28. oktober 2008 - Literarno branje na slavistiki v Gradcu - Inštitut za Slavistiko, Mariborska literarna družba, društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo in Slovenski znanstveni inštitut na Dunaju so priredili na Institutu za slavistiko KF univerze v Gradcu, na Merangasse 70 ob 18. uri literarni večer v slovenščini in nemščini, na katerem je nastopil Robert Titan Felix. Njegova besedila so prevedle pod mentorstvom mag. Helge Benigni-Cokan študentke Maja Zelenik, Julia Paula Kaufmann, Nina Gantar, Tanja Senica, Lucia Schnabl, Sabrina Leskovsek in Maja Ranc. Večer so pozdravili mag. Kasilda Bedenk, Ivanka Gruber in Marjan Pungartnik. Prevajalke so po uvodnem branju avtorja svoje prevode v nemščino tudi brale, nato pa se je razpletev zanimiv in dolg pogovor o različnih literarnih temah. Ob prireditvi je izšla tudi brošura z besedili v obeh jezikih. Ob koncu je bila pogostitev, na kateri sta se srečala mariborsko vino in graške jedi, kakor jih zna pripraviti predsednica društva »Avstrijsko-slovensko prijateljstvo« Ivanka Gruber.
Prireditev je podprl Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti
25. oktober 2008 - Izšla je pesniška zbirka Martina Zelenka »Ti, ki si pesnik vesolja« - pri kateri smo imeli nekaj tudi pri našem društvu.
23. oktober 2008 - Literarni večer s Tatjano Srebrnič - V Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru je bil ob 18. uri literarni večer s Tatjano Srebrnič, ki jo je najprej predstavil Marjan Pungartnik, nato pa smo slišali najnovejše pesmi o medu Rudolfu, dedeku in njenem domu v Hotinji vasi.
23. oktober 2008 - Izid natečaja Lipe - Domžale - Prireditev ob zaključku natečaja društva Lipa iz Domžal je bil v Jamarskem domu v bližini Domžal. V žiriji za poezijo so bili Peter Kuhar, Tone Kuntner in Cveta Zalokar Oražem, v žiriji za prozna dela pa Tatjana Kokalj, Jana Kolarič in Marjan Gujtman. Podelili so tri priznanja oz. pohvale za poezijo in tri za prozo. Pri poeziji so prejeli nagrade: prvo Ana Balantič, drugo Ivana Pogačar in tretjo Milenka Geiser, pohvalo pa Slavica Štirn, Janka Jerman, Milena Sušnik Falle, Murka Kristan, Reza Povše in Helena Ogorelec. Pri prozi delih je prejela prvo nagrado Zmaga Palir, drugo Marija Šedivy in tretjo Majan Slevec. Pohvalo za prozo so prejeli Jana Hartman Krajnc, Anica Zidar, Blaž Šafranič, Marinka Miklič, Metka Lampret in Anica Kos. Izide natečaja je predstavila Silva Mizerit, ki je prebrala ocene strokovne žirije.
20. oktobra 2008 - Delavnica - Najprej smo se seznanili z 12. temo iz knjige »38 najpogostejših napak pri pisanju proze« Jacka M. Bichama o zornem kotu v prozi. Prebrali in obravnavali smo tri kratke zgodbe Sonje Votolen, zatem pa je brala Marjana Habjanič Jerčič haiku in kratko prozo o norčku z lutkami (pupenludeku). Odločili smo se, da haiku ne bo več beseda moškega spola, ampak bo ženskega, in da se tudi ne bo več sklanjala.
Rezultati 10. slovenskega natečaja za najboljši haiku - Revija Apokalipsa je objavila rezultate 10. slovenskega natečaja za najboljši haiku. Nagrade so prejeli:
Prva nagrada: Olga Kolenc (poroča Jože Štucin)
Prva nagrada: Edin Saračević (poroča Jože Štucin)
Tretja nagrada: Jožica Hladin (poroča Alenka Zorman)
Nagrade za cikel so enakovredno prejeli Uroš Beočanin (poroča Ivan Dobnik, Bojan Foršček (poroča Alenka Zorman) in Adriana Zupanc (poroča Jože Štucin).
Jožici Hladinovi, naši članici, čestitamo za nagrado.
13. oktobra 2008 - literarna delavnica - V odsotnosti mentorja so se sestali člani delavnice. Na vrsti je bilo 12. poglavje iz Bickhamove knjige (38 najpogostejših napak) »Ne pozabite, čigava zgodba je to«, obravnavali so tri kratke zgodbe Sonje Votolen in potem naj bi svoja besedila brala Marjanca Jerčič Habjanič, vendar so se odločili, da bodo počakali na mentorja.
9. oktober 2008 - Literarni večer z Marjanom Maukom - V Literarni hiši Maribor je bilo ob 18. uri literarno srečanje z Marjanom Maukom, pesnikom, založnikom in mentorjem iz Mežice. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik, pri izvedbi pa so sodelovali še Jože Kos, nečakinja, Peter Jarh, Ana Šmarčan in Tatjana Srebrnič.
9. oktober 2008 - Predstavitev glasil Ozare in ŠentLenta - Na predvečer svetovnega dneva duševnega zdravja (ki je 10. oktobra), so se zbrali člani društev Dnevnih centrov Ozara in ŠentLent v KGB-ju (Kulturno-glasbenem brlogu) na sedmi, že tradicionalni predstavitvi internih biltenov »Svoj svet nosimo v sebi« in »ŠentLent«. Predstavitev avtorjev z njihovimi literarnimi prispevki je organizirala in povezovala Maja David. Nastopali so gostje iz ŠentLenta: Gabrijela Fideršek, Mira Ljevaja, Avgust Župevc in Branko Blagojevič in iz Ozare: Marija Šeligo, Timi Lovrin, Slavko Luršak in Danijela Premzl. Na kitaro je zaigral Timi Lovrin. Prisostvovali sta tudi obe vodji društev; iz ŠentLenta Tadeja Kapun in iz Ozare Andreja Majcen. Uvodni govor je imela generalna sekretarka Ozare Mateja Kramberger. Žal se Marjan Pungartnik ni mogel udeležiti srečanja, saj je bil ob istem času na literarnem večeru Marjana Mauka.
6. oktober 2008 - literarna delavnica - Na 6. srečanju literarne delavnice smo najprej obravnavali poglavje »Pobuda in odziv« iz knjige »38 najpogostejših napak pri pisanju proze« Jacka M. Bickhama in nato kratko novelo Toneta Turičnika »Gospa Barbara«. Pesmi in dve kratki prozi je prebrala Katica Dajčar.
2.-5. oktober 2008 - Prevajalnica JSKD - V Izoli je bila od2. do 5. oktobra prevajalska delavnica JSKD, na kateri sta sodelovali iz Mariborske literarne družbe Ivana Hauser in Jožica Hladin.