22. september 2007 - Na tradicionalnem pikniku, ki ga je priredilo kulturno društvo Srpsko kulturno društvo Maribor ob lovskem domu LD Pobrežje, je bila tudi predstavitev knjige, svetovne pesniške antologije »Most prijateljstva«, ki sta ga izdali Hrvatsko-kinesko društvo prijateljstva Varaždin in Inernacionalna kulturna štajerska zajednica iz Maribora. Na prireditvi so o pomenu te antologije spregovorili Rade Bakračević, predsednik kulturnega društva Srpsko kulturno društvo Maribor, mag. Mario Kezić, kulturni ataše na Veleposlaništvu Republike Hrvaške v Ljubljani, dr. Mate Šimundić, častni konzul Republike Hrvatske v Mariboru, načelnik občine Bednja in predsednik Slovensko-hrvaškega društva Bednja Mirko Bistrović, urednica Milka Knežević in Marjan Pungartnik, kulturno društvo Mariborska literarna družba.
20. september 2007 - V razstavišču Archivum Pokrajinskega arhiva je bil ob 18. uri literarni večer v organizaciji Mariborske literarne družbe, Kulturnega društva Srpsko kulturno društvo Maribor in Srpska kulturna zajednica iz Ljubljane s predstavitvijo srbsko-slovenske antologije »Pesme bez granica / pesmi brez meja«, ki jo je izdalo društvo Srpska kulturna zajednica iz Ljubljane. V njej je predstavljeno deset avtorjev (Ranko Preradović, Marjan Pungartnik, Željka Končar, Stevka Kozić Preradović, Brane Moconja, Neda Galijaš, Boro Kapetanović, Branko Baćović, Slavica Đukić in Andrija Hevka, ki je avtorje izbral in jih tudi prevedel v slovenščino in srbščino) iz Slovenije in Republike Srpske. Napovedani Ranko Preradović, Stevka Kozić Preradović in Brane Moconja niso nastopili, ker jim je v Banja Luki odpovedal avto. Na začetku sta večer pozdravila Marjan Pungartnik iz Mariborske literarne družbe in Petar Končar, nato pa so nastopili Andrija Hevka, Neda Galijaš, Branko Baćović in Marjan Pungartnik. Ob koncu sta večer pozdravila še generalna sekretarka ambasade Republike Srbije v Sloveniji gospa Nataša Kalezić in Rade Bakračević, predsednik Kulturnega društva Srpsko kulturno društvo Maribor.
Beletrinina literarna delavnica - Od 14. do 16. septembra 2007 je potekala v Izoli Beletrinina literrna delavnica. Za poezijo je delavnico vodila pesnica Lucija Stupica, delavnica za prozo pa bo potekala pod vodstvom Mihe Mazzinija. Iz društva sta se ga udeležila Tatjana Jamnik in Zvone Batista.
6. - 9. september 2007 - 7. simpozij nemških manjšin v vzhodni, srednji in južni Evropi - na temo »Ali pri manjšinah še obstaja nemška literarna scena« V hotelu Kristal v Pragi. V okviru simpozija se je predstavilo tudi društvo nemško govorečih žena Mostovi iz Maribora. O usodi nemških avtorjev je spregovorila njegova predsednica Veronika Haring, prozo je bral Herman Jerčič, pesmi pa Marjan Pungartnik.