27. marec 2008 - zbor članov kulturnega društva Mariborska literarna družba - Ob 17. uri je bil v Literarnih hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru zbor članov Mariborske literarne družbe. Obravnavali so poročilo o delu v letu 2007, finančno poročilo, poročilo nadzornega odbora društva in program za leto 2008. Izvolili so novega tajnika društva. To je postala Zmaga Palir in se dogovorili za nekatera konkretna dejanja, kot je na primer dežuranje v Literarni hiši Maribor.
13. marec 2007 - Srečanje s pisateljem Tonetom Dodlekom - V četrtek, 13. marca 2008, je bilo ob 18. uri v Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru srečanje s pisateljem Tonetom Dodlekom. V pogovoru z Marjanom Pungartnikom je predstavil svoji zbirki esejev »Narayantra« in »Neviden veter«.
7. marec 2008 - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru je bila ob 18. uri otvoritev razstave ob 15. obletnici delovanja društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo. Gost večera je bil graški pesnik Curt Schnecker, njegove pesmi (v slovenskem prevodu dr. Mirka Križmana) pa je brala Daniela Kocmut. O delu društva v minulih petnajstih letih je govorila njegova predsednica Ivanka Gruber, oglasil pa se je tudi Boris Gabrijan. Večer je vodil Marjan Pungartnik.
Izšla je pesniška zbirka in prvenec Tomislava Kiša »Kremenov kamen s sonca« - Izšla je kot 57. publikacija v zbirki prvencev »Mariborska literarna družba«.