20. december 2007 - Rezka Kanzian, koroško-graška pesnica in gledališka igralka (»Werkraumtheater«, Gradec), je prejela nagrado dežele Koroške za literaturo. (Fotografija Ana-Marija Pušnik)
Izid pesniške zbirke Zdravka Kokanovića Kokija »I zanese korak« - V zbirki »Oglej« je kot 16. publikacija izšla pesniška zbirka Zdravka Kokanovića Kokija »I zanese korak«.
19. december 2007 - Na razstavišču Archivum Pokrajinskega arhiva Maribor na Glavnem trgu 7 v Mariboru je ob 17. uri predstavila svojo knjigo aforizmov »Laskave obljube, pohitite k frizerju« Maja David. Z njo se je pogovarjal Marjan Pungartnik. (Fotografija Senad Krupić)
18. december 2007 - 24. Koroški kulturni dnevi v Mariboru
Klub koroških Slovencev Maribor
Zveza kulturnih društev Maribor
Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor
V Literani hiši Maribor na Vojašniški ulici12 v Mariboru je bila ob 18. uri predstavitev Koroškega koledarja, ki ga je izdala Slovenska prosvetna zveza iz Celovca. Predstavila ga je njegova urednica in avtorica etnologinja Irena Destovnik. Prireditev je vodil in se z avtorico koledarja pogovarjal Marjan Pungartnik.
17. december 2007 - 12. Odprti mikrofon -
V Literarni hiši Maribor na Vojašniški 12 je bil ob 17. uri 12. odprti mikrofon, ki je bil posvečen novim prostorom društva. Začela ga je Erna Hölzl, za njo pa so se zvrstili Jožica Hladin, Ana Šmarčan, Mirko Križman, Berta Čobal Javornik, Željko Perović, Zdravko Kokanović Koki, Majda Senica, Štefka Lang, Tatjana Srebrnič, Katica Dajčar, Erika Kotnik, Mirko Kotnik, Zdenka Jagodic, Tihomila Dobravc, zaključil pa ga je s svojimi šansoni Andrej Tomšič. Odprti mikrofon je vodil Marjan Pungartnik.
Izšla je pesniška zbirka Mirka Križmana »Potopljeni čas in zvoki« - V zbirki »Svetlin« je kot 42. publikacija izšla pesniška zbirka Mirka Križmana »Potopljeni čas in zvoki«.
Izšel je roman (novela) Johna Steinbecka »O miših in ljudeh« v prevodu Danice Čerče. -
11. december 2007 - 24. Koroški kulturni dnevi v Mariboru
Klub koroških Slovencev
Zveza kulturnih društev Maribor
Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor
V Literarni hiši Mariboru (kakor se zdaj imenujejo naši prostori na Vojašniški 12 v Mariboru ob 18. uri literarni večer, na katerem je brala iz pesniške zbirke »Cvet na gnojišču« (Schattenblüten), ki je izšla pri Pavlovi hiši v Potrni (Laafeld) Rezka Kanzian. Pavlovo Hišo je predstavila Susanne Weitlaner. Večer je vodil Marjan Pungartnik.
Izšla je knjiga Josipa Bačića - Savskega »Individuum« -