Izšla je Antologija balkanskega aforizma v dveh delih Vasila Tolevskega - Pri založbi »Alma« v Beogradu je izšla obsežna publikacija v dveh delih »Antologija balkanskega aforizma« makedonskega avtorja Vasila Tolevskega. V njej so objavljeni naslednji slovenski avtorji: Tomaž Brenk, Niko Brumen, Draško Veselinovič, Jože Volarič, Vladimir Gajšek, Cveto Gradišar, Danica Gregorčič, Maja David, Tone Dodlek, Evgen Jurič, Zdravko Kalnekar, Matija Logar, Frane Milčinski Ježek, Jože Motoh, Jasim Mrkalj Kadmus, Bogdan Novak, Jože Olaj, Žarko Petan, Jože Petelin, Janez Sršen, Tone Fornezzi Tof, Milan Fridauer Fredi, Ivan Cimerman, Franci Peč, Valentin Cundrič, Tomaž Švagelj, Bojan Schwentner.
10. julij 2008 - Festival Lent - Petra Bauman - JP - Ob 20. uri je bil v Literarni hiši Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru literarni dogodek Petra Bauman: JP. V imenitni predstavi je razkrila svojo dolgoletno ljubezen – Jacquesa Préverta.
8. julij 2008 - Festival Lent - Sabina Hvastija: V TEM VELIKEM SVETU LJUBEZENI - Ob 20. uri je bil v prostorih Literarne hiše Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru literarni večer s presenečenji: Sabina Hvastija - V TEM VELIKEM SVETU LJUBEZNI. Po pričakovanjih je bil prostor z razstavo spremenjen - na polici visoko nad tlemi je s kitaro sedel kupid - Elvis Berljak, Sabini pa sta pri branju pomagali Katarina Hölzl in Jasna Kozar.
4. julij 2008 - Festival Lent - Literarni večer s Senado Smajić - Ob 20. uri je bil v prostorih Literarne hiše Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru literarni večer s Senado Smajić ob izidu njene pesniške zbirke Z NJENIH ROBOV, ki je pred kratkim izšla pri Mariborski literarni družbi. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
3. julij 2008 - Festival Lent - 14. odprti mikrofon -
V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru je bil ob 20. uri 14. Odprti mikrofon. Gostje so prišli iz Gradca – Curt Schnecker, Daniela Kocmut in Silvana Wurmitzer, brali pa so še Katica Dajčar, Tatjana Srebrnič, dr. Mirko Križman, Ivana Hauser, Marjana Vrhovnik, Magda Šulek, Majda Senica Vujanovič, Štefka Lang in Željko Perović.
1. julij 2008 - Festival Lent - Večer šansonov in poezije z Andrejem Tomšičem - Ob 20. uri je bil v okviru prireditev Literarni Lent v prostorih Literarne hiše Maribor, Vojašniška ulica 12 v Mariboru večer šansonov in poezije Andreja Tomšiča VEČER S TEBOJ.