27. februar 2008 - 80 let Augusta Pločka - V petek, 29. februarja je bilo ob 19. uri v mestni hiši v Lipnici, Hauptplatz 24, odprtje razstave akvarelov sira in prof. Augusta Pločka, slikarja in oblikovalca iz Gradca, ob njegovi 80-letnici. V njegovo čast so spregovorili dr. Gerhard Wagner, nekdanji veleposlanik Avstrije v Sloveniji, dr. Kurt Oktabetz, častni konzul Republike Slovenije v Gradcu, mestni svetnik Gradca ing. Gunter Linhart, mag. Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, Gradec, ki je bilo pobudnik razstave, in župan mesta Lipnice Helmut Leitenberger.
Mariborski pesniki v berlinskem listu »Die Stütze« - V berlinskem uličnem listu »Die Stütze« je v februarski številki izšla predstavitev dela literarnega življenja Maribora. Objavila jo je urednica za bralno rubriko, Dunajčanka in Berlinčanka Ditha Brickwell, sicer dobra poznavalka Slovenije in tudi slovenske literature. Četrta stran lista je namenjena nekaj fotografijam, med drugim tudi s prireditev Mariborske literarne družbe, pa dvojezični objavi pesmi Stanke Devjak (Skrit je oves), Vere Brolih (Rože so ovenele) in Tihomile Dobravc (Glas) v prevodu dr. Mirka Križmana, kratkemu eseju Dithe Brickwell iz knjige »Die Akte Europa - Eine Utopie geht verloren«, ki je izšla pri založbi Wieser v Celovcu in jo bomo predstavili na dnevih slovenske knjige 17. aprila letos v Mariboru, predstavlje pa je tudi Marjan Pungartnik kot mentor in pesnik.
20. februar 2008 - Ob 17. uri je bil na oddelku Europa und Außenbeziehungen (Evropa in bilateralni odnosi), Nikolaiplatz 3, 3.nadstropje, v Gradcu v organizaciji društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, Gradec, partner pa je tudi Mariborska literarna družba prvi del projekta DREIECK-TRIKOTNIK-TRIANGOLO (Graz-Maribor-Trieste). Za uvod so govorili dvorni svetnik mag. Ludwig Rader, vodja oddelka, Josef Bauer in mag. Ivanka Gruber. Nastopila sta Andrej Carli (Trst, v slovenščini), tržaški pesnik Matteo Danieli (v italijanščini), njegove pesmi pa je v svojem nemškem prevodu brala Daniela Kocmut. Razstavljali sta Katja Pal (Lendava) in Eva Vasari (Dunaj). Naslov razstave je bil SEELENSTRIPTEASE (Frau Schengen lässt die Hüllen fallen – Gospa Shengen je spustila tančico). Glasbo je prispeval Robert Persche.
19. februar 2008 - Literarni večer z Mirkom Križmanom - Ob 18. uri je bil v prostorih v prostorih Literarne hiše Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru literarni večer, na katerem smo predstavili pesniško zbirko Mirka Križmana, ki je pred kratkim izšla pri Mariborski literarni družbi v zbirki Oglej, »POTOPLJENI ČAS IN ZVOKI«. S pesnikom se je ob predstavitvi pogovarjal Marjan Pungartnik, ki je tudi prebral nekaj pesmi .
15. februar 2008 - Srečanje s prijatelji - Ob 18. uri je bil na turistični kmetiji Klevž na Legnu pri Slovenj Gradcu v organizaciji Turističnega društva Legen in v okviru praznovanj kulturnega praznika tradicionalni šesti literarni večer, na katerem je nastopil Marjan Pungartnik, gostja pa je bila dramska igralka in pevka Jerca Mrzel. Na začetku so zapele ljudske pevke Lastovke z Dovž. Nastopili so tudi nekateri avtorji-začetniki: Lilijana Peretin, Mihaela Lenart, Marjana Vrhovnik, Barbara Ješovnik in Ivanka Kotnik. Literarni večer sta pozdravila podžupan Mestne občine Slovenj Gradec Jurij Šumečnik in predsednik Turističnega društva Mitja Petelin. Nekaj pesmi sta zaigrala na citre Zala Peretin in na harmoniko Andrej Javornik. Večer je vodila in povezovala Helena Rotovnik.
Fotografije je prispeval Mitja Petelin
13. februar 2008 - Otvoritev razstave skupine »Lise« Kulturnega društva Studenci - Ob 18. uri je bila na razstavišču RRRudolf v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru otvoritev razstave skupine »Lise« Kulturnega društva Studenci. Prisotne je pozdravila vodja razstavišča Neva Kovačič. Z nekaj pesmi se je predstavila pesnica Majda Senica Vujanovič. Spregovorila sta predsednik Kulturnega društva Studenci Slavko Jalušič in mentorica likovne skupine »Lise« Jelka Leskovar. Razstavo je odprl predsednik Zveze kulturnih društev Maribor Franci Pivec.
Nabralo se je kar nekaj obiskovalcev.
Neva Kovačič je pozdravila razstavljalce.
Nekaj pesmi je zrecitirala in prebrala Majda Senica Vujanovič.
Prisotne je pozdravil predsednik kulturnega društva Studenci Boris Jalušič.
Skupino vodi mentorica Jelka Leskovar.
Razstavo je odprl predsednik Zveze kulturnih društev Maribor Franci Pivec.
In še roža za spomin...
12. februar 2008 - Literarni večer Zdravka Kokanovića - Ob 18.uri je bila v Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru predstavitev pesniške zbirke Zdravka Kokanovića »I zanese korak«. Predstavitev je vodila Petra Bauman. Za zvok je poskrbela Vesna Rečnik Šiško.
Izšla je zbirka esejev Toneta Dodleka »Neviden veter« - V zbirki Locutio je izšla nova knjiga - zbirka esejev Toneta Dodleka »Neviden veter«. Opremo zanjo je napravila Nadja Dodlek.
11. februar 2008 - Podelitev nagrad Mladike - V Trstu so v Peterlinovi dvorani v ulici Donizzetti 3 ob slovenskem kulturnem prazniku svečano predali nagrade za natečaj Mladike. Za prozo je prvo nagrado prejela članica Mariborske literarne družbe Ana-Marija Pušnik, za poezijo pa tretjo nagrado mariborski pesnik Borut Gombač. Na fotografiji prejemata nagradi iz rok Marija Maverja. Priporočilo za objavo v reviji sta prejeli tudi Metka Lampret in Majda Senica Vujanovič.