30. junija 2011 - Izšla je pesniška zbirka Marije Švajncer Sive pesmi - Izšla je v zbirki Mariborska literarna družba kot prvenec s številko 60.
28. junij 2011 - Recital Andreja Tomšiča - Ob 19. uri je v Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 nastopil pesnik in pevec Andrej Tomšič z recitalom »Samo še hip počakajte, madame ...« »Uspavanko« je ob njegovi spremljavi zapela (). Prijatelji in tudi drugi poslušalci so dodobra napolnili Literarno hišo.
26. junija 2011 - 25. Premska srečanja - Na gradu Prem (pri Ilirski Bistrici) so bila v organizaciji Združenja književnikov Primorske in območne izpostave Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti v Ilirski Bistrici jubilejna 25. Premska srečanja. Pričela so se s piknikom, ki pa ga zaradi malega števila prijavljenih ni bilo. Na popoldanskem odprtem branju v uvodnem nagovoru Magdalena Svetina Terčon, predsednica Združenja književnikov Primorske, ni mogla skriti razočaranja zaradi majhne udeležbe piscev, članov društva. A na gradu se je nabralo kar nekaj publike in prisotni so uživali ob duhoviti predstavitvi Maje Razboršek, ki je prejela za pesniško zbirko Istosrediščnost/Concentricita, katere italijanski del je prispevala tamkaj prisotna Jolka Milič. Predstavitev je vodila Magdalena Svetina Terčon. Odprto branje je potem lepo steklo in med gosti so bili (Aleksander Borenovič, Tomaž Mahkovic, David Terčon, Zlatka Obed, Patricija Dodič, Marija Ferjančič, Jana Kolarič, Franc Gombač in Magdalena Svetina Terčon). Sledil je še koncert pevk ljudskih pesmi kulturnega društva Kraški šopek iz Sežane. V času prireditve je tekla v prostorih gradu Prem, ki je res lepa kulisa tega srečanja, projekcija fotografij Davida Terčona iz preteklih srečanj.
Fotografije 1, 2 in 4: David Terčon
24. junij 2011 - Na preprogi iz zvezd 7 - 2011 - V Art kavarni hotela Piramida je bila ob 19. uri 7. prireditev »Na preprogi iz zvezd« v letu 2011. Pripravili sto jo skupaj Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, Zveza kulturnih društev Maribor, društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca in Mariborska literarna družba. Nastopil je zbor citer Erster Grazer Zitherverein pod vodstvom Josefe Tasotti s triom Flauto dolce (Renate Holweg, Lisa Kremser in Bernadette Planner). Nastopili sta pesnici Žuža Balog (Škofja Loka) s pesmimi v madžarščini in slovenščini in Rezka Kanzian (Gradec) s pesmimi v slovenščini in nemščini. Večer je vodila Susanne Weitlaner, pozdravila pa ga je tudi Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko slovensko prijateljstvo iz Gradca.
»Na preprogi iz zvezd« spada med prireditve Maribor 2012, evropska prestolnica kulture.
20. junij 2011 - Zaključuje se 20. letnik literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - Ob 14. uri se je v predavalnici Karantene na Pobreški cesti 20 končal 20. literarne delavnice, ki je od leta 1992 potekala v okviru Društva upokojencev Maribor - center, od leta 1996 pa pod Zvezo kulturnih društev Maribor in po ustanovitvi Mariborske literarne družbe leta 1998 pod njenim okriljem. Vseskozi jo vodi mentor Marjan Pungartnik. Delavnica je leto začela 6. septembra 2010 s 26 prijavljenimi (Zvone Batista, Angela Fujs, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Mirko Kotnik, Erika Kotnik, dr. Tilka Kren Obran, Metka Lampret, Štefka Lang, Rozika Močnik, Ana Nikolič, Milan Novak, Marijana Ovčariček, Zmaga Palir, Mira Ribič Turičnik, Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Ivanka Simončič, Matilda Simonič, Tatjana Srebrnič, Majda Strnad, Ana Šmarčan, Magda Šulek, Inge Vogrin Mlakar in Erika Zorko), vmes pa so se je občasno udeležili nekateri bolj oddaljeni člani (Maja Dolinar), zaradi bolezni sta morala delo v delavnici začasno opustiti Erika in Mirko Kotnik, občasno se je je udeležil Zdravko Kuhta,
odšla je Inge Vogrin Mlakar, prišli pa so novi člani. (Kristina Berlič, Marija Gašparič, Erik Kos in Slavko Rečnik), tako da je bilo v letniku vpisanih 32 članov. Opravili smo 32 srečanj s povprečno 3
pedagoškimi urami - vsega skupaj je bilo opravljenih okrog 100 pedagoških ur. V letošnjem letu se je delavnica ukvarjala s kratko prozo, Naslovnili smo se na knjigi Ansen DibellZaplet in Monike WoodOpis, a
tudi na druge avtorje (Robin Parnell, Gloria Kempton, William H. Phillips, Joseph Finder in druge, okrog tretjine besedil je pripravil mentor Marjan Pungartnik. Na njej smo obravnavali 34 avtorjev iz delavnice. Člani delavnice so pripravili en skupinski literarni nastop v okviru Slovenskih dnevov knjige v Mariboru, aktivno pa so se udeleževali tudi drugih programov.
Delavnica je skupni program kulturnega društva Mariborska literarna družba, Zveze kulturnih društev Maribor in Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, ki jo je tudi finančno podprl. Delavnica je brezplačna in prostovoljna.
15. junij 2011 - Na preprogi iz zvezd - Literarni večer z Milo Vlašić v Zagrebu - Ob 19. uri je bil v kongresni dvorani založbe Školska knjiga na Masarykovi 28 v Zagrebu literarni večer Mile Vlašić, hrvaške in slovenske pesnice iz BiH s predstavitvijo pesniške zbirke Gora sa sedam čudesa, ki je izšla pred kratkim pri Mariborski literarni družbi. Pripravila sta ga društvi Hrvaško-kitajskega prijateljstva Varaždin in Mariborska literarna družba, vodila pa ga je Milka Knežević. Najprej je govoril o pomenu tega večera, na katerem je avtorica prvič nastopila pred svojimi rojaki iz Hrvaške, direktor založbe Školska knjiga Ante Žužul, za njim pa zagrebški župan Milan Bandić in poudaril pomen kulturnega sodelovanja s Slovenije. Zbirko je predstavil književnik, kritik in nekdanji diplomat Đuro Vidmarovič in jo postavil po literarni vrednosti zelo visoko, omenil, da Hrvati v Sloveniji niso priznani kot manjšina, in se zavzel za boljšo vključenost avtorjev iz hrvaške diaspore v hrvaško književno življenje. O avtorici in knjigi je govoril tudi Marjan Pungartnik, urednik in založnik te zbirke. Mila Vlašić je nato prebrala nekaj pesmi iz zbirke. Prišli so jo poslušat številni rojaki iz Grude. Ob koncu je prisotne pogostil Ivan Stanko, lastnik restavracije Galerija iz Zagreba.
»Na preprogi iz zvezd« spada med prireditve v okviru Maribora kot evropske prestolnice kulture 2012.
5. junij 2011 - Literarni večer s Tomažem Šalamunom in Michaelom Tarenom - Ob 18 uri bo v Literarni hiši Maribor literarni večer s Tomažem Šalamunom in njegovim gostom mladim ameriškim pesnikom Michaelom Tarenom.
4, junij 2011 - »Na preprogi iz zvezd - Sosed sosedu« - Ob 10. se je začela v Art kavarni hotela Piramida prireditev »Na preprogi iz zvezd - Sosed sosedu«, ki sta jo pripravila Javni sklad RS za kulturne dejavnosti (in njegova revija Mentor) in kulturno društvo Mariborska literarna družba. Na njej so nastopili avtorji, ki so se udeležili srečanja manjšinskih avtorjev »Sosed tvojega brega«, tudi tokrat pa sta organizatorja povabila k nastopu tudi domače avtorje. Prireditev je vodila igralka, pesnica in zdaj tudi e-pe-kajevka Petra Bauman, z nekaj svojimi pesmimi pa je nastopil tudi Peter Andrej. Nastopili so Mila Vlašić, Antonija Senica, Majda Senica Vujanovič, Vlado Vekić, Marko Krezić, Senada Smajić, Magda Šulek, Jadranka Matić Zupančič, Branko Baćovič in Mirjana ..., prvič je v javnosti nastopil pesnik iz Poljčan Mojmir Ferenc, Jure Drljepan, Tihomila Dobravc, Tatjana Jamnik, Mira Uršič, Maja David, Katica Dajčar, Rozika Močnik, na koncu pa se je pridružil še Željko Perović. Prireditev, ki sta jo izvedla Dragica Breskvar in Marjan Pungartnik, je potekala v izjemnem vzdušju, ki se je nadaljevalo še v popoldne v druženju avtorjev. Ni manjkala tudi Marseillaise, ki sta jo zapeli Mila Vlašić in Tihomila Dobravc.
»Na preprogi iz zvezd - Sosed sosedu« spada med prireditve v okviru Maribora kot evropske prestolnice kulture 2012.