26. april 2007 - 10. Dnevi slovenske knjige v Mariboru - Nastop Mortena Søndergaarda in Aleksandra Šajina v DSP -
KD Mariborska literarna družba, JSKD, Območna izpostava Maribor in Zveza kulturnih društev Maribor
V prostorih Društva slovenskih pisateljev je bil ob 19.30 literarni večer, na katerem so se predstavili člani kluba mlajših avtorjev pri DSP Ajda Balderman Baliž, Andrej Grilc in Glorjana Veber. Gosta sta bila pesnika iz Danske Morten Sondergaard in Aleksandar Šajin. Sledila je okrogla miza o možnostih začetnikov za objavo knjige.
25. april 2007 - 10. DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU - Nastop danskih pesnikov -
KD Mariborska literarna družba, JSKD - OI Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor
V KGB na Vojašniškem trgu 5 v Mariboru so nastopili ob 22.30. uri danska pesnika Morten Sondergaard in Aleksandar Šajin in Željko Perović, ki je bral svoje prevode avtorjev v slovenščino.
24. april 2007 - 10. DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU - Nastop sarajevnsko-zagrebškega pesnika Mileta Pešorde - KD Mariborska literarna družba, JSKD - OI Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor
Ob 18. uri je nastopil namesto v razstavišču Arhivum v antikvariatu »Lepa beseda« v Poštni ulici 1 v Mariboru Mile Pešorda, sarajevski, zagrebški in slovenski pesnik. Predstavil ga je Marjan Pungartnik, ki je tudi bral ob avtorjevih besedilih v hrvaščini prevode v slovenščino.
23. april 2007 - 10. DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU - Skupinski nastop literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi -
KD Mariborska literarna družba, JSKD - OI Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor
V Götzovi dvorani Uniona, Partizanska cesta 5 (klet) v Mariboru je bila ob 18. uri skupinski literarni večer literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi. Nastopili so: Zmaga Palir, Rosvita Švajger, Maja Dolinar, Tatjana Srebrnič, Metka Lampret, Ljubica Dolinšek, Angela Fujs, Danica Gregorčič, dr. Tilka Kren Obran, Sonja Golec, Erika Kotnik, Erna Hölzl, Ivana Hauser, Majda Senica Vujanovič, Katica Dajčar, Mirko Kotnik, Miro Škrab in Ana Šmarčan. Na koncu je predstavil navzočim svoj projekt o tem, da bo pripravil knjigo o otroških vprašanjih, Jože Kos.
22. april 2007 - 10. DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU - Pogovor z Žarkom Petanom -
KD Mariborska literarna družba, JSKD - OI Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor
V nedeljo je bil ob 11. uri v Petanovi sobi Astorije, Slovenska ulica 2 v Mariboru pogovor z dobitnikom Glazerjeve nagrade za leto 2007 Žarkom Petanom. Z njim se je pogovarjal Marjan Pungartnik.
20. april 2007 - 10. DNEVI SLOVENSKE KNJIGE V MARIBORU - Nastop skupine Kaktusblüten iz Gradca -
KD Mariborska literarna družba, JSKD - OI Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor
Ob 20-letnici partnerskih odnosov Gadec-Maribor (in ob sodelovanju društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo iz Gradca) smo pripeljali v goste skupino Kaktusblüten.
Prvovrstna glasbena poslastica - nastop graške skupine »Kaktusblüten« v petek, 20. aprila 2007, ob 19.00 na malem odru SNG, Slovenska ulica 27 (vhod s Slomškovega trga) v Mariboru. Christina Schreiner, Rober Persché in Martin Plass so se predstavili v najboljši luči s kabarejsko predstavo, ki je v Mariboru že dolgo nismo videli.
20. april 2007 - Ob 19. uri je bila v Georgi -Schlössl v Ehrenhausnu (Avstrija) prireditev, na kateri so brali iz knjige Aloisa Hergoutha »Sladka gora / Der süse Berg«. Predstavil ga je Georg Frena. Gost je bil prof. dr. Mirko Križman, pisec knjige »Ein slowenisch-österreichischer Kontaktraum durch ausgewählte Gedichte« (izšla pri Mariborski literarni družbi).
20. - 22. april 2007 - Srečanje manjšinskih avtorjev »Sosed tvojega brega« - V Novem mestu je bilo v Kulturnem centru Janeza trdina srečanje manjšinskih avtorjev. Tokrat je bilo prvič »dvodelno« - najprej za tiste, ki jih je JSKD povabil na skladove stroške (in tu so sodelovali Žuža Balog, Jordan Stavrov, Željko Perović, Siniša Pešić, Zoran Knežević, Jure Drljepan, Neda Galijaš, Adrijana Cah, Branko Baćovič, Senada Smajić, Jožica Pongrac, Rade Vučkovac, Srđan Đerić, Antonija Baksa Srnel, Marko Jovanović, Viktor Kollár, Sonja Cekova Stojanoska, kot gostji Lela B. Njatin in Mila Vlašić - poudarjeni so člani MLD), v soboto pa so lahko prišli tudi tisti, ki so si plačali srečanje sami. Od diskriminiranih nevabljenih-vabljenih sta se delavnice v soboto in nedeljo iz Mariborske literarne družbe udeležila Marko Krezić in Zdravko Kokanović Koki.
18. april 2007 - 10. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU - Skupinski literarni večer -
KD Mariborska literarna družba, JSKD - OI Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor
Ob 18. uri je bil v razstavišču Archivum, Pokrajinski arhiv Maribor, Glavni trg 7 v Mariboru literarni večer. Najprej je nastopila dr. Tilka Kren-Obran s pesmimi Staneta Krena, potem je Marjan Pungartnik predstavil knjigo odsotne Irene Knethl »Gradovi iz peska, vrtovi z neba« in še knjigo prav tako odsotne Bogdane Namestnik »Poslušam dež«, Anica Horvat je prebrala nekaj pesmi iz zbirke »Pot čez črto je nevidna«, Erna Hölzl iz zbirke »Topli dotiki«, Erika in Mirko Kotnik iz zbirke »Polovička«, Majda Senica Vujanovič se je prebrala poglavje iz romana »Hana in Tone Dodlek iz svoje nove zbirke (brez naslova).
Avtorjem so v zadnjem letu izšle knjige pri Mariborski literarni družbi.
17. april 2007 - 10. SLOVENSKI DNEVI KNJIGE V MARIBORU -
KD Mariborska literarna družba, JSKD - OI Maribor, Zveza kulturnih društev Maribor
Predstavitev glasil dnevnih centrov Ozare in ŠentLent »Svoj svet nosimo v sebi« in »ŠentLent« v torek, ob 12.00 v škofijski dvorani, Slomškov trg 19 v Mariboru. Nastopili so: Simona Karlo, Ivana Ogrizek - Iča, Danijela Premzl, Timi Lovrin (Ozara) in Gabrijela Fideršek, Zdenka Slaček, Damijan Cojhter in Avgust Župevc (ŠentLent).
Nastopil je tudi čarodej Vili Likavec.
Prireditev je vodila Maja David.