30. oktober - Umrl je likovni pedagog, likovnik, lutkar in pisec Danilo Vranc - V 81. letu je umrl Danilo Vranc, ki ga bomo pomnili predvsem po zavzetem lutkovnem pedagoškem delovanju. Bil je tudi član kulturnega društva Mariborska literarna družba.
29. oktober 2011 - nagrada Brentano-Gesellschaft Franfuktr/M. mbH & Cornelia Goethe Akademie za Carmen Križanič - V Frankfurter Bibliothek des zeitgenössischen Gedichts bodo objavili pesem Skrivnost I, ki je objavljena tudi v Locutio (v nemščini). Izša bo ob koncu decembra, gre pa za eno najbolj razširjenih liričnih objav zadnjih desetletij in je prisotna v knjižnicah po vsem svetu, npr. Wiener Statsbibliothek, Schweizer Nationalbibliothek, Französiche Nationalbibliothek in National Library of Congress in Washington. Med drugim pa so zapisali tudi: »Die Edition bietet einen representativen Querschnitt durch die literarische Kultur unserer Gesellschaft... Wir freuen uns sehr, dass Sie zu den in einem Standardwerk neuer Lyrik publizierten Autoren zählen werden.«
29. oktober 2011 - Izšla je knjiga Adija Žunca Pod haloškim soncem - V zbirki Antares je izšla pod številko 37 zbirka kratkih zgodb/roman Adija Žunca Pod haloškim soncem. Spremno besedo je napisal Marjan Pungartnik.
28. oktober 2011 - Izšla je pesniška zbirka Radivoja Pahorja V plašljívem vrbju - V zbirki Svetlin je pod številko 49 izšla pesniška zbirka Radivoja PahorjaV plašljívem vrbju. Spremni besedi sta prispevala Bojan Bratina in Ciril Zlobec
27. oktober 2011 - Literarni večer s Sekumadyjem Conde - Na preprogi iz zvezd 8
Ob 18. uri smo se srečali s afriško-slovenskim pesnikom in uspešnim novinarjem Sekumadyjem Conde. Predstavil je svojo tretjo pesniško zbirko Tubab.
Literarni večer spada v krog prireditev Maribor 2012 - evropska prestolnica kulture.
25. oktober 2011 - Literarni večer z Berto Čobal Javornik - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer z Berto Čobal Javornik. Njeno branje je spremljal z ljudskimi napevi na harmoniki Felix Šarman, nekaj besedil pa je prebrala tudi Jana Hartman Krajnc.
22. oktober 2011 - Drugačne strani&strune - Andere Seiten&Saiten: Tadej Vesenjak in Marjan Pungartnik - Ob 19.30 je bila v Werkraum Theater, Glacisstraße 61a, Gradec v organizaciji Werkraum Theater in soorganizaciji Pavlove hiše iz Potrne, Društva za prepih znanja in informacij Vöter in Mariborske literarne družbe prireditev, na kateri je Rezka Kanzian gostila pesnika Marjana Pungartnika, ki je ob branju svojih pesmi, v nemščini jih je brala gostiteljica, tudi predstavil Evropsko prestolnico kulture, društvo Mariborska literarna družba, revijo Locutio in svoje delo. V drugem delu je nastopil kantavtor Tadej Vesenjak (Velika Nedelja, Maribor), ki je ob svojih pesmih predstavil tudi Prlekijo in prleščino. Vlogo prevajalke je odlično opravila Susanne Weitlaner (Pavlova hiša, Potrna/Laafeld).
Prireditev spada v program Maribor 2012, evropska prestolnica kulture.
20. oktober 2011 - Izšla je knjiga Vlaste Degen Kos Lehrerca> - V zbirki »Iz preteklosti« je s številko 7 izšla knjiga Lehrerca s spomini na učiteljevanje pri zdomskih otrocih v osemdesetih letih prejšnjega stoletja, ki jih je napisala pedagoginja Vlasta Degen Kos .
20. oktober 2001 - Predstavitev knjige Vlaste Degen Kos: LEHRERCA - V Univerzitetni knjižnici Maribor na Gospejni ulici 10 je bila ob 18. uri predstavitev knjige Vlaste Degen Kos LEHRERCA. Predstavitev je vodila prof. Danijela Žuraj. Začel jih je nostalgičen preostanek okteta Marles pod vodstvom Toneta Žuraja, prisotne in avtorico sta pozdravila ravnateljica Univerzitetne knjižnice Maribor dr. Zdenka Petermanec in Marjan Pungartnik, nato pa je o svoji knjigi spregovorila avtorica Vlasta Degen Kos. Med prisotnimi sta bila tudi pater Vladimir Kos, pesnik in misionar z Japonske, in pater Janez Sraka, ki je bil šestnajst let vodja slovenskih oddaj radia Vatikan.
19. oktober 2011 - Drugo srečanje delavnice za pripovedovanje v domu Pod Pekrsko gorco - V domu starostnikov Pod Pekrsko gorco je bilo danes ob 10. uri srečanje z delavnico, na kateri je mentor Marjan Pungartnik ob pomoči Majde Senica Vujanovič poskušal obuditi z udeleženci spomin na to, kar so jim pripovedovali njihovi starši.
18. oktober 2011 - Razstava mednarodne likovne kolonije »Ustvarjajmo skupaj« Šentanel 2011 - V galeriji RRRudolf je bila ob 18. uri otvoritev razstave mednarodne likovne kolonije »Ustvarjajmo skupaj« Šentanel 2011.Prisotne je pozdravila Neva Kovačič, zaigrala je Monika Heričko, pesmi in zgodbe o Šentanelu je brala Majda Senica Vujanovič, o izvedbi kolonije je poročala Ana-Marija Pušnik, tudi organizatorica kolonije, o delu je govorila mentorica in slikarka Jelisava Jelka Leskovar, razstavo pa je odprl skupaj z Janezom Karlinom, častnim članom ZKD Maribor, Marjan Pungartnik.
Razstavljajo: Zlatka Albreht (Maribor), Marija Belšak (Bresternica), Kristina Dundek, (Maribor), Vera Glažar (Hajdina), Nada Ivančič (Ptuj), Jelka Hren (Sp. Duplek), Majda Krajnc (Maribor), Zlatka Kunst (Bresternica), Jelisava Jelka Leskovar (Bresternica), Maria Lipp–Haring (Tillmitsch, Avstrija), Mira Maček (Kamnica), Otto Madlenčnik (Wildon, Avstrija), Milena Mavsar (Maribor), Tilčka Potočan (Maribor), Ana-Marija Pušnik (Maribor), Ivan Šalamon (Limbuš), Bernarda Štafunko (Maribor), Marjana Tkalčec (Ptuj), Olga Zorenč (Maribor).
13. oktober 2011 - Literarni večer Milana Novaka v Knjižnici Tezno - Ob 18. uri je imel na povabilo Knjižnice Tezno v njihovih prostorih literarni večer in predstavitev knjige Vdih in izdihMilan Novak. Prireditev je povezovala Tanja Hrastnik, ki je skupaj z avtorjem tudi prebirala pesmi. Na kitari ju je spremljal Said Bešlagić.
11. oktober 2011 - Literarni večer in predstavitev pesniške zbirke Bogdane Namestnik Svetli hipi - Ob 18. uri je bila v Literarni hiši Maribor v odsotnosti avtorice predstavitev pesniške zbirke Svetli hipi, ki je poleti izšla pri Mariborski literarni družbi. Pesničine poglede na svojo poezijo je prebral Marjan Pungartnik, ki je prebral tudi njene pesmi, s koroškimi ljudskimi pesmimi pa sta večer dopolnili Antonija Senica (kitara, vokal) in Štefka Lang (vokal).
Fotografiral je Slavko Rečnik.
7. oktober 2011 - Nastop avtorjev pri dnevnih centrih ŠentLent in Ozara v Mariboru - Že 14. so se v organizaciji Mariborske literarne družbe/Literarna hiša Maribor, Območne enote JSKD v Mariboru in Zveze kulturnih društev Mariboru, tokrat v okviru prireditev Teden vseživljenjskega učenja, predstavili avtorji glasil dnevnih centrov ŠentLent in Ozara v Mariboru. Iz ŠentLenta so nastopili Danijela Premzl, Tadej Gajšek, Blanka Cafuta, Zoran Golčman in Simon Krivec, iz dnevnega centra Ozara pa Ivana Ogrizek, prispevek odsotne Zvezdane Lorbek je prebrala Maja David, Stojan Kaiser, Marija Šeligo in Slavko Luršak. Spremljala jih bo skupina Saltana (Edita Čerče, ples, Andrej Hrvatin, tolkala in bambusova piščalka, in Tadej Furlan, tolkala). Predstavitev je vodila Maja David.
Fotografiral je Senad Krupić
7. oktober 2011 – Predstavitev pesniške zbirke Milana Novaka Vdih in izdih v kulturnem domu Griže pri Žalcu - Ob 20 uri je gostoval pri GLD Aletheia iz Žalca na rednem mesečnem »kavarniškem večeru« Milan Novak. Prireditev je povezoval Gorazd Matela, glasbo pa sta prispevali Neja in Živa Skirbiš.
6. oktober 2011 - Literarni večer z Željkom Perovićem - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer, na katerem je Željko Perović predstavil svojo zbirko Sinapse, ki je izšla pri založbi Pivec v Mariboru. Nekaj je o njej povedal Nino Flisar, urednik pri založbi, potem pa se je z avtorjem, ki je prebral iz zbirke nekaj pesmi, pogovarjal Marjan Pungartnik. Pridružil se mu je tudi Siniša Pešić z nekaj pesmimi, vprašanji in pantomimo.