30. junij 2014 - Predavanje Marjana Pungartnika o Stanku Vrazu v Deželni knjižnici Gradec - Ob 18. uri je imel prireditvenem prostoru Deželne knjižnice Gradec (Landesbibliothek Graz, Kalchberggasse 2) v soorganizaciji društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo in Mariborska literarna družba Marjan Pungartnik predavanje o Stanku Vrazu. Najprej sta navzoče pozdravila Ivanka Gruber in diplomat Jožef Ciraj, ki se je prireditve udeležil s soprogo Marto. Stanko Vraz v Gradcu hodil na licej in študiral pravo, tam pa je tudi ustanovil tudi Ilirsko čitalnico. Predvsem se je usmeril na njegovo slovensko pesništvo in primerjal njegovo pesem Slovo od mladosti z istoimensko Prešernovo. V nemščino je predavanje prevajala Tjaša Šket, za spremstvo prireditvi pa je na harfo igrala Anna-Maria Kavallar. Po prireditvi je bila mala svečanost, na kateri je Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, izročila ob 90-letnici diplomo o častnem članstvu Adolfu A. Osteriderju, ki je bil eden od soustanoviteljev društva. Sledil je slavnostni sprejem.
27. junij 2014 - Literarni Lent - Predstavitev osmega zbornika Pesem.si - V Literarni hiši Maribor smo gostili pesniški portal Pesem.si, na katerem je Ana Porenta, pobudnica portala, predstavila osmi zbornik z naslovom Pesem.si. Brali so Helena Zemljič, Grega Pignar, Jana Kolarič, Zdravko Kokanović Koki, Petra Skušek, Jan Šmarčan, Jože Vidmar, Tanja P. Hohler in Gregor Grešak.. Z igranjem na gong je prireditev dopolnila Ptujčanka Mia Fenguš.
26. junij 2014 - Literarni večer Aleša Jelenka in Anke Vidmar »Zbudim se in se rodim« - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer »Zbudim se in se rodim« z Alešem Jelenkom, slovenjekonjiškim pesnikom, publicistom in fotografom, ki je predstavil svojo novo pesniško zbirko Ko duša poje, in Anko Vidmar, mlado pesnico iz Ribnice na Pohorju. Najprej sta se avtorja predstavila s poezijo, nato pa se je z njima pogovarjal Marjan Pungartnik. Prireditev je popestrila pevka Maja Založnik.
24. junij 2014 - Teden kulturnih društev - Literarni Lent - Teden slovanskih literatur: Ana Jasmina Oseban in Tomaš Escher »Oprijemljivi, neoprijemljivi svet« - V okviru Literarnega Lenta, tedna ljubiteljske kulture in Tedna slovanskih literatur, ki smo ga organizirali ob 10-letnici delovanja Slovanskega foruma, je bil ob 18. uri v Literarni hiši Maribor literarni večer »Oprijemljivi, neoprijemljivi svet«, na katerem sta nastopila prevajalka in pesnica Ana Jasmina Oseban in Tomaš Escher, avstrijski pesnik in prozaist. Ana Jasmina Oseban je brala svoje prevode pesmi in krajšo novelo Tomaša Escherja v slovenščini, on pa je bral v nemščini. Zatem je stekel pogovor s publiko. Literarna hiša je bila polna.
23. junij 2014 - Končan 21. letnik literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - V Karanteni na Pobreški cesti 20 je bil ob 14. uri zaključni pogovor 21. letnika literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi z mentorjem Marjanom Pungartnikom. V šolskem letu se je delavnica sestala 38-krat, teoretično delo je bilo predvsem posvečeno kratki zgodbi, a tudi poeziji. Letnik so zaključili: Darja Vaupotič McCord, Štefka Lang, Majda Senica Vujanovič, Metka Lampret, Katja Zadravc, Ivana Hauser, Ana Šmarčan, Rozika Močnik, Majda Strnad, Jožica Hladin, Štefka Lang, Silva Lipovec, Franci Turnšek, Tatjana Srebrnič, Srečko Klemenc, Cvetka Pestiček, Mira Ribič Turičnik, Erika Zorko, Matilda Simonič, Marija Gašparič in Kristina Berlič.
20. junij 2014 - Razstava Gregorja Pratnekerja »Človek v krajini 2« - Ob 18. uri je bila – v konkurenci otvoritve festivala Lent in kot nadomestna razstava namesto Alice Psacaropulo – v galeriji RRRudolf otvoritev razstave »Človek v krajini 2«. O avtorju in njegovih slikah je govoril kustos in likovni kritik Mario Berdič, ki je zastavil avtorju tudi nekaj vprašanj, razstavo pa je odprl Marjan Pungartnik.
19. junij 2014 - Teden kulturnih društev - Literarni Lent - Teden slovanskih literatur: Hrvaškozagorsko književno društvo (Klanjec) - V Literarni hiši Maribor smo ob 18. uri gostili v okviru Tedna kulturnih društev, Literarnega Lenta in Tedna slovanskih literatur Hrvaškozagorsko književno društvo ob izidu Hrvaškozagorskega kniževnega zbornika 2014. Nastopili so: Božidar Brezinščak Bagola, Snježana Ricijaš, Božena Kos, Vera Grgac, Ivan Cesarec, Mirjana Mikulec, Marija Hlebec, Vlado Šuk, Narcisa Brezinščak, Božena Zernec in Dragica Ferjanić.
18. junij 2014 - Razstava Alice Psacaropulo v Galeriji RRRudolf »Kikladi in glasba« - Predvidena razstava Alice Psacaropulo (Trst) »Kikladi in glasba«je zaradi bolezni avtorice odpadla.
17. junij 2014 - Teden kulturnih društev - Župan MO Maribor je posadil drevo - Na zelenici pred Literarno hišo Maribor je pred literarnim dogodkom v okviru Tedna kulturnih društev župan Mestne občine Maribor dr. Andrej Fištravec posadil črno murvo, ki jo je podaril botanični vrt v Vinici (Hrvaška) v imenu Varaždinske županije.
17. junij 2014 - Teden kulturnih društev - Literarni Lent - Teden slovanskih literatur: Fikret Cacan in Jurij Lysenko - V okviru Tedna kulturnih drušev, Literarnega Lenta in Tedna slovanskih literatur, ki smo ga organizirali ob 10-letnici delovanja Slovanskega foruma, je bil ob 18. uri v Literarni hiši Maribor literarni večer s Fikretom Cacanom (Zagreb), prevajalcem iz ruščine in pesnikom, in Jurijem Lysenkom (Ukrajina, Zagreb), pesnikom in svetovalcem za kulturo pri ukrajinski ambasadi v Zagrebu. Z avtorjema se je pogovarjal Marjan Pungartnik. Prireditve se je udeležil tudi župan Mestne občine Maribor dr. Andrej Fištravec.
12. junij 2014 - Ema Nikolić je predstavila svojo prvo knjigo Kje je zaklad? - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor prireditev, na kateri je Ema Nikolić predstavila svojo pesniško zbirko Kje je zaklad?, ki jo je tudi sama ilustrirala. Izšla je v zbirki Palačinka pri pri Mariborski literarni družbi. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik in skupaj sta prebrala nekaj pesmi iz zbirke. Zaigrala je tudi na violino, pela pa nje njena prijateljica in sošolka Lara.
10. junij 2014 – Razstava štirih graških slikark (Christine Kerz, Barbara Hammer, Angela Flois in Linhong Zhao) »Vrtni snovi/Gartentraume II in predstavitev pesniške zbirke »Neslišne barve besed« Jureta Drljepana - V soorganizaciji Mestne knjižnice Zagreb, Mednarodnega kluba prijateljev Lepoglava, društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec in kulturnega društva Mariborska literarna družba je bila v kupoli knjižnice na Starčevićevem trgu 6 v Zagrebu prireditev, na kateri so najprej odprli razstavo štirih graških slikark Christine Kerz, Barbara Hammer, Angela Flois in Linhong Zhao in nato še predstavili knjigo »Neslišne barve besed« Jureta Drljepana (Domžale). Prireditev je vodila predsednica Mednarodnega kluba prijateljev Lepoglava Milka Knežević. Najprej je prisotne pozdravila direktorica Knjižnic mesta Zagreba mag. Ljiljana Sabljak, mag. Marjan Kombol je predstavil dejavnost Mednarodnega kluba prijateljsta, govorili pa sta tudi Ivanka Gruber, predsednica društa Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec, in dr. Karmen Kopecky, predsednica društva Slovensko-avstrijsko prijateljstvo iz Maribora. O razstavi in graških (avstrijskih) avtoricah je govoril umetnostni Mario Berdič. Pesmi Jureta Drljepana sta brali mag. Narcisa Potežica (v slovenščini) in Loris Bućević Sanvinćenti (v hrvaškem prevodu Milke Knežević), knjigo »Neslišne barve besed«, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi konec lanskega leta, in avtorja je predstavil Marjan Pungartnik, o svojem pesniškem in siceršnjem družbenem delu pa je govoril tudi avtor Jure Drljepan. Ob koncu je mag. Marjan Kombol z nagovorom odprl razstavo.
9. junij 2014 - Izšla je knjižica Kje je zaklad? Eme Nikolić - V zbirki Palačinka je izšla knjižica, pesniška zbirka Kje je zaklad? Eme Nikolić.
5. junij 2014 - Nika Kobale in Živa Špindler: Viltuški baron Eduard von Lannoy - 5. junij 2014 - Nika Kobale in Živa Špindler: Viltuški baron Eduard von Lannoy
Ob 17. uri je bila v Literarni hiši Maribor predstavitev raziskovalne naloge »Viltuški baron Eduard von Lannoy« Nike Kobale in Žive Špindler z osnovne šole Janko Padežnik (mentorica dr. Manja Flisar Šauperl). Naloga je prejela prvo nagrado na državnem tekmovanju. Zdaj pa je izšla pri Javnem skladu RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor o tem še posebna publikacija. Nato je raziskovalno nalogo »Slavni virtuozi in umetniki na mariborskih odrih med letoma 1918-1941) Cecilije Matul in Tinkare Ketiš (Osnovna šola Janko Padežnik) predstavila mentorica dr. Manja Flisar Šauperl.
4. junij 2014 - Galerija RRRudolf: Melita Zupančič – »Nemir. Nemir. Mir« - Ob 18. uri sta Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, in Zveza kulturnih društev Maribor odprla razstavo »Nemir. Nemir. Mir« Melite Zupančič, slikarke in likovne mentorice. Gostja Nataša Sirk, ki sama hodi v njeno delavnico, je prebrala nekaj pesmi, potem pa je ob udeležbi številnih Melitinih prijateljev in siceršnjo publiko z nagovorom odprl častni član Zveze kulturnih društev Maribor in slikar Ervin Kralj.