29. september 2011 - Otvoritev razstave Ivana Vinovrškega BALETNE IMPRESIJE - drušev Maribor in Literarna hiša Maribor so v galeriji RRRudolf na Vojašniški 12 v Mariboru ob 17. uri odprli razstavo fotografa, člana Fotokluba Maribor Ivana Vinovrškega BALETNE IMPRESIJE. Eva Milošič je razstavo uvedla z igranjem na flavto. Prisotne je nagovorila Neva Kovačič, na kratko je o avtorju spregovoril Marjan Pungartnik, o profesionalnem delu avtorja je govorila prvakinja baleta SNG Maribor Alenka Ribič Laufer, ki je razstavo tudi odprla. Na koncu je dobil besedo tudi Ivan Vinovrški.
Fotografije: Rade Bakračević
29. september - 2. oktober 2011 - Prevajalna šola JSKD v Izoli - V Izoli je bila t.im. prevajalnica, prevajalska šola, ki jo organizira JSKD. Iz Mariborske literarne družbe sta se je udeležili Jožica Hladin in Tatjana Jamnik Pocajt.
22. september 2011 - Literarni večer z Marijo Švajncer - V četrtek, 23. septembra 2011, je bil ob 18. uri v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru, predstavitev pesniške zbirke Marije ŠvajncerSive pesmi, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi. Glasbeno spremljavo je prispeval Zmago Švajncer Vrečko, večer pa je vodil Marjan Pungartnik.
21. september 2011 - Delavnica v domu za starostnike Pod pekrsko gorco - Ob 10. uri je bila v domu starostnikov Pod Pekrsko gorco delavnica, pri kateri so sodelovali člani literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi Metka Lampret, Rozika Močnik, Majda Senica Vujanovič, Ana Šmarčan, vodil pa jo je Marjan Pungartnik. V njej so pripovedovali zgodbe iz svojega življenja izmenično člani delavnice pri Mariborski literarni družbi in stanovalci doma. Delavnico bodo ponavljali vsak mesec. Organizirala jo je domska delavka Maja Vidovič.
21. september 2011 - Nastop v romskem naselju Podturen (Hrvaška) - Mednarodni klub prijateljev je v sodelovanju z Društvom Romov Medžimurja in Mariborsko literarno družbo ob svetovnem dnevu jezikov organiziral obisk in literarni nastop v romskem naselju Podturen v Medžimurju. Z otroki in njihovimi starši so se sestali v romskem vrtcu, ki je trenutno zaradi nefinanciranja s strani hrvaške države zaprt. Gostitelj je bil vodja tamkajšnjega romskega kulturnega društva Josip Balog. Predsednica Mednarodnega kluba prijateljstva Milka Knežević je prireditev pričela s pesmijo Enesa KiševićaLjudje so povsod ljudje in spregovorila o možnostih sodelovanja tamkajšnje romske skupnosti v projektih EU in hrvaške države. Otrokom je podarila tudi nekaj knjig, iz katerih so prisotni prebrali nekaj besedil: Pesem Enesa KiševićaDelitev je prebral Boris Balog, učenec 3. razreda osnovne šole Podturen Kevin Balog pa v hrvaščini pesem Zapis o mostuEnesa Kiševića in v slovenščini pravljico Gabrielle VincentLovro in Matej. Marjan Pungartnik je z otroki preštel v romščini do deset in jim potem povedal pravljico o Vilini, ki skrbi za otroke Saj so samo otroci. Po srečanju so stekli pogovori o možnih partnerstvih s slovenskimi društvi in organizacijami.
15. september 2011 – Predstavitev pesniške zbirke Milana Novaka Vdih in izdih - V malem parku slovenjebistriškega gradu je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Milana Novaka Vdih in izdih v v organizaciji Zavoda za kulturo Slovenska Bistrica. Povezovala jo je Tanja Hrastnik, ki je skupaj z avtorjem tudi prebirala pesmi. Blagodejno tišino za grajskimi zidovi so dopolnjevali zvoki melodije flavte in klavirja Neje in Žive Skrbiš. V prijetnem vzdušju pod reflektorji so se gostje v pogovoru z avtorjem zadržali še lep čas.
13. september - literarni večer z Milanom Novakom - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru, literarni večer s predstavitev nove pesniške zbirke - prvenca Milana NovakaVdih in izdih, ki je pred kratkim izšel pri Mariborski literarni družbi v istoimenski zbirki prvencev. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik, ki se je z avtorjem pogovarjal in tudi na kratko predstavil knjigo. Pesmi sta brala Tanja Hrastnik in avtor, na kitari pa je branje pospremil Said Bešlagić. Prireditev je bila mali jubilej zbirke, kjer se je s sedanjo zvrstilo že 60 knjig.
8. septembra 2011 - 15. regionalno srečanje starejših avtorjev - V hotelu Bellevue na Pohorju je bilo v organizaciji mariborske območne izpostave Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti 15. regionalno srečanje starejših avtorjev. Mentorici sta bili Marica Škorjanec in Danica Križanič Müller. Srečanja se je udeležila tudi Dragica Breskvar.
Zvone Batista,
Kristina Berlič,
Jožica Borovič,
Berta Čobal Javornik,
Maja Dolinar,
Angelca Fujs,
Marija Gašparič,
Manica Gornjak,
Jana Hartman Krajnc,
Ivana Hauser,
Jožica Hladin,
Erna Hölzl,
Bojan Iršič,
Janez Jurič,
Majda Klement,
Ivanka Klopčič Casar,
Angela Kolarič,
Erika Kotnik,
Mirko Kotnik,
Tilka Kren-Obran,
Metka Lampret,
Suzana Lebar,
Rozika Močnik,
Slavica Mulec,
Milan Novak,
Zmaga Palir,
Olga Paušič,
Pavlina Pogorevc,
Ilse Pollack,
Ana-Marija Pušnik,
Dominique Reščič,
Marta Režonja,
Mira Ribič Turičnik,
Antonija Senica,
Majda Senica Vujanovič,
Matilda Simonič,
Ivanka Simonič,
Tatjana Srebrnič,
Majda Strnad,
Marija Šedivy,
Ana Šmarčan,
Štefan Titan,
Cvetka Vidmar,
Valerija Vrenko in
Marija Žorman.
Srečanja so se udeležili Zvone Batista, Berta Čobal Javornik, Maja Dolinar, Angelca Fujs, Marija Gašparič, Manica Gornjak, Jana Hartman Krajnc, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Janez Jurič, Majda Klement, Ivanka Klopčič Casar, Angela Kolarič, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Metka Lampret, Suzana Lebar, Rozika Močnik, Milan Novak, Ilse Pollack, Ana-Marija Pušnik, Dominique Reščič, Marta Režonja, Mira Ribič Turičnik, Majda Senica Vujanovič, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Marija Šedivy, Štefan Titan in Cvetka Vidmar.
Z modro so označeni člani Mariborske literarne družbe.
8. september 2011 - Literarni večer ob Dnevih judovske kulture v Mariboru - V Mariborski literarni hiši je bil ob 18. uri v organizaciji Mariborske knjižnice, Kulturnega centra Sinagoga Maribor in Literarne hiše Maribor literarni večer v počastitev Jelle Lepman, utemeljiteljice sodobnega knjižničarstva za otroke in pravljičarke. Iz Mariborske knjižnice sta literarni večer vodila Andreja Babšek in Klemen Brvar, nekaj pravljic pa je povedala Zdenka Gajser, Mariborska knjižnica.
Fotografije je prispeval Ivan Vinovrški.
7. september 2011 - Literarni večer ob svetovnem dnevu pismenosti v zagrebški mestni knjižnici - Ob 19. uri je bil v Gradski knjižnici Zagreb na Starčevićevem trgu 6 literarni večer, ki sta ga pripravila knjižnica in Mednarodni klub prijateljev. Prireditev je vodila Milka Knežević, na kitari pa je nastopila učenka 4. razreda glasbene šole v Višnjici Magdalena Banfić. Mednarodni klub prijateljev je predstavil diplomat Marijan Kombol. Nekaj pesmi je prebrala direktorica osnovne šole A. K. Miošić, Donja Voća, Rahela Blažević. Najprej je o vprašanjih pismenosti in sodobnega časa govorila direktorica knjižnice mag. Ljiljana Sabljak, o branju je govorila Loris Bučević Sanvinčenti, potem pa so nastopili Mile Pešorda, Božidar Brezinščak Bagola in Marjan Pungartnik. V prostoru so bile razstavljete tudi risbe otrok osnovne šole Julija Klovića Zagreb in osnovne šole A. K. Miošič, Donja Voća, na temo Baščanske plošče.