25. november 2008 - Predstavitev knjige »Frazeologija v delih Mihaila A. Šolohova« dr. Jurija Rojsa - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru je bila ob 18. uri predstavitev knjige »Frazeologija v delih Mihaila A. Šolohova« dr. Jurija Rojsa, ki je izšla pri Mariborski literarni družbi. Avtor je prikazal svoje delo tako, da je problematiko frazeoloških raziskav prepletel s prikazi temeljnih del M. A. Šolohova. Avtorja je predstavil in vodil večer Marjan Pungartnik.
25. november 2008 - Umrl je pesnik Martin Zelenko - V 79. letu je umrl pesnik Martin Zelenko (rojen 30. decembra 1928 v Mariboru).
24. november 2008 - Delavnica - Mirko Kotnik je poročal o državnem srečanju seniorskih avtorjev v Šentjurju, govorili smo še o razpisu Apokalipse za najboljši haiku, napovedali literarni večer z Jurijem Rojsom, poročali o literarnem večeru z Erico Jonson - Debeljak na Ptuju, o pravljičem večeru v mariboruski knjižnici, pesniškem vrtiljaku. Obravnavali smo 17. poglavje knjige Jacka M. Bickhama »Ne maličite govora oseb«, prebrali kratko razmišljanje Jolke Milič »Misli za lahko noč«, potem pa je brala svojo kratko prozo »Omaka iz besed« članica delavnice Metka Lampret.
17. november 2008 - Delavnica - Spregovorili smo o članku Partljiča v sobotnem Večeru - podcenjuje vse, kar ni on; o literarnem večeru Tatjane Srebrnič in Frana Goljevščka; o obisku v Sarajevu na novosarajevskih literarnih srečanjih. Obravnavali smo 16. poglavje iz knjige Jacka M. Bickhama 38 najpogostejših napak pri proznem pisanju »Ne pustite jim žlobudrati«. Prebrali smo kratko prozo Andreja Lutmana »Vozlišče« in menili, da je to težko prehoden tekst brez strukture kratke zgodbe. Iz delavnice je brala Tilka Obran Kren kratko zgodbo »Prstan«, ki je zgodba o nezadovoljstvu ženske, morda preveč pedagoška, in »Oba sta moja srčka«, ki pa nima poante in bi se zgodba morala šele razviti. Opozorili smo na Spominjanja v sredo, 19. novembra.
14. in 16. november – Druga novosarajevska književna srečanja - 14. in 15. novembra so v Sarajevu potekala Druga novosarajevska književna srečanja v organizaciji Združenja za kulturo Novega Sarajeva in pod vodstvom Ibrahima Osmanbašića. Iz Mariborske literarne družbe se jih je udeležila skupina avtorjev Petra Bauman, Tajša Perović, Simona Kopinšek, Senada Smajić, Željko Perović, Branko Baćović, Neda Galijaš, Marjan Pungartnik, kantavtor Tadej Vesenjak in Tomaž Šturm. Potekali so v prostorih mestne četrti Grbavica. V petek, 14. novembra zvečer so nastopili mlajši avtorji, v programu pa sta sodelovala tudi Tadej Vesenjak in skupina Aletheia iz Žalca, v soboto, 15. novembra je bila ob 13. uri okrogla miza o mednarodnem literarnem sodelovanju, ob 15. uri okrogla miza o otroški literaturi, na kateri je sodeloval tudi naš slovenski znanec dr. Ismet Bekrić, ob 18. uri pa se je začel literarni maraton, na katerem so nastopili avtorji in prej omenjeni glasbeniki iz Slovenije. Udeležil se ga je tudi tudi načelnik občine Novo Sarajevo Nedžad Koldžo. Besedila avtorjev bila v prevodu objavljena v zborniku »Gravitacija riječi« (Dani Bedrač, Jože Štucin, Marjan Pungartnik, Ivo Stropnik, Denis Poniž, Bojan Schwentner, Goran Gluvić, Jure Drljepan, Andreja Zelinka, Neža Maurer, Tajša Perović, Petra Bauman, Jožica Pongrac, Tomaž Šturm, Željko Perović, Gregor Lozar, Peter Andrej, Rok Vilčnik, Simona Kopinšek, Nataša Kijurina, Senada Smajić in Petra Bauman). Sodelovali so tudi člani Mladinskega kluba pri Društvu slovenskih pisateljev (Katra Kozak, Mirt Komel in Tomo Ravbar), ki je v okviru prireditve objavil zbornik »Preveč mi svetiš, pisec / Previše mi svijetliš, pisac« v projektu Euroorientacije s prevodi v bosanski jezik. Zvečer sta na koncertu nastopila še Tadej Vesenjak in skupina Aletheia iz Žalca.
14. in 15. november 2008 - Državno srečanje seniorskih avtorjev - V Šentjurju je bilo državno srečanje seniorskih avtorjev, ki sta ga organizirala ljubljanska centrala Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti in njegova šentjurska območna izpostava. Udeležili so se ga: Milena Miklavčič, Milena Sušnik Falle in Vida Gros (zastopajo Gorenjsko), Ana Marija Justin, Ivanka Komprej, Rado Palir, Ana-Marija Petek, Marija Plemenitaš in Justina Strašek (Celjska in Koroška), Ivana Hauser, Mirko Kotnik, Metka Lampret, Rosvita Švajger, Erika Kotnik in Marija Šedivy (SV Slovenija), Ana Balantič, Andrejka Jereb in Sonja Požar (Primorska), Darinka Vidic (osrednja Slovenija) ter Jožica Lukan in Rudi Mlinar (Dolenjska). (poudarjeni so člani MLD) Delavnice je vodila profesorica Ivana Slamič, v programu pa je sodeloval s pogovorom pisatelj Peter Rezman
13. november 2008 - Srečanje s pisatelji Hrvaškozagorskega književnega društva in predstavitev njihovega književnega zbornika - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru je bilo ob 18. uri srečanje s pisatelji Hrvaškozagorskega književnega društva in predstavitev njihovega književnega zbornika. Naši gostje so bili Božidar Brezinščak Bagola, predsednik društva in pisatelj, Vladimir Poljanec, urednik in pesnik, Snježana Ricijaš, Božidar Staroveški, pesnik, Ivica Glogoški, pesnik, Branka Jagić, pesnica, Božena Kos, pesnica, in Marija Hlebec, pesnica.
11. november 2008 - Izšla je študija »Frazeologija v delih Mihaila Aleksandroviča Šolohova« dr. Jurija Rojsa - Spremno besedo h knjigi je prispeval dr. Janko Čar.
Izšla je pesniška zbirka Curta Schneckerja »Couleurage - Pripadnost« - Zbirko je prevedel in napisal k njej obsežnejšo spremno študijo dr. Mirko Križman, krajšo spremno besedo pa še Marjan Pungartnik. Izid je podprla MO Maribor.
11. november 2008 - predstavitev pesniške zbirke Franeta Goljevščka »Odtisi« - Ob 18. urije bila v literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru predstavitev pesniške zbirke Franeta Goljevščka »Odtisi«. Predstavil ga je Marjan Pungartnik.
Izšla je pesniška zbirka Franeta Goljevščka »Odtisi« - Spremno besedo je napisal Marjan Pungartnik
10. november - Delavnica - Najprej smo obravnavali 15. poglavje iz Bickhamove knjige »Prav tako ne pustite poučevati svoje osebe«, zatem krajšo novelo Cvetka Zagorskega »Pomirjenje svetnika Grojzdka«. Kratko prozo »Fortuna« in pesmi »Vrt« je brala Erna Hölzl.
3. november 2008 - Delavnica - Obravnavali smo »Osem pravil pisanja proze« Kurta Vonneguta jr. in 14. poglavje iz Bickhamove knjige »38 najpogostejših napak pri pisanju proze« o tem, kako naj v prozi ne poučujemo bralca, sledila je kratka zgodba Milana Vincetiča »Čaj«, kratko prozo »Johana« pa je brala članica delavnice Ivana Hauser.