27.-29. maj 2011 - Literarna kolonija - V Zaprevalu pri Poljanah je bila od 27. do 29. maja 2011 literarna kolonija, ki jo je organiziral Javni sklad RS za kulturne dejavnosti. Iz društva sta se ga udeležili Tatjana Jamnik Pocajt in Jožica Hladin.
24. maj 2011 - Razstava Miroslava Sléhe - V galeriji RRRudolf na Vojašniški 12 v Mariboru so v organizaciji Zveze kulturnih društev Mariboru, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti in kulturnega društva Slovensko-češka liga ob 18. uri odprli fotografsko razstavo Miroslava Sléhe (Veverská Bítýška, Češka republika) ZAUSTAVITEV SVETLOBE in podobe s potovanj. Prisotne je pozdravil Marjan Pungartnik, ki je tudi prevajal iz češčine, avtor Miroslav Sléha pa je popeljal prisotne obiskovalce skozi razstavo.
13.-15. maj 2011 – Nemški literarni dnevi v Rešici (Romunija) - V petek, 13. maja so se potekali 20. Nemški literarni dnevi v Rešici, ki jo organizira Društvo za kulturo in izobraževanje starejših Izobraževalno društvo Deutsche Vortragsreihe Reschitza in ki ga vodi Erwin Ţigla in je vso prireditev tudi izvedel in vodil. Začel jih je župan Rešice dr. ing. Mihai Stepanescu, ki je podelil častno občanstvo pred nedavno umrlemu pesniku Rolfu Bossertu (kar se v Sloveniji ne bi niti po naključju moglo zgoditi, še manj pa v Mariboru). Sledil je hommage à Georg Hromadka ob 100-letnici rojstva (Edith Guip-Cobilanschi, Joachim Wittstock, dr. Hans Dama). V soboto je Annemarie Podlipny-Hehn predstavila zbornik Stafette (Temišvar), dr. Hans Dama (Dunaj) je govoril ob 100-letnici Rudolfa Hollingerja (1910-1997), Dr. Mariana Virginia Lazarescu o pustolovskem življenju Hansa Bergela in njegovih knjigah in Robert Tari (Temišvar) je bral prozo. Popoldne sta dr. Hans Dama in Simion Danila (Belintz) predstavila dvojezično knjigo V senci časa - În umbra timpului in za njima je Veronika Haring, predsednica kulturnega društva nemško govorečih žena »Mostovi« iz Maribora, je predstavila dvojezični zbornik Vezi med ljudmi - Zwischenmeschliche Bindungen, brali pa so Ana-Marija Pušnik, Marjan Pungartnik in Aleš Tacer. V soboto je najprej nastopila pisateljica Nora Iuga (Bukarešta) in brala iz romana Šestdesetletnica in mladi moški. Brali so tudi Carmen Elisabeth Puchianu, Robert G. Elekes (Kronstadt), Michael Astner (Jassy) in Balthasar Waitz (Temišvar). Prireditev se je končala z jazz koncertom dua Born in Sibui z Mariusom Popp, klavir, in pevko in pesnico Christel Ungar-Topescu, ki je predstavila tudi svojo dvojezično zbirko Če zdaj – Daca acum.
12. maj 2011 - Predstavitev knjige »Če te kaj teži, prijatelju povej« Katice Dajčar - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 je bila ob 18. uri predstavitev pesniške zbirke Katice Dajčar »Če te kaj teži, prijatelju povej«, ki je izšla v samozaložbi ob pomoči društva Mariborska literarna družba. Ob avtorici sta njene pesmi in prozo brali Štefka Lang in Magda Šulek, pela je Antonija Senica, na harmoniko pa je zaigral Marjan Citar.
12. maj 2011 - dr. Jurij Rojs je prejel prestižno diplomo fondacije »Russkij mir« (Ruski svet) - Doc. dr. Jurij Rojs, profesor ruskega in slovenskega jezika in prevajalec, je v četrtek, 12. maja 2011 v Centru ruske kulture v Mariboru prejel prestižno diplomo fondacije »Russkij mir« (Ruski svet) iz Moskve za »velik prispevek k razvoju raziskovana in popularizacije ruskega jezika in kulture v Sloveniji, za dolgoletno učiteljsko in prevajalsko delo. Predal mu jo je namestnik ruskega veleposlanika v Sloveniji V. A. Nikonov. Diplome doslej ni prejel še nihče v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem.
11. maj 2011 - Razstava Dječje stvaralaštvo v galeriji dvorca Trakošćan (Hrvaška) - Ob 11. uri smo v galeriji dvorca Trakoščan (Hrvaška) odprli razstavo Dječje stvaralaštvo/Otroška ustvarjalnost, na kateri so razstavljena dela s 26. mednarodne kiparske kolonije Malečnik in 14. mednarodne slikarske kolonije Limbuš-Maribor v soorganizaciji Dvorca Trakošćan, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti - OI Maribor, Hrvaško kitajskega društvo prijateljstva Varaždin in Hrvaško-slovensko društvo prijateljstva Občine Bednja. Generalni pokrovitelj sta bila hrvaško ministrstvo za zunanje zadeve in evropske integracije in Ministrstvo za znanost, izobraževanje in šport Hrvaške. Najprej je prisotne pozdravil ravnatelj Dvorca Trakošćan Adam Pintarić in za njim v imenu Hrvatsko kitajskega društva prijateljstva Varaždin njegov predsednik Miroslav Hrelja, za društvo Hrvaško slovensko prijateljstvo Mirko Bistrović njegov predsednik in načelnik Občine Bednja, Milka Knežević, ki je vodila prireditev pa je poprosila Radovana Fuchsa, ministra Ministrstva znanosti, izobraževanja in športa Republike Hrvaške za nagovor. Prisotne je nagovoril tudi podžupan Občine Maribor Milan Mikel. Pozdravili so tudi Vojko Volk, veleposlanik Republike Slovenije v Hrvaški, veleposlanik Ruske federadije v Republiki Hrvaški Robert Markaryan, veleposlanik Ljudske republike Kitajske na Hrvaškem Shen Zhifei, Marjan Pungartnik, zastopnik JSKD, OI Maribor, Nevo Kovačič kot vodjo likovne dejavnosti pri JSKD, OI Maribor. Otroška dela je predstavila Milka Knežević, podpredsednica Hrvaško kitajskega društva prijateljstva Varaždin. Nato je arijo iz muzikala Jalta, Jalta zapela Lucija Job iz Osnovne šole Izidora Poljaka iz Donje Všnjice. Razstavo je odprl veleposlanik RS Vojko Volk, za njim pa je igrala tamburaška skupina Osnovne šole Izidorja Poljaka in posebne šole Cvetlin. Po razstavi so si udeleženci ogledali muzej Dvorca Trakošćan.
10. maj 2011 - razstava pravoslavnih ikon Dušana Neškovića in Alimpia Košaroskega »Okna v svetost« - V galeriji RRRudolf na Vojašniški 12 v Mariboru ob 18. uri Srbsko kulturno društvo Štajerska skupnost, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor in kulturno društvo Mariborska literarna družba pripravili razstavo pravoslavnih ikon. Prisotne je najprej pozdravil Marjan Pungartnik, za njim pa še Rade Bakračević, ki je tudi avtor razstave. Predstavil je Dušana Neškovića, zatem pa je prebral še sestavek odsotnega Mihaila Lišanina o Alimpiu Košaroskem, ki je prisotne pozdravil in spregovoril nekaj besed o sebi. V kulturnem programu sta nastopili najprej Milka Knežević, pesnica (in slikarka) iz bližnje hrvaške Višnjice, in Radmila Radojević. Pred otvoritvijo je prisotne nagovoril še stolni župnik Marko Veršič, ki je prišel kot spremstvo Sava Kosojevića, paroha srbske pravoslavne cerkve v Mariboru in ta je razstavo tudi odprl. Otvoritve se je udeležilo okrog 50 ljudi iz Prekmurja, Celjskega, Velenja, Gradca in seveda iz Maribora.
5. maj 2011 - Otvoritev razstave Maje Kocmut v Werkbund Galerie v Gradcu - Steiermärkische Kunstverein Werkbund je v sodelovanju z društvom Avstrijsko-slovensko prijateljstvo in mariborskimi partnerji (ZKD Maribor, JSKD, OI Maribor in kulturnim društvom Mariborska literarna družba) ob 19.30 v svoji galeriji na Heinrichstrasse 10 odprlo razstavo Maje Kocmut, slikarke iz Maribora, z naslovom »Stilles Leben« (Tiho življenje). Prisotne je pozdravil direkcijski svetnik in predsednik Steiermärkische Kunstverein Werkbund Curt Schnecker, ki je v programu skupaj s prevajalko in pesnico Danielo Kocmut bral ljubezenske pesmi graškega pesnika Ericha Frieda (v slovenščino jih je prevedla mag. Kasilda Bedenk), spregovorila je tudi mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo Gradec, o avtorici in njenih slikah je spregovoril Marjan Pungartnik, ki je razstavo tudi odprl. Z zanimanjem si jo je ogledalo večje število prisotnih, med drugim tokrat tudi precejšnje število Mariborčanov in slovenskih študentov v Gradcu.