21. april 2011 - 14. slovenski dnevi knjige v Mariboru - Skupinski nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi - Ob 17. uri je bil v organizaciji kulturnega društva Mariborska literarna družba, Zveze kulturnih društev Maribor in Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, v Literarni hiši na Vojašniški ulici 12 v Mariboru skupinski nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi, na katerem so nastopili: Ana Nikolič, Kristina Berlič, Majda Senica Vujanovič, Tatjana Srebrnič, Metka Lampret, Antonija Senica, Majda Strnad, Rozika Močnik, Tilka Obran Kren, Ana Šmarčan, Štefka Lang, Jožica Hladin, Katica Dajčar, Zvone Batista in Magda Šulek. Na koncu sta se pridružila Slavko Rečnik in Milan Novak.
20. april 2011 - 14. slovenski dnevi knjige - Jakša Fiamengo, hrvaški pesnik - Ob 17. uri je v poročni dvorani starega rotovža v Mariboru v organizaciji Mariborske literarne hiše, Zveze kulturnih društev Maribor in Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, nastopil znameniti hrvaški pesnik Jakša Fiamengo (Vis - Split). Zbralo se je okrog 70 poslušalcev. Za uvod je nastopila klapa Dalmari iz Maribora pod vodstvom Marka Mandira (Hrvaško društvo Maribor). Dunja Bezjak, ki je pobudnica številnih akcij sodelovanja med Visom in Mariborom, je prebrala sporočilo županje mesta Komiža Tonke Ivčević. Pogovor z avtorjem je vodil Marjan Pungartnik. Med publiko je bil tudi častni konzul Hrvaške v Mariboru dr. Šime Ivanjko in predsednik Hrvaškega društva Maribor Josip Kelemen.
18. april 2011 - 14. slovenski dnevi knjige - Literarni večer z italijansko pesnico Anno Santoliquido in literarnim krožkom LIKUS - Ob 17. uri sta bila v Literarni hiši Maribor literarni večer z italijansko pesnico Anno Santoliquido in predstavitev njene pesniške zbirke Med vrsticami / Tra le righe, ki jo je izdalo kulturno društvo Sodobnost - zastopal ga je njen glavni urednik Evald Flisar in vodil vso prireditev. Večer je pozdravil in prevajal iz italijanščine Marjan Pungartnik. Pesmi v slovenščini je brala Nataša Švikart Žumer, ki je tudi predstavila gostje prireditve, avtorice iz literarnega krožka LIKUS Berta Čobal Javornik, Jožica Novak, dr. Tilka Kren Obran, Štefka Vidovič, Erna Hölzl, Nada Prijatelj, Majda Sternad, Irena Krajnc, Rozika Močnik, Marija Gašparič, Katica Dajčar in Cvetka Polajnar. Ob koncu je nastopila še Prleška Micka, ki je gostujoči avtorici podarila kito lüka.
15. april 2011 - 14. slovenski dnevi knjige - Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in Šent - V dvorani Mariborske knjižnice (bivše Lutkovno gledališče Maribor) je bila ob 17. uri predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in Šent »Svoj svet nosimo v sebi« in »ŠentLent«. Pripravila in vodila ga je Maja David. Najprej je navzoče pozdravil Marjan Pungartnik. Prireditev je spremljal harmonikarski orkester Konservatorija za glasbo Maribor pod vodstvom Marjetke Krinič in Karmen Hlede. Za Šent so nastopili Mira Ljevaja, Tadej Gajšek in Simon Krivec. Za dnevni center Ozara so nastopili Darja Šenveter, Timi Lovrin, Šolasta Čuček (bila je odsotna, njen prispevek pa je prebrala Maja David prav tako kakor prispevek odsotne Ivane Ogrizek - Iče), Marija Šeligo, Stojan Kaiser, Adi Bobič in Slavko Luršak. Oba dnevna centa sta zastopala z branjem Slavica Kuhar in Danijela Premzl.
Prireditev so organizirali kulturno društvo Mariborska literarna družba - Literarna hiša Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor.
15. do 17. april 2011 - »Sosed tvojega brega«, festival manjšinskih avtorjev - V Domu špranskih borcev je bil v organizaciji Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Ljubljana, festival manjšinskih avtorjev. Iz Mariborske literarne družbe so se ga udeležili Željko Perović, Senada Smajić, Zdravko Kokanović Koki, Mila Vlašić, Marko Krezić, Neda Galijaš, Branko Baćović, Vladimir Vekić in Jadanka Matić Zupančič.
15. aprila 2011 – Multimedijski literarni performans »Elementi« - Ob 19. uri se je v viteški dvorani na gradu v Slovenski Bistrici odvil multimedijski literarni performans ELEMENTI, ki je bil posvečen dnevu Zemlje. Z uporabo mitološke zgodbe starega Egipta je bilo življenje Zemlje predstavljeno kot potovanje skozi elemente ognja, vode, zemlje in zraka.
»Zemlja se skozi smrt Ozirisa poda na prenovo. In pred ponovnim rojstvom, uprizorjenim z vzletom ptiča Feniksa, mora odvreči marsikatero navado. V zgodbi, kjer smo prikazali svoj pogled na odnos do Zemlje, se naš planet prerodi v okolje s spremenjenim nivojem zavedanja. S predstavo ELEMENTI trenutek večnosti, ujet v besedi, spreminjamo v večnost trenutka,« pravi Milan Novak, režiser dogodka.
Brano poezijo je napisal Milan Novak. Glasbeno podobo sta ustvarjali Vesna Rečnik na gongih in Tea Plesničar na harfi. Plesala je plesalka egipčanskega plesa Hayati. Video projekcijo je pripravil Robi Novak.
14. april 2011 - Izšla je knjiga Mile Vlašić Gora sa sedam čudesa - Izšla je kot 17. zvezek zbirke Oglej s spremnima besedama Krešimirja Šega (Mostar) in Marjana Pungartnika.
13. april 2011 - Branje na slavistiki v Gradcu - Ob 19. uri je bil v prostorih Instituta za slavistiko Univerze v Gradcu na Merangasse 70/I, 1.124 literarni večer »Povojna slovenska lirika« (Edvard Kocbek, Cene Vipotnik, Lojze Krakar, Dušan Ludvik, Ela Peroci, Dane Zajc, Ada Škerl, Neža Maurer, Gregor Strniša, Herman Vogel). Prireditev je pozdravil in spregovoril o avtorjih dr. Ludvik Karničar. Brala je dramska igralka Breda Pugelj Otrin (Maribor), pesnike pa je predstavil Marjan Pungartnik. Ob koncu je prisotne pozdravila in spregovorila o pomenu predstavljanja slovenske literature graškim študentom mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec. Prireditev so organizirali Institut za slavistiko pri Univerzi v Gradcu, kulturno društvo Mariborska literarna družba in društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec.
Literarni večer spada med prireditve Maribor – evropska prestolnica kulture. Javna agencija za knjigo RS prireditve ni podprla.
8. april 2011 - Razstava in branje - Martin Czerwinka in Liselotte Häusler (Gradec) - Ob 18. uri je bila v galeriji RRRudolf in Mariborski literarni hiši na Vojašniški 12 v Mariboru otvoritev razstave Liselotte Häusler (Gradec) »Premena struktur« in branje graškega avtorja Martina Czerwinka. Napovedani Curt Schnecker zaradi bolezni ni mogel priti. Povzetek Czerwinkovega besedila v slovenščini je prebral Marjan Pungartnik, ki je prireditev tudi vodil in skupaj z Ivanko Gruber, predsednico društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca predstavil razstavljajočo umetnico. Razstavo je odprl predsednik ZKD Maribor mag. Franci Pivec. Prireditev so pripravili: KD Mariborska literarna družba, JSKD, Območna izpostava Maribor, ZKD Maribor, Društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec in Steiermärkischer Kunstverein Werkbund.
8. april 2011 - Izšla je knjiga pesmi in proze »Če te kaj teži, prijatelju povej« Katice Dajčar -
7. april 2011 - 14. slovenski dnevi knjige - »Na preprogi iz zvezd« v Društvu slovenskih pisateljev - V Društvu slovenskih pisateljev na Tomšičevi ulici 12 je bil ob 18. uri sedmi literarni večer »Na preprogi iz zvezd«, na katerem so nastopili Elena Bulfon (Lucija), Antonija Baksa Srnel (Vodice), Zlatka Obed (Trst) in Mila Vlašić. Prireditev je vodil Marjan Pungartnik. Sledil je zanimiv pogovor o manjšinskih jezikih.
Prireditev je v okviru festivala Na preprogi iz zvezd in poteka v okviru programa Maribor, evropska prestolnica kulture 2012.
5. april 2011 - Vernisage Mire Uršič in literarni večer z Majdo Senica - V Vodnikovi domačiji na Vodnikovi cesti 65 v Ljubljani je bil ob 19. uri vernisage slikarke Mire Uršič in hkrati predstavitev pesniške zbirke Majde Senica Vujanovič Otrokova luč, v kateri so bile objavljene razstavljene slike. Srečanje vodila Mira Uršič in pričel ga je z dvema samospevoma baritonist Zdravko Perger, nadaljevala ga je mala Lara Škulj z igranjem na kitaro. Po uvodu Majde Senice Vujanovič je o knjigi spregovoril Marjan Pungartnik, pesmi pa je pomagala brati tudi Štefka Lang. Pesmi so se prepletale s prepevanjem Tria iz Dragomerja (dirigent Jože Jesenovec, s kitaro Lilijana Stepič in Emilija Erbežnik), prireditev pa je spet zaključila Lara in zaigrala na kitaro.