31. maj 2008 - Predstavitev knjig Žarka Petana - V soboto, 31. maja 2008 je bila ob 12. uri v Petanovi sobi Astorije, Slovenska ulica 2 v Mariboru predstavitev novih knjig Žarka Petana. Avtorja je predstavil dr. Denis Poniž.
31. maj 2008 - 10-letnica Pavlove hiše in 20-letnica društva Člen VII - V Potrni (Laafeld) pri avstrijski Radgoni je bila ob 16. uri prireditev ob 10-letnici Pavlove hiše in 20-letnici društva Člen VII. Prireditev je pričel dvojezični pevski zbor Pavlove hiše. O prehojeni poti teh dveh institucij je spregovorila sedanja voditeljica Pavlove hiše Susanne Weitlaner, prireditev pa so pozdravili še namestnik deželnega glavarja Štajerske Kurt Flecker, predstavnik veleposlaništva Slovenije na Dunaju, predstavnik urada RS za tujce iz Ljubljane in predstavnik SLOMA, zveze slovenskih društev v zamejstvu. Zaigrala je tudi jazzovska skupina The Grooveyards.
30. maj 2008 - V veliki dvorani IZUM na Prešernovi 17 se je začel ob 10. uri simpozij Trubar in internet, ki so ga pripravili Slovensko društvo Informatika in Slovensko protestantsko društvo Primož Trubar, ob podpori Zveze kulturnih društev Maribor, Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti in Direktorata RS za informacijsko družbo). Navzoče je najprej pozdravil predsednik Slovenskega društva Informatika Niko Schlamberger, za njim še predstavnik Slovenskega protestantskega društva Primož Trubar Srečko Reher in na koncu še generalni direktor Direkcije za informacijsko družbo Andrej Flogie.
V delu simpozija so sodelovali prof. dr. Miran Hladnik (FF, Ljubljana), mag. Fanika Vrečko Krajnc (KTF, Maribor), Tone Partljič (pisatelj, Maribor), Dušan Voglar (ES, Ljubljana), akad. prof. dr. Matjaž Kmecl (SAZU), dr. Francka Premk (ZRC-SAZU, Ljubljana), doc. dr. Primož Jakopin (FF, Ljubljana), izr. prof. dr. Rajko Muršič (FF, Ljubljana), Marjan Pungartnik (pesnik, Maribor), Peter Tomaž Dobrila (KIBLA, Maribor), mag. Franci Pivec (IZUM, Maribor), dr. Matjaž Mulej (EPF, Maribor) in Alenka Glazer (pesnica, Ruše).
30. maj - 1. junij 2008 - Literarna kolonija JSKD - V parku Škocjanske jame je potekala od 30. maja do 1. junija 2008 Literarna kolonija Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti. Program je obsegal poleg pesniške in prozne delavnice pogovore z gosti, uveljavljenimi literati, predstavitev Literarnega društva Zlati čoln iz Sežane ob 10-letnici, , ogled Škocjanskih jam in učne poti. Mentorja sta bila Lela B. Njatin in Jože Štucin. Iz Mariborske literarna družbe se je literarne kolonije udeležil Zvone Batista.
27. maj 2007 - Kdo je bil Janez Jalen - Ob 19. uri je bil v Literarni hiši Maribor na Vojašniški ulici 12 v Mariboru literarni večer, na katerem je pisateljica Marjeta Žebovec predstavila Janeza Jalna (26. maj 1891, Rodine – 12. april 1966, Ljubno), slovenskega pisatelja in duhovnika, avtorja številnih priljubljenih knjig kot Ovčar Marko, Bobri, Previsi, Trop brez zvoncev ...).
27. maj 2008 - Odprtje Slovenskega centra v Gradcu - Na institutu za slavistiko Univerze v Gradcu na Merangasse 70 v Gradcu so ob 18. uri postavili temeljni kamen Slovenskega centra. Najprej je goste pozdravil dr. Ludwig Karničar, predstavnik štajerske deželne vlade, mag. Peter Volasko iz ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo iz Ljubljane, Slovenski veleposlanik na Dunaju dr. Stanislav Raščan, dr. Vincenc Rajšp, SZI na Dunaju, dr. Heinrich Pfandl (ISLA), dr. Bernhard Plezl, Joanneum Research Graz, in dr. Erich Prunč, ITAT. Slovenski center je odprl dekan Filozofske fakultete Gradec dr. Gernot Kocher.
23. – 25. maj 2008 - Tečaj slovenščine za tujce v Strunjanju - Skupaj z društvom Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca smo organizirali trodnevni tečaj slovenščine za tujce v Strunjanu. Organizacijo je vodila predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo mag. Ivanka Gruber. Tečaj sta v dveh skupinah vodili mag.Barbara Budin in mag. Sanja Benkovič - Markovič.
22. maj 2008 - 13. Odprti mikrofon -
V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 v Mariboru je bil ob 18. uri 13. Odprti mikrofon. Gost večera je bil pisatelj Franček Rudolf. Z njim se je pogovarjal in tudi prebral nekaj pesmi in odlomek iz romana »Tolmun na dnu reke« Marjan Pungartnik. Nato so se zvrstili z nastopi Janez Kušar (pesmi), Božidar Rozman (pesmi), Danijela Premzl (pesmi), Rosvita Švajger (pesmi), Ana-Marija Pušnik (pesmi), Vesna Kabaj (proza), Jana Hartman Krajnc (proza), Mirko Križman (pesmi), Jerica Smolčnik (pesmi), Majda Senica - Vujanovič (pesmi) in Željko Perovič (pesmi),
21. maj 2008 - Žarko Petan na Angerer Frühling - Ob 20. uri je bil v Rauchstubenhaus (hiši s črno kuhinjo) ob odsotnosti avtorja literarni večer, na katerem je Horst Goldemund (iz graške skupine Grazbürsten) bral odlomke iz njegove biografske proze in izbor aforizmov. Vmes sta igrala skladbe Slavka Avsenika brata Helmut(klarinet) in Manfred Wiener (harmonika). Prireditev je vodil Alois Almer, prisotni so bili številni gostje od angerškega župana Huberta Höflerja, častnega konzula Slovenije v Gradcu Kurta Oktabetza do predsednice društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca Ivanka Gruber in Marjana Pungartnika (Mariborska literarna družba).
Letošnje prireditve Angerer Frühling je bila v znamenju Slovenije in njenega predsedovanja Evropski uniji. Nastopili so številni gostje: jazzovski duet The Grooveyards in slikarski duo Eva Vasari in Katja Pál, ki sta ob razstavi izvedli tudi delavnico za učence šol iz Angerja, Pucha in Stubenberga (20. april), 23. aprila je bil gost dr. Stefana KarnerjaTone Partljič, 26. aprila je nastopila skupina Clavimerata iz Maribora (pod vodstvom Gregorja Kovačiča), 3. maja je nastopila Folklorna skupina KUD Študent iz Maribora, 10. maja Mariborski oktet in Tone Kuntner, 30. maja pa bodo nastopili tudi cerkveni pevci iz Slovenije.
14. maj 2008 - Predstavitev knjige Franeta Goljevščka »Modrina nad Maricelom« - V Univerzitetni knjiižnici Maribor je bila ob 17. uri predstavitev knjige publicista in pisatelja Franeta Goljevščka »Modrina nad Maricelom«. Z avtorjem se je pogovarjal o knjigi in tudi o njegovem siceršnjem delu Marjan Pungartnik. Fotografijo je prispeval Jože Ferjančič.
13. maj 2008 - Literarni večer z Meto Kušar - V Literarni hiši Maribor je bil ob 18. uri literarni večer z Meto Kušar. Predstavila se je s svojo najnovejšo pesniško zbirko Jaspis, ki je pred kratkim izšla pri društvu Apokalipsa.
9. - 12. maj 2008 - Mednarodni manjšinski seminar v Neumarktu - 41. Mednarodnega manjšinskega seminarja v Neumarktu v zahodni Štajerski so se udeležili Veronika Haring, Ivana Hauser in Marjan Pungartnik. Letošnja tema je bila »Prispevek etničnih skupin k interkulturnemu dialogu«, o katerem je ob začetku seminarja govoril dr. Heinz Tichy (Dunaj).
Začelo se je s plesnim nastopom skupin iz Varaždina, Peči in Resita/Reschitze na trgu v Neumarktu in fotodokumentarno razstavo Erwina Tigla (Resita/Reschitza), sledila pa so predavanja o islamu v različnih evropskih deželah (dr. Valeria Heuberger, Dunaj), o integraciji Madžarov na Dunaju (dr. Ernö Deak, Dunaj), o kontaktih med Gradiščanskimi Hrvati in drugimi Hrvati v Avstriji (ing. Stefan Pauer), o priseljevanju Čehov in Slovakov v Avstrijo (Richard Basler), o muslimanih na Slovaškem (dr. Aleksander Varga, Bratislava), za Slovence pa je bila posebej zanimiva predstavitev verolomne knjige dr. Marjana Šturma in dr. Josefa Feldnerja (predsednika koroškega Heimatdiensta) »Kärnten neu denken«. V okviru seminarja je bila tudi ekumenska maša, pri kateri sta sodelovala tudi pastor madžarske reformne kalvinistične cerkve in pop romunske pravnoslavne cerkve iz Resite. Seminar se je zaključil z razpravo o interkulturnem dialogu preko religioznih meja na primeru Banata (Petru Berbentia, Makay Botond in Erwin Tigla). Seminarja se je udeležila tudi vrsta uglednih avstrijskih gostov, predvsem pa je potrebno izpostaviti sodelovanje župana Reinhardt Racza in podžupana Wolfganga Griedla.