Pungartnikom se je pogovarjala o slikanju in poeziji. Njena častna gostja je bila Majda Senica Vujanovič, za katero je ilustrirala knjigo Otrokova luč.
11, februar 2014 - Predstavitev revije »Rastje« - Koroški kulturni dnevi - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev koroške literarne revije »Rastje«, ki jo izdaja Društvo slovenskih pisateljev v Avstriji (Celovec). Organizirala so jo Klub koroških Slovencev Maribor, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, OI Maribor in Zveza kulturnih društev Maribor. Najprej je o reviji, ki izhaja od leta 2007 kot naslednica revije »Mladje«, govoril Tomaž Ogris, urednik: V številki 7 objavlja 42 avtorjev vseh generacij. Nastopajoče avtorje je predstavila članica uredniškega odbora Jerneja Jezernik, brali pa so Luise Marija Ruhdorfer, Marjan Kordaš, Verena Gotthardt, Tomaž Ogris in Stanko Wakounig.
8. februar 2014 - Srečanje z Marjanom Pungartnikom ob slovenskem kulturnem prazniku - Ob 11. uri je bilo v kavarni in galeriji Grajski vrt na Grajskem trgu 2 v Mariboru srečanje z Marjanom Pungartnikom ob slovenskem kulturnem prazniku. Maja Gujt je med prisotnimi ob nagovoru pozdravila dr. Alojza Križmana in kiparko Vlasto Zorko. Z gostom se je pogovarjal mag. Franci Pivec, ki je na prireditev povabil tudi sekstet društva Pavle Kernjak, da so zapeli nekaj pesmi. Pred polno dvorano gornjega nadstropja v Grajskem vrtu sta se pogovarjala o temah iz študentskih let, prihodu v Maribor, o Koroški in o literaturi. Marjan Pungartnik pa je prebral nekaj pesmi in prebral zgodbo iz Petreja s tepke.
6. februar 2014 - Otvoritev razstave Ide Brišnik Remec »Okna, listje, korenine« - V galeriji RRRudolf je bila ob 18. uri otvoritev razstave Ide Brišnik Remec »Okna, listje, korenine«, ki sta jo pripravila Javni sklad RS za kulturne dejavnosti in Literarna hiša Maribor. Mario Berdič, ki je bil iniciator re razstave, je predstavil razstavo in avtorico, razstavo pa je odprl predsednik Zveze kulturnih društev Maribor mag. Franci Pivec. Prireditve so se udeležili številni prijatelji in privrženci razstave Ide Brišnik Remec.
5. februar 2014 - Predstava »Povodnega moža« v Deželni knjižnici v Gradcu - Ob 15. uri so bili gostje Deželne knjižnice v Gradcu člani družinskega gledališča Kolenc iz Vač, ki so tja prišli na povabilo društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca. Za otroke in odraslo publiko so odigrali »Povodnega moža« po motivih Prešernove pesmi. Pokrovitelj prireditve je bil deželni glavar Franz Majcen. Prisotne je najprej pozdravila Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca, in nato druga predsednica štajerskega deželnega zbora Ursula Lackner. Prireditve so se udeležili tudi člani slovenske skupnosti v Gradcu in simpatizerji Slovenije.