29. november 2011 - Odprli smo razstavo Draga Moma »Lebdeče praznine« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli razstavo Draga Moma »Lebdeče praznine«. Pripravili so jo Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, območna izpostava Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor in Literarna hiša Maribor. O avtorju in njegovem delu je spregovoril Marjan Pungartnik, ki je razstavo tudi odprl, avtor pa je spregovoril o razstavljenih delih. Razstavo sta pripravili Neva Kovačič in Katarina Simončič, postavil pa jo je Drago Mom sam.
26. november 2011 - simpozij o pesniku Hermanu Voglu - Ob 17.00 se je v Narodnem domu Mežica v Mežici pričel simpozij o pesniku in publicistu Hermanu Voglu v organizaciji Društva za razvijanje znanja Klub Koratio, katerega predsednik Dejan Ulcej je prireditev tudi odprl. Prisotne je pozdravil župan Občine Mežica Dušan Krebel. Na simpoziju so sodelovali Miran Kodrin, ki je orisal biografsko in literarno pot Hermana Vogla, Vili Vuk (usmeril se je predvsem na šestdeseta leta in na korespondenci prikazal njegovo angažiranje v publicistični in uredniški dejavnosti), Marjan Pungartnik (predstavil je študijo o primeru zaumnega jezka pri pesmi »Uspavanka« iz zbirke Osoje), Tone Partljič (govoril je predvsem o prihodu Hermana Vogla na založbo Obzorja in o njegovem soočenju z njim in mariborsko peterko), Mateja Renko je podala nekaj filozofskih pogledov na pesništvo Hermana Vogla, Peter Kolšek (kot sestavljalec antologij Nevihta sladkih rož in Sončnice poldneva je spregovoril o »temnem modernizmu Hermana Vogla«), Tone Dodlek (osebni spomini na Hermana Vogla in kratka označitev skozi koan). Simpoziju je sledil recital izbrane Voglove poezije (izbor sta napravila Gašper Bivšak in Miran Kodrin v izvedbi Andreja Lojena, Andreja Praperja, Gregorja Podričnika, Luka Pušnika ob spremljavi absolventa Akademije za glasbo Marka Strmčnika na klasični kitari. Večer je povezovala Ana Pisar.
24. november 2011 - Predstavitev pesniške zbirke Marije Švajncer Sive pesmi v Domu starejših občanov Radenci - V Domu starejših občanov Radenci (DOSOR) je bila ob 17. uri v organizaciji kulturnega društva Štajerska skupnost in Mariborske literarne družbe predstavitev pesniške zbirke Marije Švajncer Sive pesmi v Domu starejših občanov Radenci. Prireditev je odprl Rade Bakračević, predsednik kulturnega društva Štajerska skupnost. Pesmi je brala avtorica, Marija Švajncer, s svojimi skladbami pa jo je pospremil Zmago Švajncer Vrečko na kitari. Po branju se je razvil pogovor, kajti v domu deluje tudi literarna skupina, direktorica doma, ki je tudi duša kulturnega življenja v domu, Mateja Hauser, tudi hčerka Ivane Hauser, dolgoletne članice literarne delanice pri Mariborski literarni družbi, pa je sprejela tudi nekaj knjig za knjižnico DOSOR. Srečanje se je zaključilo v neformalnem pogovoru ob prigrizku, kjer so se odločili, da se bo sodelovanje z obema društvoma še nadaljevalo.
24. november 2011 - predstavitev pesniške zbirke Radivoja Pahorja V plašljívem vrbju - v dvorani gradu Dobrovo, Grajska cesta 10, Dobrovo v Brdih, je bila ob 19. uri predstavitev pesniške zbirke Radivoja PahorjaV plašljívem vrbju, ki je pred kratkim izšla pri Mariborski literarni družbi. Prireditev je uvedla predstavnica odbora Gradnikovih večerov dr. Danila Zuljan Kumar, z izbranimi besedami pa pozdravil podžupan Občine Brda Damjan Birtič. Prireditev je povezovala Andrejka Markočič Šušmelj, prof., glasbene vložke je prispevala flavtistka Anja Colja, pesmi pa je recitirala Andreja Benedetič, nekaj pa tudi avtor sam. Knjigo je predstavil Bojan Bratina, spregovoril je tudi visoki gost prireditve akademik Ciril Zlobec. V odsotnosti urednika Marjana Pungartnika so prebrali tudi njegovo krajše besedilo, namenjenio predstavitvi. Prireditvi sta prisostvovala tudi podžupan Občine Renče-Vogrsko Radovan Rusjan in predsednik Sveta Krajevne skupnosti Renče Borut Zorn, sicer pa je na predstavitev prišlo okrog 120 udeležencev. Ob koncu se je večina prisotnih kar lep čas zadržala v pogovoru ob dobrotah, ki so jih pripravili pesnikovi domači in prijatelji, s Cirilom Zlobcem, avtorjevo ženo in organizatorji pa je tekel pogovor še ob večerji.
21. november 2012 - 90 let Janeza Karlina in Zveze kulturnih društev Slovenije - V dvorani Union v Mariboru je bila ob 18. uri prireditev, posvečena 90-letnici Janeza Karlina, častnega predsednika Zveze kulturnih društev Maribor in prvega nagrajenca Zveze kulturnih društev Slovenije. V nabito polni dvorani so organizatorji, Zveza kulturnih društev Slovenije, Zveza kulturnih društev Maribor in Javni sklad RS za kulturne dejavnosti pripravili bogat program.
17. november 2011 - Literarni večer s Tomažem Šalamunom na slavistiki v Gradcu »Ein Mantel aus Travnik - Plašč iz Travnika« - Ob 19. uri je bil na Institutu za slavistiko na Merangasse 70/I v organizaciji kulturnega društva Mariborska literarna družba, Instituta za slavistiko pri KF univerzi Gradec in društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec literarni večer, na katerem je nastopil Tomaž Šalamun. Gre za serijo »Branj na slavistiki v Gradcu«, ki jo je še v okviru Zveze kulturnih organizacij Maribor leta 1994 vpeljal Marjan Pungartnik in v kateri so se zvrstili številni priznani avtorji iz Slovenije, iz Maribora, mlajši avtorji in tudi manjšinski avtorji iz Slovenije in Avstrije. Tokratna prireditev je bila ob 70-letnici pesnika Tomaža Šalamuna. Ob nagovoru je mag. Kasilda Bedenk izrazila veselje, da lahko v okviru najstarejše katedre za slovenski jezik, ki je pred kratkim slavila 200-letnico, gostijo prav njega. Stik z literaturo je izziv za študij prevajanja, ki je pretežno namenjen tehničnim in pragmatičnim prevodom. O avtorju je spregovorila ob pomoči prevajalke Daniele Kocmut pesnica Meta Kušar s poudarkom na modernizaciji pesniškega jezika. Nato so ob avtorju, ki je bral pesmi iz zbirke Letni časi (LUD Literatura, 2010), brali študentje slavistike prevode, ki so jih pprispevali Sebastian Walcher, Maja Žerak, Anka Jež, Maja Ranc, Polona Ledinek, Sabina Šerbak, Diana Ekart in Urša Možina ob svetovanju Daniele Kocmut in mag. Kasilde Bedenk, ki je hkrati vodila ta prevajalski projekt in tudi zasnovala potek prireditve. Za vzdušje je poskrbela tudi študentka graške slavistike in kitaristka Sabina Wiegele iz Celovca. Ob literarnem večeru je pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba izšla tudi publikacija Ein Mantel aus Travnik - Plašč iz Travnika, ki so jo prejeli tudi vsi v občinstvu. To je že ustaljena praksa, saj študentje za svoje požrtvovalno prevajalsko delo v prostem času pridobijo bibliografsko enoto, hkrati pa je to prispevek k dvojezičnosti v vsakdanjem kulturnem življenju. Z literarnim večerom se prevajanje zbirke Letni časi namreč ne končuje – študentje jo želijo prevesti v celoti in potem tudi izdati. Ob koncu je stekel pogovori o pesniški poti Tomaža Šalamuna in o prevajalskih izkušnjah, kar je zlasti zanimalo študente-prevajalce. Občinstvo, med katerim jih je bilo kar nekaj tudi s slovenske strani, je dodobra napolnilo seminarsko sobo. Med njimi je bila tudi predstojnica instituta dr. Renate Hansen-Kokoruš, ki je izrazila veselje ob gostovanju tako uglednega pesnika in izrazila pripravljenost za nadaljnje sodelovanje. Prireditev se je zaključila s tradicionalnim prigrizkom, ki sta ga pripravila društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo in njegova predsednica mag. Ivanka Gruber in seveda z neformalnim pogovorom z gostujočima Meto Kušar in Tomažem Šalamunom. Branje na graški slavistiki je podprlo Ministrstvo za kulturo RS v okviru programa uveljavljanja slovenščine v svetu.
16. november 2011 - Delavnica v Domu pod Pekrsko goco - Ob 9.30 se je v Domu pod Pekrsko gorco začela delavnica, pri kateri so tokrat sodelovali dr. Tilka Kren Obran, Ivanka Simonič in Ivo Fišer iz studenškega društva Vedrina, Antonija Senica, vodil pa jo je Marjan Pungartnik. Udeleženci so peli in se skušali spomniti tistega, kar so videli s praga svojega doma iz otroštva.
16. november 2011 - Izšla je dvojezična publikacija Tomaž Šalamun: Ein Mantel aus Travnik - Plašč iz Travnika - V zbirki Locutio je s številko 9 izšla ob literarnem večeru na slavistiki v Gradcu dvojezična publikacija Tomaž Šalamun: Ein Mantel aus Travnik - Plašč iz Travnika.
12. in 13. november 2011 - Državno srečanje starejših avtorjev 2011 - V dvorcu Bukovje v Dravogradu je bilo 13. državno srečanje starejših avtorjev, ki ga organizirata Javni sklad RS za kulturne dejavnosti in revija Mentor. Potekalo je v obliki delavnice, ki jo je vodila Cvetka Bevc. Udeležili so se ga Tanja Ahačič, Jože Brenčič, Pavel Četrtič, Angelca Fujs, Benjamin Gracer, Irena Husu, Tomi Kočica, Alenka Mihorič, Milena Miklavčič, Milan Novak, Rado Palir, Pavlina Pogorevc, Rezka Povše, Sonja Požar, Dominik Reščič, Rudi Stopar, Dušan Šabić, Ivana Vatovec, Cvetka Vidmar in Valerija Vrenko. Zadržani sta bili Milena Sušnik Falle in Mira Ribič Turičnik. Iz Mariborske literarne družbe se je na srečanje torej uvrstilo šest avtorjev. Prvi večer je bil v glasbeni dvorani gradu literarni večer, ki ga je vodila Dragica Breskvar in na katerem so se predstavili udeleženci po pokrajinah, spremljala pa sta jih z evergrini Vita in Drago Repnik. Sledil je še literarni nastop udeležencev Pesniške olimpiade, ki je potekala paralelno z državnim srečanjem. Drugi dan se je po delavnici predstavila Milena Miklavčič s knjigo Ženske, pogovor z njo pa je vodila organizatorka srečanja Dragica Breskvar.
11. oktober 2011 - Razstava Barbare Hammer in Christine Kertz [art]BuCH v dvorcu Betnava - Ob 19. uri je bila v dvorcu Betnava v organizaciji Evropskega kulturnega in tehnološkega centra Maribor in društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec otvoritev razstave [art]BuCHBarbare Hammer in Christine Kertz. Prireditev je vodila direktorica centra Dragica Marinič. Prisotne je nagovorila tudi predsednica ruštva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec mag. Ivanka Gruber. Pesmi je bral Marjan Pungartnik v slovenščini, v svojem prevodu in v prevodu Tonija Götza pa v nemščini Daniela Kocmut (Gradec). O umeticah in njihovem delu je govorila kustodinja dr. Edith Risse Lepo povezavo programa je opravila citrarka Monika Heričko. Razstavo je odprla Dragica Marinič.
10. november 2011 - Literarni večer in predstavitev knjige Jožeta Kosa Sineta Svetiš - Ob 18. uri je bil v Literarni hiši Maribor literarni večer in predstavitev knjige Jožeta Kosa Sineta Svetiš. Knjiga je pred kratkim izšla kot 21. zvezek zbirke Antares pri Mariborski literarni družbi. Večer je vodil in se z avtorjem tudi pogovarjal Marjan Pungartnik, v svojem nastopu pa je Jože Kos Sine najprej prebral nekaj zgodb iz knjige Svetiš ob diapozitivih, potem je prikazal nekaj akcijske literature in na koncu prebral novejše kratke tekste (krokije).
9. november 2011 - Srečanje z Bernardo Polanc - Ob 18. uri je bilo v Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru srečanje z Bernardo Polanc Kozole, avtorico in zdraviteljico. Predstavila je svojo knjigo Velika skrivnost vere, prikazala pa je tudi svoje delo.
8. november 2011 - Fotografska razstava Danijele Žula »Poti in trenutki na njih« - Ob 18. uri smo v galeriji RRRudolf odprli fotografsko razstavo Danijele Žula »Poti in trenutki na njih«. Prisotne je v imenu organizatorjev razstave, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, Zveze kulturnih društev Maribor in Literarne hiše Maribor pozdravil Marjan Pungartnik, nato je o razstavljenih fotografijah spregovorila Danijela Žula, razstavo pa je odprl mag. Franci Pivec. Med udeleženci so bili dr. Šime Ivanjko, častni konzul Republike Hrvaške v Sloveniji, in dva častna člana Zveze kulturnih društev Maribor Janez Karlin in Ervin Kralj. a tudi vrsta uglednih kulturnih in družbenih delavcev iz Maribora.
Fotografije: Ivan Vinovrški
7. november 2011 - Izšla je knjiga kratkih zgodb Marice Škorjanec »Potovanje s Kočijo« - V zbirki Antares je izšla 36. knjiga in sicer zbirka kratkih zgodb Marice Škorjanec »Potovanje s Kočijo«. Opremila jo je Milenka Pavlin Houška, spremno besedo pa je napisal Marjan Pungartnik.
7. november 2011 – literarni večer Milana Novaka - V Trubarjevi hiši literature Ljubljana je bil v okviru »odprtega literarnega odra« literarni nastop Milana Novaka. Prireditev je vodila Tanja Hrastnik, ki je skupaj z avtorjem tudi prebirala pesmi. Glasbo sta prispevali Neja in Živa Skrbiš.