28. junij 2007 - V Galeriji Werkbund na Heinrichstrasse 10 v Gradcu je bila ob 19.30 v soorganizaciji Steiermärkische Kunstverein Werkbund in društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo otvoritev razstave Katje Pal (Lendava) in Eve Vasari (Gradec). Umetnici je predstavil Curt Schnecker, predsednik Werkbunda. Pesmi tržaškega avtorja Andreia Carlija sta brala v slovenščini Daniela Kocmut in v nemških prevodih Daniele Kocmut Curt Schnecker. Razstavo je odprla Ivanka Gruber, predsednica društva Avstrijsko-slovensko prijateljstvo.
26. junij 2007 - V Domu inženirjev in tehnikov na Vetrinjski 16/I je bil ob 18. uri literarni večer s predstavitvijo nove knjige - pustolovskega romana Zvoneta Batiste »Črni opal«, ki je izšel pri Mariborski literarni družbi. Avtor se je predstavil s filmom o Avstraliji in polinezijskih otokih, odlomke iz romana pa sta brali Zmaga Palir in Ana-Marija Pušnik. Dvorana je bila premala za številno občinstvo, ki je prišlo poslušat Zvoneta Batisto.
26. junij 2007 - V zbirki Antares (številka 26) je izšel pustolovski roman Zvoneta Batista »Črni opali«.
21. junij 2007 - Ob 20-letnici partnerstva Gradec – Maribor Na Inštitutu za slavistiko Univerze v Gradcu, Merangasse 70/1 v Gradcu je bil ob 18. uri literarni večer z Marjanom Pungartnikom. Organizirali so ga Inštitut za slavistiko Univerze v Gradcu, društvo Avstrijsko-slovensko prijateljstvo, ki mu predseduje Ivanka Gruber, in Mariborska literarna družba. V odsotnosti avtorja, ki je imel ob isti uri v Ljubljani prireditev »1. shod kulturnih društev Slovenije«, sta brali njegove pesmi Daniela Kocmut v slovenščini in mag. Barbara Budin v nemščini (prevod Toni Götz). Avtorja je predstavil prof. dr. Ludvik Karničar. Prireditev sta podprla Štajerska dežela in mesto Gradec. Sledila je že tradicionalna pogostitev.
18. junij 2007 - Končal se je ciklus delavnice pri Mariborski literarni družbi. Od 4. septembra 2006 se je sestala 33-krat. Opravili smo približno 100 pedagoških ur. Delavnico so zaključili: Zvone Batista, Katica Dajčar, Maja Dolinar, Ljubica Dolinšek, Angela Fujs, Sonja Golec, Danica Gregorčič, Marjana Habjanič-Jerčič, Ivana Hauser, Jožica Hladin, Erna Hölzl, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Tilka Kren Obran, Metka Lampret, Štefka Lang, Ana Nikolič, Marijana Ovčariček, Zmaga Palir, Marija Pivec, Ana-Marija Pušnik, Majda Senica Vujanovič, Ivanka Simonič, Matilda Simonič, Tatjana Srbrnič, Ana Šmarčan, Rosvita Švajger, Mira Ribič Turičnik, Darja Vavpotič McCord in Inge Vogrin Mlakar.
15. junij 2007 - V hotelu Bellevue na Pohorju je bilo 11. regionalno srečanje seniorskih avtorjev, ki sta ga organizirali Zveza kulturnih društev Maribor in območna izpostava Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti. Udeležili so se ga Zvone Batista, Marija Cehner, Maja Dolinar, Bojan Fekonja, Angela Fujs, Danica Gregorčič, Jana Hartman Krajnc, Ivana Hauser, Erna Hölzl, Anica Horvat, Ivanka Klopčič, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Tilka Kreno obran, Metka Lampret, Štefka Lang,.Milan Novak, Zmaga Palir, Ana-Marija Pušnik, Marta Režonja, Mira Ribič-Turičnik, Majda Senica Vujanovič, Matilda Simonič, Lučka M. Skale, Tatjana Srebrnič, Marija Šedivy, Anica Šmarčan, Rosvita Švajger, Cvetka Vidmar, Inge Vogrin Mlakar, Milena Cigler in Breda Pugelj Otrin. Udeleženci so pripotovali na Pohorje z vzpenjačo, srečanje pa se je začelo ob 11. uri. Mentorja sta bila Marica Škorjanec Kosterca in Robert Titan Felix. Ob 16.20 je bil literarni nastop izbranih udeležencev: Marije Šedivy, Ivanke Klopčič, Metke Lampret, Mirka Kotnika, Jane Harman Krajnc, Erike kotnik, Matilde Simonič, Rosvite Švajger, Milana Novaka in Cvetke Vidmar.
14. junij 2007 - Izšla je pesniška zbirka Slavice Elizabete Navodnik »Pesmi iz srčnih polic«. Spremno besedo je prispeval Marjan Pungartnik.
7. in 8. junij 2007 - Maribor je obiskala (z možem Andreasom) avstrijsko-nemška pisateljica Ditha Brickwell. Sestala se je z Marjanom Pungartnikom in se dogovorila za sodelovanje in predvideno branje, ko bo izšla pri založbi Wieser njena zbirka esejev.
4. junij 2007 - Člani literarne delavnice pri Mariborski literarni družbi so imeli zaključno ekskurzijo. Odpotovali so v Ljubljano, kjer so si ogledali Narodno in univerzitetno knjižnico (z razstavo Branka Suchyja) in Križanke in se nato udeležili žalne seje za Emilom Frelihom v prostorih Društva slovenskih pisateljev. Po kosilu so se še sprehodili po starem delu mesta, si ogledali Trubarjev antikvariat, stolno cerkev in bili gostje Anderličevega vinotoča na ljubljanski tržnici.
4. junija 2007 - Ob 13. je bila na Društvu slovenskih pisateljev na Tomšičevi 12 v Ljubljani žalna seja za pokojnim pisateljem in režiserjem Emilom Frelihom. Predsednika društva je zastopal Tone Peršak. O Emilu Frelihu sta spregovorila Marjan Pungartnik in Mirko Mahnič.