26. avgust 2008 - literarni večer z manjšinskimi avtorji - V okviru »Dnevov srbske kulture« v štajerskih pokrajinah, ki ga organizira Internacionalno kulturno društvo Štajerska skupnost Maribor, je bil ob 18. uri v Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru v sodelovanju s kulturnim društvom Mariborska literarna družba literarni večer z manjšinskimi avtorji. Prisotne je pozdravil Marjan Pungartnik in s krajšim nagovorom v imenu Internacionalnega kulturnega društva Štajerska skupnost njen predsednik Rade Bakračević. Nato so nastopili avtorji Senada Smajić (Železniki), Rasim Zlatko Pršte (Sarajevo), Jure Drljepan (Domžale) Sašo Gajić (Ljubljana), ki je dal besedo mladim iz Društva srbskih piscev v SlovenijiMilanu Gajiću, Radovanu in Rajku Radovanović in Marku Trenkiću, zatem pa je nastopil še avtor iz Gradca Berislav Breljak, pesnik in glasbenik Peter Andrej (Ruše) je zapel tri svoje skladbe, potem Ibrahim Osmanpašić (Sarajevo), Jožica Pongrac (Lendava), Vladimir Vekić (Rogatec) in Željko Perović, ki je tudi vodil nastop literatov. Prireditve sta se udeležila še Rade Lukić, predstavnik manjšin v deželnem parlamentu Štajerske, in predstavnik Mestne občine Maribor Matevž Frangež. Prostori Literarne hiše Maribor so bili nabito polni.
25. avgust 2008 - Festival Pohorska pravljica - Ob 17. uri je Peter Andrej, vodja Kantafesta, na pravljičnem odru pri vrtcu v Rušah svečano odprl nov festival
Pohorska pravljica, v okviru katerega se je najprej predstavilo nekaj avtorjev (Zdena Gajzer kot pripovedovalka, Darka Tancer Kajnih kot voditeljica okrogle mize, dr. Dragica Haramija, Tone Gričnik in Marjan Pungartnik) s svojimi razmišljanji na temo pohorske pravljice.
25. avgust 2008 - Združene države poezije - Ob 22. juri je bil v Športnem parku Ruše v okviru Kanafest literarno-glasbeni večer Združene države poezije, na katerem so nastopili Petra Kolmančič (Maribor), Gregor Petz (Gradec), Marjan Pungartnik (Maribor), Rezka Kanzian (Gradec), Rasim Zlatan Pršte (Sarajevo), Ibrahim Osmanpašić (Sarajevo), Borut Gombač (Maribor) in Željko Perović (Maribor). Med branjem in po njem je nastopila skupina Aletheia v sestavi Simona Kropec Sim (glas, kitara), Lucija Lavbič (klasična kitara, glas), Erian Karlović (violončelo), Dani Bedrač (kitara, klaviature, glas) in Robi Leban (tonski mojster). Večera se je udeležil tudi župan občine Ruše Vili Rezman.
25.-28. avgust 2008 - Poletna literarna šola JSKD - V Mozirju je potekala Poletna literarna šola JSKD. Udeležili sta se je tudi članici MLD Ivana Hauser in Jožica Hladin.
21. avgusta 2008 - Mihaela Hojnik - Ob 18. uri sta v Literarni hiši Maribor nastopila pesnica, ki živi na Švedskem, Mihaela Hojnik in Marjan Pungartnik. Pred za tradicionalno prepolno dvorano je Mihaela Hojnik nastopila s svojimi značilnimi pesmimi in prozo, ki jo je prebrala tudi dramska igralka Majda Grbac. To je bil 11. poletni nastop te avtorice.
Izšel je roman Miroslava Slane Mirosa »Štorkljina kri« - V spremni besedi govori dr. Mirko Križman o romanu kot o »poemi o Prlekiji«. Knjiga je izšla kot 30 zvezek zbirke Antares.
3. nagrada 10. haiku natečaja KUD Apokalipsa za Jožico Hladin - Jožica Hladin je prejela 3. nagrado na 10. haiku natečaju KUD Apokalipsa. Nagrada bo svečano izročena na 4. Haiku festivalu v Kopru, 26. septembra 2008.