29. marec 2011 - Literarni večer in predstavitev knjige Dušica mala Ane Nikolič - V literarni hiši Mariboru na Vojašniški 12 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer in predstavitev knjige Dušica malaAne Nikolič. Prireditev je vodila Lučka Nikolič. O knjigi je spregovoril Marjan Pungartnik, dr. Tilka Kren Obran pa je spregovorila o psihologiji otroka do 6. leta. V kulturnem programu sta najprej nastopila Zorica Barač in harmonikar Feliks Šarman. Ana Nikolič je prebrala pesmi iz zbirke, nato pa so nastopile Ema Nikolič na citrah, Sara Folnovič s flavto in Lara Repolusk na kitari. Spregovorila je tudi Berta Čobal Javornik. Prireditev je zaključila skupina Spomini, ki jo sestavljajo Damjan Kolar, Feliks Šarman, Zorica Barač in Ivanka in Tonček Mohorko.
28. marec 2011 - Izšla je knjiga Ane Nikolič Dušica mala - Izšla je knjiga Ane Nikolič Dušica mala, pesniška zbirka, za katero je prispevala risbe Ema Nikolič, njena vnukinja.
28. marec 2011 - Letni zbor kulturnega društva Mariborska literarna družba -
25. marec 2011 - Literarni večer z Rezko Kanzian in Nino Ortner - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši na Vojašniški 12 v Mariboru v organizaciji Mariborske literarne družbe in Kluba koroških Slovencev literarni večer Rezke Kanzian (Gradec), na katerem je predstavila svojo drugo pesniško zbirko Krivopétnice (zvočne pesmi). Zvočno podobo pesmi je ustvarjala Nina Ortner.
Prireditev je v okviru festivala Na preprogi iz zvezd in poteka v okviru programa Maribor, evropska prestolnica kulture 2012.
22. marec 2011 - Razstava del z likovne kolonije »Ustvarjajmo skupaj«, Retzhof 2010 - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf na Vojašniški ul. 12 v Mariboru otvoritev razstave del, nastalih na 2. mednarodni likovni koloniji RETZHOF 2010 v Avstriji »Ustvarjajmo skupaj«. Prireditev je vodila Ana Marija Pušnik. Navzoče je pozdravil Marjan Pungartnik, o koloniji je spregovorila Jelisava Jelka Leskovar, s pozdravom tudi Otto Madlenčnik, v kulturnem programu sta nastopili pesnica Rosvita Švajger, vitezinja pesništva 2004 po izboru publike, in Lara Hren (violina). Razstavo je odprl častni član Zveze kulturnih društev Maribor Janez Karlin.
Svoja dela so razstavili: Nada Ivančič, Ptuj, Jelka Hren, Spodnji Duplek, Majda Krajnc, Maribor, Zlatka Kunst, Bresternica, Jelisava Jelka Leskovar, Bresternica, Maria Lipp–Haring, Tillmitsch, Avstrija, Otto Madlenčnik, Avstrija, Ana-Marija Pušnik, Maribor, Marjana Tkalčec, Ptuj, Olga Zorenč, Maribor
Mednarodno likovno kolonijo RETZHOF 2010 – Ustvarjajmo skupaj, sta organizirala Likovna sekcija LISE, KD Studenci, Maribor, Slovenija in Bildungshaus Schloss Retzhof, Leitring /Wagna,Avstrija. Mentorica likovne kolonije je bila Jelisava Jelka Leskovar.
17. marec 2011 - Literarni večer Vladislava Stresa v Mariborski literarni hiši - Ob 18. uri je bil v Mariborski literarni hiši literarni večer z Vladislavom Stresom, ki se je ob izidu elektronske knjige Zrcalo (izšla je kot nova, necenzurirana izdaja pesniške zbirke Zrcalo iz leta 1989, ko je izšla pri založbi Obzorja v Mariboru) predstavil še štiri druge, ki so izšle ob njegovem delu z gojenci Šenta. Avtorja je predstavil in se z njim pogovarjal Marjan Pungartnik, Vladislav pa je prebral tudi kratko predstavitev, ki jo je o njem napisala Marina Bahovec. Nastopila je tudi članica literarne skupine Šenta Martina Počkaj.