V Art Kavarni hotela Piramida na Ulici heroja Šlandra 10 je bil ob 18. uri: 11. odprti mikrofon. Posvečen je bil 10. obletnici nastopanja Mihaele Hojnik, ki ga je to obletnico proslavila tako, da ni nastopila. Gostja je bila Mateja Bizjak Petit, pesnica, ki živi v Franciji in je bila te dni na počitnicah na Hrvaškem. Brali so še Angela Fujs, Emil Aranjoš, ki je predstavil svojo skupino - radijsko gledališče »Komar«, Anica Horvat, Berta Čobal, Sonja Golec, Mojca Zupančič, Slavica Elizabeta Navodnik, Katica Dajčar, Stana Šopar, Jana Kranjc Hartman,, dr. Mirko Križman, Zdravko Kokanović Koki, Milan Novak, Danijela Premzl, Manja Weingerl, Marko Krezić, Janez Kušar, Zmaga Palir, Marta Režonja, Jan Šmarčan, Marko Samec in Marjan Pungartnik. se pravi 25 avtorjev.
22. avgust 2007 - V Rogaški Slatini je potekala od 22. do 26. avgusta Poletna literarna šola, ki jo organizira Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti. Iz Maribora in iz društva so se ga udeležile Danica Gregorčič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Metka Lampret in Tatjana Srebrnič.
17. avgust 2007 - Ob 20. uri je bil v prireditvenem centru v Lovrencu na Pohorju literarni večer s predstavitvijo knjige Stane Šopar »En sam dolg trenutek«. Spremljali sta jo dijakinji Srednje glasbene šole Maribor Tjaša Čerič (flavta) in Medeja Unuk (harmonika).