28. februar 2007 - V Literini knjigarni na Miklošičevi 4 v Mariboru je bilo ob 20. uri v soorganizaciji založbe Litera in Mariborske literarne družbe srečanje z nemškim avtorjem Andreasom Maierjem. Knjigo »Binkoštni torek«, ki je izšla pri založbi Litera, je predstavila urednica Petra Vidali, ona je tudi vodila večer in se pogovarjala z avtorjem. Andreas Maier je prebral odlomek iz romana v nemščini, nato pa še v slovenščini prevajalka Urška Potočnik Černe. Pogovor je (odlično) prevajala Andreja Pignar. Literino knjigarno je napolnila tudi številna, pretežno študentska publika.
20. februar 2007 - V razstavišču Archivum Pokrajinskega arhiva Maribor, Koroška cesta 7 v Mariboru je bila ob 18. uri predstavitev zbirke karikatur akademskega slikarja Janeza Pristavca »Srečanja«. O knjigi je najprej spregovoril umetnostni zgodovinar in avtor uvoda v knjigo Mario Berdič, potem pa je stekel pogovor, ki ga je vodil Marjan Pungartnik, in avtor je prikazal nekatera ozadja nastajanja knjige. (fotografije Maja David)
15. februar 2006 - V Götzovi dvorani Uniona, Partizanska 5 v Mariboru, je bil ob 18. uri literarni večer Majde Kovačec, avtorice knjige »Živeti vsak trenutek« o tem, kako je preživela raka na dojki in kako se ji je ob tem spremenilo življenje (Izšla je pri založbi Domus). Prireditev je domiselno vpeljala pesem Učiteljskega pevskega zbora osnovne šole Naklo pod vodstvom Marka Kovačiča. Gostiteljica je bila Ana-Marija Pušnik, ki je bila tudi pobudnica za izdajo te knjige, ki jo je uredil urednik in prispeval spremno besedo Aleš Tacer. Z avtorico se je pogovarjala in prireditev vodila Tina Primožič. Majda Kovačec je nato prebrala nekaj odlomkov iz knjige. O avtorici in nasploh o vprašanju raka in raka na dojki je spregovorila Mojca Senčar, prim. dr., pri tem pa je predstavila organizacijo »Europa donna« in njene načrte za nakup ultrazvoka za odkrivanje raka na dojki za mariborsko bolnišnico. Učiteljski ženski pevski zbor Osnovne šole Naklo je sklenil prireditev s pesmijo »Triglav, moj dom«.
14. februar 2007 -
Ob 18. uri je bil v Art kavarni hotela Piramida v Ulici heroja Šlandra 10 9. (valentinovski) Odprti mikrofon. Gostja večera je bila pisateljica Karolina Kolmanič, ki je spregovorila o svojih literarnih začetkih v Mariboru in zanimivih dogodkih iz življenja – prebrala je nekaj mladostne proze, odlomek iz najnovejšega romana o »odljubljenih« in pesem. Sledili so ji Majda Senica Vujanovič, Tatjana Srebrnič, Erika Kotnik, Katica Dajčar, Zdravko Kokanovič, Štefka Bohar, Jožica Hladin, Maja Dolinar, Jože Kos Sine, Sonja Golevc, Metka Lampret, Angela Fujs, Ljudmila Conradi, Mirko Križman, Marija Šedivy, Željko Perović, Zmaga Palir, Erna Hölzl, Marko Krezić, Tilka Obran Kren, Inge Budja, Zvezdana Krajnc, Greta Škerget, Danica Gregorčič, Miša Horvat, Mirko Kotnik in na koncu je s pesmimi in šansoni nastopil še Andrej Tomšič. 28 nastopajočih torej. Vseh udeležencev je bilo 45. Vsi prisotni so bili mnenja, da je Art kavarna izjemno lep ambient za literarne nastope.
10. februar 2007 - Na Legnu na turistični kmetiji Rotovnik (pri Klovžu) je bila ob 18. uri tradicionalni, že peti literarni večer z Marjanom Pungartnikom in njegovimi prijatelji, ki jo je ob slovenskem kulturnem prazniku organiziralo Turistično društvo Legen. Prireditev sta pozdravila Mira Strmčnik iz Kulturnega društva Šmartno in predstanik mestne občine Slovenj Gradec Edo Turičnik. S pesmijo so večer začeli člani pevskega zbora Kope, nastopili pa so še Ivica Hace s pesmimi, Ivanka Kotnik s pravljicami in ... s pesmimi. Manjkali niso tudi domači glasbeniki. Prireditev je vodila Helena Rotovnik.
6. februar 2007 - Na prireditvi ob slovenskem kulturnem prazniku je bil gost prireditve ob 17. uri v Koroškem domu starostnikov v Črnečah pisatelj Marjan Pungartnik.
Izšla je knjiga Aleša Tacerja - Rjavko reševalec -