30. avgust 2011 - Izšla je zbirka kratkih kratkih zgodb Jožeta Kosa Svetiš - V koprodukciji s Subkulturnim azilom je v zbirki Antares izšla zbirka kratkih kratkih zgodb Jožeta Kosa SinetaSvetiš. Fotografije je prispeval Tomaž Zupančič, spremni besedi pa Bojana Kos Grabar in Borut Gombač.
29. avgust 2011 - Začetek literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - V ponedeljek, 29. avgusta 2011, se je v prostorih Karantene ob 14. uri pričel nov ciklus literarne delavnice z najdaljšim stažem v Sloveniji.
26. avgust 2011 - Literarna šola JSKD - Od 26. do 28. avgusta bo v Rogaški Slatini literarna šola JSKD, ki se je udeležujejo iz Mariborske literarne družbe Mojca Alešovec, Zvone Batista, Jožica Hladin, Ivana Hauser in Tatjana Jamnik Pocajt.
25. avgust 2011 - Otvoritev razstave Dušana Erjavca »Utopija v barvah« - V galeriji RRRudolf smo v sodelovanju Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Zveze kulturnih društev Maribor in Mariborska literarna družba ob 18. uri odprli razstavo Dušana Erjavca »Utopija v barvah«. O njegovih slikah je spregovoril na kratko Marjan Pungartnik, zatem pa je bral pesmi Tomislav Kiš. Razstavo je odprla filozofinja in pesnica dr. Marija Švajncer
5. avgust 2011 - Izšla je pesniška zbirka Tatjane Srebrnič Leta z medom - V zbirki eDition pod številko 6 je izšla pesniška zbirka Tatjane SrebrničLeta z medom. Naslovnico zanjo je prispeval duo Katja Pal - Eva Vasari, spremno besedo pa je napisal urednik Marjan Pungartnik.